Ga naar inhoud

Wie zjin er nu eigenlijk de wappies?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Mensen die hun twijfels durven uitspreken over de coronapandemie en/of de daarbij behorende maatregelen worden standaard wappies genoemd.

Dit ongeacht het feit of die twijfelaars mensen zijn die weten waar ze over spreken zoals artsen en wetenschappers.

Het volgende bericht is afkomstig van Dr. Simon en is eigenlijk best grappig.

Hij stelt dat ondanks het feit dat mensen zich laten vaccineren, ze nog steeds hun vrijheid niet terug hebben gekregen en dan noemen ze ons wappies.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het simpel, ik laat me niet vaccineren tenzijl het echt moet. Als ik moet vliegen of iets met andere mensen wil meemaken en ik kan er niet omheen, dan gaat het denk ik gebeuren. Ik zal uiteindelijk wel moeten, heb ik het idee. Je kunt toch niet de rest van je leven in je eigen bubbel blijven. 

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Skylen zei:

Ik hou het simpel, ik laat me niet vaccineren tenzijl het echt moet. Als ik moet vliegen of iets met andere mensen wil meemaken en ik kan er niet omheen, dan gaat het denk ik gebeuren. Ik zal uiteindelijk wel moeten, heb ik het idee. Je kunt toch niet de rest van je leven in je eigen bubbel blijven. 

Niet doen!!! Laat je niet chanteren, er is altijd een andere manier. Dit is waar ze op rekenen. Gewoon even uitzitten, ik denk echt dat het tij ook weer zal keren. In de tussentijd gaat het niet leuk zijn, dat toegegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...