Ga naar inhoud

Hier zie je de werkelijke bedoeling van de overheid


Veritas

Aanbevolen berichten

De pandemie is over, klaar. Dat betekent een eind aan alle maatregelen, maar toch niet helemaal. Want om in Europa te kunnen reizen heb je nog steeds een coronapaspoort nodig en dat is totaal krankzinnig.

Waarom houden ze al die regels in stand? Wie heeft daar voordeel bij?

Maar het gaat nog een stap verder, want de overheid adviseert doodleuk dat mensen dan maar een prik moeten nemen want dan is het probleem opgelost.

Ik geloof echt dat onze overheid kwade bedoelingen heeft. Ze doen dit niet voor ons welzijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"De overheid" is slechts het instrument. Het zijn de politici die de echte aanstichters zijn van alle ellende.

Zij gebruiken het vehikel "Overheid" omdat dat dan lekker officieel klinkt.

Maar onze overheid hangt aan N.V.'s aan elkaar.

"Staat der Nederlanden" is gewoon een N.V. net als de "Rijks overheid" een N.V. is. het zijn bedrijven en wij zijn het personeel.

 

Mark Rutte is directielid van het bedrijf genaamd: ‘Staat der Nederlanden’. Nederland is een privaat bedrijf en is geregistreerd bij Dun & Bradstreet, onder D-U-N-S nummer: 40-200-0004.


Dit geld voor alle "Overheden" geen elke uitgezonderd.

Heb je je ooit wel eens afgevraagd waarom Amerikaanse soldaten een U.S.A. vlag in spiegelbeeld op de mouw gespeld hebben gekregen?, Dat is het logo van het bedrijf waar ze voor werken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Madeliefje zei:

28FEC7A7-2ED3-4703-B405-EBEE875A2CFB.jpeg

Toch ook weer verrassend hoe snel die virologen, in ieder geval voorlopig, ook weer helemaal uit beeld verdwijnen. Tot voor kort zag je Ab Osterhaus bij iedere televisie praattafel, nu is hij weg alsof hij nooit heeft bestaan.

De opperslopers blijven zitten waar ze zitten, de onderslopers worden regelmatig vervangen door andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Virologen uit beeld,wees blij de pandemie is praktisch voorbij, en in het nieuws   is ook weer zo uit het nieuws.

Wie kent Rijk de Gooier nog van jonge generaties nul coma nul.......................................tja op aarde is niets blijvend.

Jaaaaa, maar ik wel.

Ik zal een anekdote achter laten over Rijk.

Ik was jong en deed de beveiliging van een verder ongenoemde penoze figuur uit de stad, en een van zijn "Vrienden" was Rijk, op een avondje gingen we stappen en Rijk was op een gegeven moment zo onder invloed van XTC dat hij van een hele lange trap af flikkerde bij een niet nader te noemen Club.

Dat wert hem bijna fataal ook en hij wert met loeiende sirenes afgevoerd.

Toen hij later in het revalidatie centrum op de Overtoom in Amsterdam zat, moest ik elke week bij hem langs gaan van me werkgever om een zakje pillen langs te brengen.

Het was echt een lolbroek en in het revalidatie centrum was hij een graag geziene gast, door de andere patiënten en het personeel.

In de "Krant" ging het verhaal dat Rijk een poesje wilde redden uit een dakgoot en dat hij bij die actie uit de dakgoot was gevallen.

.

Aja lang vervlogen tijden. Mooie vent. Zo gek als een deur.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, NivKing zei:

Jaaaaa, maar ik wel.

Ik zal een anekdote achter laten over Rijk.

Ik was jong en deed de beveiliging van een verder ongenoemde penoze figuur uit de stad, en een van zijn "Vrienden" was Rijk, op een avondje gingen we stappen en Rijk was op een gegeven moment zo onder invloed van XTC dat hij van een hele lange trap af flikkerde bij een niet nader te noemen Club.

Dat wert hem bijna fataal ook en hij wert met loeiende sirenes afgevoerd.

Toen hij later in het revalidatie centrum op de Overtoom in Amsterdam zat, moest ik elke week bij hem langs gaan van me werkgever om een zakje pillen langs te brengen.

Het was echt een lolbroek en in het revalidatie centrum was hij een graag geziene gast, door de andere patiënten en het personeel.

In de "Krant" ging het verhaal dat Rijk een poesje wilde redden uit een dakgoot en dat hij bij die actie uit de dakgoot was gevallen.

.

Aja lang vervlogen tijden. Mooie vent. Zo gek als een deur.

Pracht verhaal waarde,tja wat een vent moest er altijd wel om lachen.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...