Ga naar inhoud

Seizoenkaart kopen of niet?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het nieuwe voetbalseizoen gaat binnenkort beginnen en ik moet nu besluiten of ik een seizoenskaart koop of niet. Het is wel een stuk goedkoper dan een los kaartje kopen per wedstrijd en bovendien ben je altijd verzekerd van een plek.

Maar, toen kwam corona weer om de hoek kijken. Ik laat mij nooit prikken en ik laat mij nooit testen, dus hoe groot zijn de kansen dat ik dit jaar mijn seizoenskaart zal kunnen gebruiken?

Iemand handige tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sherlock zei:

Het nieuwe voetbalseizoen gaat binnenkort beginnen en ik moet nu besluiten of ik een seizoenskaart koop of niet. Het is wel een stuk goedkoper dan een los kaartje kopen per wedstrijd en bovendien ben je altijd verzekerd van een plek.

Maar, toen kwam corona weer om de hoek kijken. Ik laat mij nooit prikken en ik laat mij nooit testen, dus hoe groot zijn de kansen dat ik dit jaar mijn seizoenskaart zal kunnen gebruiken?

Iemand handige tips?

Ja, de kansen dat je een heel seizoen naar wedstrijden kunt is klein. Ik denk zelf dat het vanaf ongeveer begin december weer afgelopen is en dat clubs zelf zullen beginnen met het vragen van die pas voordat de overheid hen weer verplicht om met lege stadions te spelen.

Heel geraffineerd bedacht, ze leggen nu de verantwoordelijkheid neer bij clubs en ook horeca.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
7 uur geleden, Flieko zei:

Heb je em gekocht?

Ja dat wel, maar ik ben de laatste twee wedstrijden niet gegaan, het was berekoud.

Ik kan steeds slechter tegen de kou. Als ik dan thuis kom dan ben ik door en door koud en duurt het heel lang voordat ik weer een beetje warm ben.

Misschien volgende keer weer als het iets minder bijtend koud is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Het zijn altijd de benen en van daaruit voel je de kou dan langzaam omhoog kruipen.

Maar, nog een paar weken en dan komt de paashaas en dan is het niet meer zo koud.

Pas op dat je niet oververhit raakt. Ik had gehoord dat klimaatverandering de vermoedelijke oorzaak is van de hoge oversterfte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Flieko zei:

Pas op dat je niet oververhit raakt. Ik had gehoord dat klimaatverandering de vermoedelijke oorzaak is van de hoge oversterfte. 

Ja, die klimaatopwarming brengt wat weeg.

Hoog tijd ze vliegen, autorijden en eigenlijk reizen gaan verbieden.

Ik wil graag mijn steentje bijdragen om het klimaat te redden. Als wij bij de eerstvolgende wedstrijd een doelpunt scoren zal ik niet juichen. Moet je kijken wat dat scheelt in CO2 uitstoot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Hoog tijd ze vliegen, autorijden en eigenlijk reizen gaan verbieden.

Meteen te verbieden vind ik ookal zoiets. Als ze iedereen nou een bepaald co2 budget geven, dan hebben we een mooi begin. Gas verbruik ook meerekenen. Een bepaald adem ritme aanhouden is mischien ook een idee om de uitstoot te verminderen gecombineerd met een sensor op het toilet. Maar is dat te koppelen aan een app? (Natuurlijk wel een beveiligde app van de overheid met digid zodat hackers uit Rusland er niet bij kunnen)

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2023 om 16:38, Flieko zei:

Meteen te verbieden vind ik ookal zoiets. Als ze iedereen nou een bepaald co2 budget geven, dan hebben we een mooi begin. Gas verbruik ook meerekenen. Een bepaald adem ritme aanhouden is mischien ook een idee om de uitstoot te verminderen gecombineerd met een sensor op het toilet. Maar is dat te koppelen aan een app? (Natuurlijk wel een beveiligde app van de overheid met digid zodat hackers uit Rusland er niet bij kunnen)

een sensor op het toilet😅😅🥲 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...