Ga naar inhoud

Wat weet de paus dat wij niet weten?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Paus Franciscus heeft bevolen dat het centrale bestuur van de Rooms-Katholieke Kerk en aanverwante entiteiten al hun financiële activa vóór eind september moeten weghalen bij externe banken en onderbrengen bij de Vaticaanse bank. 

Waarom zou dat zijn? Zullen de banken in elkaar klappen en stelt hij op deze manier het vermogen van de kerk veilig?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

papier is gemaakt van hout en kost veel energie om van een boom een pak wc papier te maken.ik denk zelf dat we binnenkort ook met flessen water naar de wc gaan🤣heel Europa zal veel meer gaan importeren,niet omdat we het zelf niet kunnen maken,maar omdat het maken hier te duur is.Wat zou dat voor gevolgen kunnen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Tamme zei:

papier is gemaakt van hout en kost veel energie om van een boom een pak wc papier te maken.ik denk zelf dat we binnenkort ook met flessen water naar de wc gaan🤣heel Europa zal veel meer gaan importeren,niet omdat we het zelf niet kunnen maken,maar omdat het maken hier te duur is.Wat zou dat voor gevolgen kunnen hebben?

O ja, dan krijgen we hetzelfde als in India. Ik was ooit in een hotel in toen die stad nog Bombay heette. Ik weet ook nog de naam van het hotel 'hotel Lovely'. Maar, daar hield het dan ook mee op. De WC bestond uit een gat in de vloer met een fles water ernaast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...