Ga naar inhoud

Mensen worden steeds vaker spontaan 'onwel'


Pieter65

Aanbevolen berichten

Iedere dag opnieuw zie je berichten in de kranten dat mensen plotseling overlijden en onwel worden.

Zoals dit bericht:

 Een 61-jarige automobilist is donderdagmiddag overleden nadat hij tijdens het rijden onwel raakte ter hoogte van de kruising aan de Rietveldenweg in Den Bosch. De hulpdiensten kwamen ter plaatse maar hulp mocht niet meer baten.

 

Het incident vond plaats rond 12.15 uur. Doordat de bestuurder onwel werd, botste hij met zijn voertuig tegen een boom. Zover bekend waren geen andere voertuigen bij het ongeval betrokken.

Omstanders boden nog hulp maar het slachtoffer overleed ter plekke. Volgens een woordvoerder van de politie overleed de man als gevolg van de onwelwording.

En iedereen blijft dit soort bericht maar gewoon negeren en de oversterfte in ons land blijft maar doorgaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarnaast heb ik al zoveel berichten gelezen, zoals een goochelaar tijdens optreden dood neergevallen

 

Spaanse goochelaar (46) sterft tijdens optreden: ’Publiek bleef lachen’

18 okt. 2022 in BUITENLAND
 

 

MADRID - In de Spaanse hoofdstad Madrid is een show van goochelaar Arsenio Puro zaterdagavond geëindigd in een drama: de 46-jarige man kreeg tijdens zijn optreden een hartaanval en overleed even later in het ziekenhuis.

 

 

aangepast door Antoon
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Antoon zei:

En daarnaast heb ik al zoveel berichten gelezen, zoals een goochelaar tijdens optreden dood neergevallen

Spaanse goochelaar (46) sterft tijdens optreden: ’Publiek bleef lachen’

18 okt. 2022 in BUITENLAND
 

MADRID - In de Spaanse hoofdstad Madrid is een show van goochelaar Arsenio Puro zaterdagavond geëindigd in een drama: de 46-jarige man kreeg tijdens zijn optreden een hartaanval en overleed even later in het ziekenhuis.

 

Ik heb nog nooit zoveel mensen in totale ontkenning gezien. Ze doen net alsof wanneer ze andere kant opkijken en net doen alsof het niet bestaat, het vanzelf wel weer weg zal gaan.

Ik denk dat de meeste doodsbang en niet willen weten wat die prikken allemaal kunnen veroorzaken. Zolang ze maar net doen alsof ze gek zijn, dan kunnen ze blijven denken dat ze veilig en goed beschermd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie steeds meer van dit soort vreemde verhalen.

Een auto is door de muur van een parkeergarage gereden en op zijn kop terechtgekomen op een lager gelegen schoolplein. Op het moment dat de auto vrijdagmiddag naar beneden stortte speelden er geen kinderen van basisschool De Steltloper op het plein. De bestuurder werd volgens de politie nagekeken door ambulancepersoneel op mogelijke verwondingen.

Het incident gebeurde aan het einde van de ochtend, rond 11.45 uur, een kwartier voordat de pauze van de basisschool zou beginnen. Hoe het ongeval kon gebeuren, is nog niet bekend.

Hoe krijt iemand het voor elkaar om door een muur van de parkeergarage te rijden? Tenzij je onwel wordt en je voet op het gaspedaal terecht komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 4-11-2022 om 09:22, Sherlock zei:

Ik heb nog nooit zoveel mensen in totale ontkenning gezien. Ze doen net alsof wanneer ze andere kant opkijken en net doen alsof het niet bestaat, het vanzelf wel weer weg zal gaan.

Ik denk dat de meeste doodsbang en niet willen weten wat die prikken allemaal kunnen veroorzaken. Zolang ze maar net doen alsof ze gek zijn, dan kunnen ze blijven denken dat ze veilig en goed beschermd zijn.

Laat ze en wees blij dat je zelf nog een  beetje op je eigen intuïtie vertrouwt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

Staat ons dit te wachten? Jammer dat de schrijver van deze film samen met zijn familie is vermoord. Het hele project werd na deze trailer gekaapt.

Hier wat meer details over deze moord: 

Het speelde zich af rond de kerst van 2014.

 

Sinds Kerst waren de 29-jarige David Crowley, zijn 28-jarige vrouw Komel en hun 5-jarige dochter Rani niet meer gezien door de buren.

Afgelopen zondag sloeg één van hen alarm bij de autoriteiten die vervolgens het gezin levenloos aantroffen.

De buurman, Collin Prochnow, ging op onderzoek uit omdat er al wekenlang een aantal pakjes bij het stel voor de deur lagen. Toen hij door het raam naar binnen gluurde zag hij de drie lichamen op de grond liggen, met daarnaast een zwart pistool.

Het is niet zeker hoelang de lichamen daar hebben gelegen, maar de buren denken dat dit minstens sinds Kerst moet zijn omdat ze daarna niemand meer hebben gezien.

Verschillende instanties onderzoeken de dood van het gezin, maar niemand heeft nog enige verklaring afgelegd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...