Ga naar inhoud

Het gaat lekker met mijn zonnepanelen


Sherlock

Aanbevolen berichten

Biden had dat al beloofd, zie Ninefornews, als het waar is natuurlijk, het lijkt er wel op

 

Begin februari dit jaar waarschuwde de Amerikaanse president Joe Biden: “Als Rusland binnenvalt, zal er niet langer een Nord Stream 2 zijn. We zullen daar een einde aan maken.”

BidenBiden waarschuwde in februari: als Rusland binnenvalt, maken wij een einde aan Nord Stream 2 waarschuwde in februari: asland binnenvalt, maken wij een einde aord Stream 2

Photo of Robin de Boer Robin de Boer27 september 2022 21:10
61 5.24zie4 2 minuten leestijd

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gevonden Antoon! Hier een video. Voor mij is het genoeg nieuws voor vandaag, dit was de druppel. Wordt er niet goed van. De US wordt toch nooit aangepakt. Die is hier net zo heilig verklaard als dat smerige oversterfte veroorzakende vaccine. Zowel letterlijk, als mentaal en spiritueel heeft de US de wereld al lang geleden in de fik gestoken en ze blijven doorgaan. Als het geen oorlogen zijn dan is het wel met massa indoctrinatie door oa hollywood troep en etc. Alles dat ze aanraken gaat stuk.

De US is zo Christelijk dat ze zelfs een nieuw populair scheldwoord hebben uitgevonden. En je hoort het nu in elke nieuwe serie en film. Jesus Christ, was blijkbaar niet genoeg. Er moest nog het woordje: fucking tussen. En het slaat aan! Hollywood krijgt er maar geen genoeg van. Eerst iedereen wereldwijd atheist maken en hun dan aanleren om God op de meest erge manieren te beledigen.

Laat ik maar niet beginnen over wat de seksuele revolutie voor ellende heeft veroorzaakt. Gezinnen/families vallen helemaal uit elkaar en niemand is te vertrouwen. Want niemand geeft nog om een ander. Vooral de nieuwe generatie is verward. Ze staan 24/7 te piekeren over wat hun gender is en geloven dat ze afstammen van een smurrie uit de zee. 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
36 minuten geleden, Flieko zei:

De gas prijzen zijn echt verschrikkelijk. Hoe verwarmen jullie het huis?

Ik had een tijdlang de verwarming om een uur of acht 's avonds uitgezet. Maar, de laatste dagen was het zo koud dat ik dat principe maar weer heb laten varen. Ik zit nu weer warm en we zien wel wat er allemaal gaat komen.

Goed plan, om Rusland te bestraffen. Nog meer briljante ideeën Den Haag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Ik had een tijdlang de verwarming om een uur of acht 's avonds uitgezet. Maar, de laatste dagen was het zo koud dat ik dat principe maar weer heb laten varen. Ik zit nu weer warm en we zien wel wat er allemaal gaat komen.

Goed plan, om Rusland te bestraffen. Nog meer briljante ideeën Den Haag?

Er zou wel een agenda achter zitten. Rusland bestraffen heeft nul voordelen. Zelfs om te laten zien dat het westen niet zomaar met zich laat sollen was dit een erg domme zet. Heel Europa op het spel zetten voor een lullig stukje grond in een waardeloos corrupt land genaamd Oekraine. Heel veel doden en ellende had grootendeels voorkomen kunnen worden.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Door alle gekkigheid levert een windmolen op zee nu goed geld op.nog effe doorgaan en de waterstof die ze gaan maken uit energie van windmolens op zee lijkt dan ook een oplossing.Is het natuurlijk niet want de Noordzee is niet diep en gasbellen zijn al in kaart gebracht,en zijn binnen 3 maanden aan te boren,is een grote poppenkast,en zware industrie en heel veel banen zullen verdwijnen.Duurzaamheid is armoe vraag maar aan een boer.En over een jaar aan een Duitser🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 21-11-2022 om 20:17, Flieko zei:

De gas prijzen zijn echt verschrikkelijk. Hoe verwarmen jullie het huis?

Besparen energie door je warm aan te kleden 🔗 Rondom Vandaag
Door je goed warm te kleden kan je veel energie en gas besparen; daardoor kun je ongelofelijk veel geld besparen. Nu de gas- en energieprijzen de pan uit rijzen en ook de boodschappen steeds duurder worden, is het logisch dat je zoveel mogelijk geld wilt besparen. Als je warme kleding draagt kun je de thermostaat lager zetten.

Het dragen van thermokleding, dat gemaakt is van 🔗 warme stoffen, biedt een goede uitkomst om je lichaam warm te houden tijdens koude dagen. Het is belangrijk dat je je hele lichaam goed warm houdt. Het dragen van een thermobroek, als extra broek onder je gewone broek, helpt om de benen warm te houden. Het dragen van thermosokken i.c.m. sloffen of schoenen helpt om de voeten warm te houden. Een polyester shirt met lange mouwen met daarover een dikke pullover van acrylaat bevalt mij goed om mijn bovenlijf warm te houden. En als het nodig is draag ik daarover heen nog een fleece vest.
Naast acrylaat en polyester zit wol ook goed warm, maar het jammere aan wol is dat het krimpt als je het te warm wast.

Veel mensen dragen katoen, omdat ze vinden dat het lekker zit. Maar katoen neemt de temperatuur aan van de omgeving en voelt koud aan tijdens koude dagen.

Energiekosten gas of elektrische cv-ketel
Elektriciteit is wel minder duur dan gas, maar je huis verwarmen met elektriciteit is momenteel niet goedkoper dan gas; er is namelijk qua verhouding meer stroom nodig dan gas. Je huis elektrische verwarmen wordt beschouwd als goed voor het milieu, maar het is niet rendabel.
🔗 Kemkens.nl » CV-ketel: gas of elektrisch

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...