Ga naar inhoud

Niemand weet hoeveel bijwerkingen van coronavaccinaties er in Nederland en België zijn


Pieter65

Aanbevolen berichten

We hebben geloof ik nog niet eerder de situatie meegemaakt dat de overheid het complete volk wil vaccineren.

Omdat het coronavirus zo levensgevaarlijk was zeiden, worden alle normale voorzorgen bij nieuwe vaccins overboord gegooid, want ook al zijn er wat onverwachte bijwerkingen, het gevaar van het virus is veel groter.

Inmiddels weten we dat het vergelijkbaar is met de griep en zeker niet thuis hoort in het rijtje dodelijke virussen zoals ebola.

Overal hoor je wel verhalen over sterfgevallen en bijwerkingen, maar volgens mij weet niemand precies hoe en waar. De bijwerkingen horen gemeld te worden bij Lareb, maar of dit gebeurt en over welke gevallen het gaat weten we niet.

Als ik dingen tegenkom voor wat betreft bijwerkingen en zo ga ik het hier neerzetten. Als anderen dat ook doen, krijgen we misschien een beetje een beeld.

Het volgende is iets dat ik vaker heb gelezen, is dus duidelijk een bijwerking.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Skylen zei:

Misschien een idee om een aparte meldpunt voor vaccin-bijwerkingen aan te maken. Ik kan me goed voorstellen dat de mainstream niet wil dat alle bijwerkingen openbaar worden gemaakt.

Ja, er is een meldpunt waar mensen zich kunnen melden en dat is Lareb. Dit is een overheidsinstantie en die geeft ook geen inzicht in welke meldingen precies zijn ontvangen.

https://www.lareb.nl/image-widget/bijwerkingen-coronavaccins

Dan is er een alternatief meldpunt, maar ook daar hetzelfde verhaal, mensen kunnen een melding indienen, maar niemand weet verder welke melding of waar het precies om gaat.

https://www.artsenvoorwaarheid.nl/meldpunt

Er moet iets zijn zoals hierboven. Iets dat transparant is en waar mensen precies kunnen zien om welke bijwerkingen het gaat. Dan komt er een beeld wat ook een doorsnee burger kan zien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik fiets niet meer, heeft ook met mijn leeftijd en duizelingen te maken, alhoewel ik geen vaccin gehad heb kan een ander het mij ook lastig maken en een ongeval veroorzaken, lopen doe ik kuierend of met een rollator, trouwens een goede ervaring, een goede warme bakker waar ik op de reclame dag kom moet niets hebben van het mondkapje, 2 dames die er werken hebben er ook geen op, een verademing

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Antoon zei:

Schoonfamilie van mijn jongste zoon vrouw gevallen been op 2 plaatsen gebroken, haar man de volgende dag ook behoorlijk gevallen. Waar is het eind

Ben bang dat we pas aan het begin staan van een lange zware winter.

Maar, er zijn ook altijd lichtpuntjes. Het kaf scheidt zich nu van het koren en ik zie steeds vaker vastberaden mensen die juist groeien in dit soort situaties.

Ik ben ervan overtuigd dat de mensen die niet toegeven voor tien tellen. En dan zijn we met heel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...