Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van Thierry Baudet?


Sherlock

Aanbevolen berichten

10 uur geleden, Tamme zei:

Boren naar gas in de noordzee dat zou je nu moeten horen! iedereen in de 2e kamer die hier nu niet op aandringt is een landverrader.En niet een keer maar elke dag totdat ze het ook echt gaan doen.hebben we tenminste wat te ruilen als de pleuris uitbreekt.

Dat zullen ze echt niet doen. 

Ik lees nu net dat de Europese markt wordt overspoeld met LNG gas. Begrijp er helemaal niets meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2023 om 19:47, Flieko zei:

Is politiek niet uberhaubt een slangenhol?

Stop World Control 🔗 Gevaarlijk nieuws, dat niet bekend mag worden…

De politieke top wordt nooit door het volk verkozen, maar wordt geplaatst door de machthebbers achter de schermen. 

puppeteer-768x512.jpg

Verkiezingen worden al decennia lang gemanipuleerd. Verkiezingssoftware is zodanig geprogrammeerd dat iedereen met toegang tot de stemcomputers heel eenvoudig grote aantallen stemmen kan veranderen. 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Stop World Control 🔗 Gevaarlijk nieuws, dat niet bekend mag worden…

De politieke top wordt nooit door het volk verkozen, maar wordt geplaatst door de machthebbers achter de schermen. 

puppeteer-768x512.jpg

Verkiezingen worden al decennia lang gemanipuleerd. Verkiezingssoftware is zodanig geprogrammeerd dat iedereen met toegang tot de stemcomputers heel eenvoudig grote aantallen stemmen kan veranderen. 

Helaas ontbreekt het bewijs om dit hard te maken waarschijnlijk. Dat het zo werkt neem ik wel aan. We betalen meer dan genoeg belasting om elk mens een normaal leven te kunnen geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Stop World Control 🔗 Gevaarlijk nieuws, dat niet bekend mag worden…

De politieke top wordt nooit door het volk verkozen, maar wordt geplaatst door de machthebbers achter de schermen. 

puppeteer-768x512.jpg

Verkiezingen worden al decennia lang gemanipuleerd. Verkiezingssoftware is zodanig geprogrammeerd dat iedereen met toegang tot de stemcomputers heel eenvoudig grote aantallen stemmen kan veranderen. 

Daar ben ik het wel mee eens. Een overheid is er ook niet voor de burgers, maar om de machthebbers te beschermen.

Ik las laatst ergens dat ze dan ook alleen maar psychopaten selecteren voor die functies. Die zijn zo ambitieus, willen boven alles macht en kennen geen genade.

De perfecte uitvoerders.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AnnaB zei:

Daar ben ik het wel mee eens. Een overheid is er ook niet voor de burgers, maar om de machthebbers te beschermen.

Ik las laatst ergens dat ze dan ook alleen maar psychopaten selecteren voor die functies. Die zijn zo ambitieus, willen boven alles macht en kennen geen genade.

De perfecte uitvoerders.

Stop World Control 🔗 Wereldwijde Ontmaskering van de Verenigde Naties geleid door Oligarchen

TRCzsqAA_o.jpg

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...