Ga naar inhoud

Noem mij maar een wappie


Pieter65

Aanbevolen berichten

Als je niet gelooft wat de media je vertellen over de coronavaccins, dan wordt je een wappie genoemd. Dit betekent zoveel als niet helemaal goed bij je verstand. Iemand die gewoon zijn mond moet houden, want wetenschappers weten het allemaal veel beter want die hebben ervoor gestudeerd, jij niet.

En als er dan wat gebeurt, dan is het altijd toeval, nooit is het vaccin schuldig.

Ik vind dat gek dat mensen dat massaal zo geloven terwijl er iedere dag dingen gebeuren die in een heel andere richting wijzen. Maar, omdat er nooit onafhankelijk onderzoek wordt gedaan zullen er officieel ook nooit verbanden worden gevonden.

En dat betekent dat ik voor de rest van mijn leven een wappie blijf.

 

Voormalig GTST-acteur Bas Muijs (45) is afgelopen december getroffen door een zware hartaanval. Hij ging er ‘bijna dood’ aan, maar is inmiddels herstellende na een openhartoperatie.

Dat vertelt hij vandaag op de regionale zender Radio West. ,,Het is net of er een sterke band om je lichaam wordt getrokken’’, zegt Muijs over het moment van de aanval, die hij ‘s nachts kreeg. ,,Het leek of alle lucht en leven uit me werd geperst. Ik sloeg mijn vrouw wakker en die had wel in de gaten dat het foute boel was.’’

Dit was Bas voor de hartaanval:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...