Ga naar inhoud

En ook dit berust op louter toeval


Pieter65

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Antoon zei:

Ik zou toch nadenken voor je jets schrijft Lichtzwaard, je doet het waarschijnlijk onbewust maar toch schoffeer je mogelijk  mensen op een manier wat niet nodig is volgens mij. Natuurlijk dienen we allemaal op onze woorden te  letten

Ik denk heel goed na  waarde Antoon als ik iets schrijf maar men kan het krijgen zoals men het hebben wil.Als je zegt tegen zo,n figuur al Pieter 65 het is een aanname het zal eerst bewezen moeten worden gaat hij gek doen en zich als een D66 figuur gedragen en maar drammen.Je kan niet zo maar zeggen wat er nu allemaal gebeurd komt door corona,jammer dat er hier te veel complotdenkers zitten met de mentaliteit van D 66 en maar drammen.

Niet doen doet onze zaak geen goed.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pieter65 zei:

Er is niets mis met het feit dat je bepaalde dingen niet begrijpt, maar zeg dat dan gewoon.

2 Timotheüs 3:1 En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden. 2 Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig. 3 Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden, 4 Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods; 5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze.

 

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lichtzwaard zei:

Ik denk heel goed na  waarde Antoon als ik iets schrijf maar men kan het krijgen zoals men het hebben wil.Als je zegt tegen zo,n figuur al Pieter 65 het is een aanname het zal eerst bewezen moeten worden gaat hij gek doen en zich als een D66 figuur gedragen en maar drammen.Je kan niet zo maar zeggen wat er nu allemaal gebeurd komt door corona,jammer dat er hier te veel complotdenkers zitten met de mentaliteit van D 66 en maar drammen.

Niet doen doet onze zaak geen goed.

Deed je dat maar, nadenken. En dan het liefst voordat je iets schijft, want dat zou een hoop ergernis voorkomen.

Dat je dingen niet begrijpt is nog daar aan toe, maar ga dan geen zaken uit hun verband rukken omdat je ook niet goed kunt lezen.

Dit is wat ik schreef:

En nee er is geen bewijs dat dit met vaccinaties te maken heeft zoals we al honderd keer hebben gezegd. Maar het zijn wel zorgwekkende trends allemaal die zijn begonnen nadat men is begonnen met vaccineren.

Jij trekt dan vervolgens de conclusie dat ik gezegd zou hebben dat dit alles wordt veroorzaakt door vaccinaties en dan ga je vervolgens over tot hetgeen waar je werkelijk heel goed in bent en dat is het veroordelen van een ander:

gaat hij gek doen en zich als een D66 figuur gedragen

hier te veel complotdenkers zitten met de mentaliteit van D 66

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Pieter65 zei:

Deed je dat maar, nadenken. En dan het liefst voordat je iets schijft, want dat zou een hoop ergernis voorkomen.

Dat je dingen niet begrijpt is nog daar aan toe, maar ga dan geen zaken uit hun verband rukken omdat je ook niet goed kunt lezen.

Dit is wat ik schreef:

En nee er is geen bewijs dat dit met vaccinaties te maken heeft zoals we al honderd keer hebben gezegd. Maar het zijn wel zorgwekkende trends allemaal die zijn begonnen nadat men is begonnen met vaccineren.

Jij trekt dan vervolgens de conclusie dat ik gezegd zou hebben dat dit alles wordt veroorzaakt door vaccinaties en dan ga je vervolgens over tot hetgeen waar je werkelijk heel goed in bent en dat is het veroordelen van een ander:

gaat hij gek doen en zich als een D66 figuur gedragen

hier te veel complotdenkers zitten met de mentaliteit van D 66

Hier aan deze reactie kan je zien dat je niet alleen dom bent maar ook stom,een stom iemand als jij blijft maar ruzie zoeken,doe je best gelijk krijg je toch niet om dat je het niet hebt.

En blijf maar lekker D66 drammen je bent nog erger dan die linkse gekken;hou is op met ruzie zoeken,want winnen ga je dit niet.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Hier aan deze reactie kan je zien dat je niet alleen dom bent maar ook stom,een stom iemand als jij blijft maar ruzie zoeken,doe je best gelijk krijg je toch niet om dat je het niet hebt.

En blijf maar lekker D66 drammen je bent nog erger dan die linkse gekken;hou is op met ruzie zoeken,want winnen ga je dit niet.

I rest my case. Hahaha, hilarisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Hier aan deze reactie kan je zien dat je niet alleen dom bent maar ook stom,een stom iemand als jij blijft maar ruzie zoeken,doe je best gelijk krijg je toch niet om dat je het niet hebt.

En blijf maar lekker D66 drammen je bent nog erger dan die linkse gekken;hou is op met ruzie zoeken,want winnen ga je dit niet.

Natuurlijk heeft Pieter helemaal gelijk en zijn het zorgwekkende trends. Als je je wat minder zou bezighouden met anderen uitschelden, dan zou je nog een hoop kunnen leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...