Ga naar inhoud

Blindgangers en losse flodders


Antoon

Aanbevolen berichten

Op  Gezond verstand staat een boeiend artkel, het bevestigde mijn vermoeden.

Het komt hierop neer, er zijn wakkere artsen en deskundigen die hun kritiek op de vaccins uitten op social media, maar het wordt zelden echt uitgespeeld, ook daar heerst een cultuur om de bovenmeester niet teveel voor de voeten te lopen, het worden blindgangers, granaten met goede lading die hun doel niet bereiken, alsnog kunnen ze door deskundigen tot ontsteking gebracht worden, maar het komt niet zover.

Durf - Voordracht Karel van Wolferen (gezondverstand.eu)

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hart en vaatziekten namen af, na corona nemen ze weer toe.

Maar wie de oversterfte aan het vaccin wilt koppelen, staat voor een leger gebrainwashten die hun beleidmakers als demigoden behandelen.

Het volk krijgt het bestuur dat ze toekomt.

  • Mee Eens 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ieder mag kiezen wat die wil. Wie liever de leugen heeft, heeft die mogelijkheid. Ik maak me al lang niet meer druk om de ander wat dat betreft. Je zegt een keer of twee wat je weet. Wordt dat afgewezen, dan vind ik het best. 

Ze zijn er mee aan de kinderen gekomen.

Ze mogen nu allemaal de geschiedenis in als de fascisten die ze zijn.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ze zijn er mee aan de kinderen gekomen.

Ze mogen nu allemaal de geschiedenis in als de fascisten die ze zijn.

Sorry, dat had ik even niet bedacht. Die kinderen kunnen niet weten dat er boze plannen achter zitten. Ik bedoelde zelf volwassenen die zelf na kunnen denken.  Die hebben hun kinderen ook zelf laten gaan.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Sorry, dat had ik even niet bedacht. Die kinderen kunnen niet weten dat er boze plannen achter zitten. Ik bedoelde zelf volwassenen die zelf na kunnen denken.  Die hebben hun kinderen ook zelf laten gaan.  

Maar de politiek moest beter weten. Ze hebben een kant gekozen en de geschiedenis mag dat nooit vergeten.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Maar ik denk dat de politiek goed op de hoogte was hoor. Ik ben er van overtuigd dat ze deelnemen aan een wereldwijd complot. 

Sowieso.

Ze zijn imho aan een genocide bezig, maar systematisch zodat het niet opvalt.

Abortus en kinderen chemisch steriliseren kader ik ook als een vorm van genocide.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Antoon zei:

Familieberichten | gelderlander.nl

Schokkend, kijk naar geboortejaar.

Als we de doodsoorzaak ook wisten...

Maar er is wel een stijging met hartproblemen...

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Fundamenteel zei:

Sowieso.

Ze zijn imho aan een genocide bezig, maar systematisch zodat het niet opvalt.

Abortus en kinderen chemisch steriliseren kader ik ook als een vorm van genocide.

Afgelopen week heb ik een filmpje gezien waarin wordt uitgelegd dat bij het oude vaccin de werking vaak niet doeltreffend was. Ze hebben nu in Japan een verbeterde versie geïntroduceerd. Daar zal het sterftecijfer de komende tijd waarschijnlijk flink toenemen. 
 

Ik schreef net over de het nieuwe vaccin in Japan, lees ik op Niburu dit:

Zo is er nu opeens een Japans onderzoek waarin wordt gesteld dat een nieuwe coronavariant die bekend staat als JN.1 ervoor kan zorgen dat heel veel mensen hartproblemen kunnen krijgen.

Het is ook allemaal zo doorzichtig. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Aanvulling
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand heeft duidelijk te weinig en is al lang niet meer van zijn grond gegaan. 😄

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Troep zei:

De relatie-expert die denkt dat ik te weinig krijg. Misschien moet jij je 'meesterlijke' aanpak toepassen op je vriendin, in plaats van hier je ongevraagde wijsheid te laten vallen.

Flikker toch op. Ga je zo je nieuwe jaar in? Ik kom tenminste niets tekort en hoef dus mijn zielig bestaan niet aan anderen op te trekken.

Andere mensen boeien mij geen flikker, u wel precies en dat is een symptoom.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst een oude maat gesproken. Is sinds het najaar van 2020 een wrak. Niet meer in staat om te werken. Na een half uur zitten of wat anders moet hij een half uur liggen. Kan niet meer bij zijn vriendin wonen omdat hij overprikkeld raakt. Relatie is nu ook stukgelopen. Het vaccin is niet de oorzaak, zegt ie. Ik denk dat het wel de oorzaak is want ik ken iemand die precies hetzelfde heeft en ook sinds hij gevaccineerd is. Daarvoor bestond een dergelijke aandoening volgens mij niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...