Ga naar inhoud

Ik ben die propaganda spuugzat


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben die propaganda in de Nederlandse media spuugzat.

Iedere dag als ik op de voorpagina kijk van bijvoorbeeld de Telegraaf zie ik een negatief bericht over Rusland of Poetin. Je kunt er werkelijk de klok op gelijk zetten.

Dit heeft niets meer te maken met nieuwsvoorziening, maar alles met propaganda. Altijd wordt alles eenzijdig belicht en altijd is alles, maar dan ook werkelijk alles in het nadeel van de Russen.

Ik wordt er kotsmisselijk van. Heeft de bevolking nu niet door hoe ze worden bespeeld?

Ik ben helemaal niet pro Rusland, maar er zijn altijd twee kanten aan iedere zaak en als je nieuws brengt dan hoor je ook beide kanten van een zaak te belichten anders mag je jezelf niet nieuwskanaal noemen, maar ben je een propagandakanon. En dan te bedenken dat mensen er ook nog voor betalen om dat te mogen lezen.

Schande.

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem nu bv. die ontvoerde kinderen door Rusland, natuurlijk weet ik ook niet alles maar het kan zijn dat het getraumatiseerde kinderen  of verweesde kinderen zijn die hulp nodig hadden en door Rusland naar een veilige plek zijn gebracht, met klem zeg ik dat ik dit niet glashard kan claimen maar het lijkt mij niet onwaarschijnlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen nieuws betreft Rusland. Maar echt alles wordt uit de kast gehaald om als propaganda tool te dienen. Ik zocht net iets op op google betreft automatische betalingen. Meteen in de eerste 10 resultaten komt er een link naar een overheids website betreft HPV vaccinatie.

TV is propaganda voor het makke volk. Google/youtube wordt gebruikt om de overige groep aan te pakken. Oa door middel van algoritmes die gericht zijn op het bestuderen van online gedrag met als doel dit te veranderen. Ik kan er niks anders van maken.

Er verdwijnen massaal video's van internet die tegen het regime ingaan.

Ik zou zeggen: download je spul dat je nodig hebt voordat ze het internet helemaal naar de klote hebben gewerkt. 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wie zijn de mensen achter het nepnieuws in Nederland?

NineForNews, WorldUnity en Niburu noemen zichzelf alternatieve media die mensen wakker willen maken. Je vindt er zogenaamd het échte nieuws, dat mainstream media verzwijgen. Wie zijn de mensen achter het nepnieuws?
 
van Panorama in 2017, Zijn jullie ook allemaal labiele mensen die sloom hun geld weggeven en niet weten wat er aan de hand is, tenminste dat beweert het weekblad, toch even mijn bank historie nagegaan, kan geen matches vinden bij ING voorheen postbank.
Daarbij zeg ik dat Niburu donaties waard zijn, zelf doe ik het dan  niet, maar dat is een ingewikkeld verhaal, heeft ook een beetje met geloofs principes te maken, wel overweeg ik steeds om drankjes te kopen, maar er komt niet van. Niburu mensen als jullie dit lezen, ik stel geloof in de meeste artikelen.

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

Er komt vanaf volgend jaar nieuwe Europese wetgeving die nog veel meer internetcensuur gaat instellen

De vieze troep blijft waarschijnlijk wel. Dat is zo'n beetje de basis van de maatschappij geworden. Het enige lichtpuntje voor hen die geloven dat we van een steen afstammen.

 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet altijd zo geweest?

Het werd me al duidelijk bij de oorlogen van weleer. Wij zijn de goeie, en waar grondstoffen zijn die we nodig hebben zijn de leiders de slechte.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flieko

Ha neen, ik kijk geen nieuws of actualiteit. Ik wist pas een week na de aardbeving in Turkije dat er een aardbeving was. Ik word horendul van de massa psychose geprojecteerd op onze beeldschermen. Liever een goede docu of een film met goed script. Veel series zijn ook verdoken propaganda... Maar Star Trek Picard is dan weer wel een guilty pleasure. 🙂

Waar is de tijd van Friends? waar mensen nog konden lachen, en vooral, mensen met zichzelf konden lachen? Als het aan mij lag vloog het tv-abonnement buiten. Ik vertoef ook niet op sites van kranten.

  • Mee Eens 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2023 om 09:47, Sherlock zei:

En dan te bedenken dat we pas aan het begin van de censuur staan.

Er komt vanaf volgend jaar nieuwe Europese wetgeving die nog veel meer internetcensuur gaat instellen. Ze hebben ook weinig keus natuurlijk, want de waarheid begint bij steeds meer mensen door te dringen.

Inderdaad de waarheid begint steeds bij meer mensen door te dringen. En ze worden bang.. gister zag ik dit voor bij komen.

 

Screenshot_20230418-094351_NUnl.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

AIVD: nietgevaccineerdenclub vormt ernstige dreiging...

Het begon allemaal in de coronatijd: de groei van het aantal mensen dat ging geloven in het bestaan van een 'een kwaadaardige elite' ie in Nederland 'de macht in handen heeft'. Ministers, journalisten, rechters en wetenschappers zouden deel uitmaken van een elite die de bevolking wil onderdrukken, tot slaaf maken of zelfs vermoorden. De zogenaamde elite zou gebeurtenissen verzinnen zoals de stikstofcrisis om verregaande controle over burgers te kunnen uitoefenen.

Aanvankelijk richtten ze zich vooral op de coronamaatregelen. Nadat dat meeste daarvan waren afgeschaft, daalde het aantal aanhangers tijdelijk. Inmiddels komen de klimaatcrisis, stikstof en de oorlog in Oekraïne meer aan bod. Dit door de AIVD bestempelde "anti-institutioneel extremisme" zal blijven bestaan omdat er zich altijd weer nieuwe zaken aandienen die het populairste extremistische narratief zullen blijven voeden.

Complotdenken komt voort uit onzekerheid, uit de angst iets te zullen verliezen. In dat opzicht is er geen remedie tegen deze kwaal, laat staan een vaccin. Je zou wensen dat er stil gestaan wordt bij en geluisterd naar de onderliggende angst bij deze mensen. En dan schouders eronder om ook deze mensen weer hoop en zekerheid te geven. Het zou mooi zijn als er een parallelle wereld zou zijn waar we heen konden. Deze wereld is bijna afgeschreven.

Inderdaad katie

aangepast door Antoon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn achting voor de AIVD, als die al aanwezig was, is nu tot een nulpunt gedaald.

Dit is wat ze schrijven:

 

110.jpg

Ministers, wetenschappers en journalisten zouden de bevolking willen onderdrukken.

Dat is opzettelijke misleiding, want die mensen kan je nauwelijks 'kwaadaardige elite' noemen.

Waar bestaat die 'kwaadaardige elite' dan uit en hoe kan het dan dat ministers, wetenschappers en journalisten naar hun pijpen dansen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sherlock zei:

Mijn achting voor de AIVD, als die al aanwezig was, is nu tot een nulpunt gedaald.

Dit is wat ze schrijven:

110.jpg

Ministers, wetenschappers en journalisten zouden de bevolking willen onderdrukken.

Dat is opzettelijke misleiding, want die mensen kan je nauwelijks 'kwaadaardige elite' noemen.

Waar bestaat die 'kwaadaardige elite' dan uit en hoe kan het dan dat ministers, wetenschappers en journalisten naar hun pijpen dansen?

Ben ik inderdaad met jou eens. Inderdaad opzettelijke misleiding, zodat wij ons niet bezighouden/verdiepen in het daadwerkelijke kwaadaardige elite clubje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Katie zei:

Ben ik inderdaad met jou eens. Inderdaad opzettelijke misleiding, zodat wij ons niet bezighouden/verdiepen in het daadwerkelijke kwaadaardige elite clubje. 

 

10 minuten geleden, Sherlock zei:

Mijn achting voor de AIVD, als die al aanwezig was, is nu tot een nulpunt gedaald.

Dit is wat ze schrijven:

110.jpg

Ministers, wetenschappers en journalisten zouden de bevolking willen onderdrukken.

Dat is opzettelijke misleiding, want die mensen kan je nauwelijks 'kwaadaardige elite' noemen.

Waar bestaat die 'kwaadaardige elite' dan uit en hoe kan het dan dat ministers, wetenschappers en journalisten naar hun pijpen dansen?

En ik denk dat het bestaat uit de rothchilds, bilderberg en de rockefellers. En die journalisten, wetenschappers etc. worden allemaal omgekocht denk ik.. er gaat veel geld in om. En kijk maar hoe ziek mensen kunnen doen als het om veel geld draait.

aangepast door Katie
Link naar reactie
Delen op andere sites

word pas censuur als ze co2 meters gaan verbieden,want die zullen net zoals de ph meters van particulieren een einde maakten aan de zure regen,de waarheid laten zien. kijk ook geen tv meer en lees geen kranten meer,kreeg daardoor bijna een boete voor rijden zonder helm😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2023 om 10:01, Pieter65 zei:

Ik wordt er kotsmisselijk van. Heeft de bevolking nu niet door hoe ze worden bespeeld?

Ik denk precies wat jij denkt. Echter vraag ik mijzelf ook af; hoe word ik dan bespeeld? Want ik word ongetwijfeld ook bespeeld. Mocht je hier advies voor hebben dan hoor ik het graag.

 

Op 18-4-2023 om 03:56, Fundamenteel zei:

Waar is de tijd van Friends?

De tijd wellicht maar om Friends heb ik nooit gelachen. Misschien dat ik dat tegenwoordig wel doe, ik zal het weer eens pogen te kijken.

edit:

Op 10-4-2023 om 10:01, Pieter65 zei:

er zijn altijd twee kanten aan iedere zaak

Non-dualisme leid tot mysterie want men kan niks duiden, er is geen goed of fout, er is geen kader. Chaos of mysterie wordt ook wel als de hamer van tirannen omschreven (bijvoorbeeld door Tacitus).

 

Op 18-4-2023 om 13:10, De Teruggetrokkene zei:

 Standaard actie van manipulators is alles omdraaien. 

Daarmee is alles gezegd. Maar het zal een (onbedoeld) doel hebben me dunkt.

aangepast door BergtGijUt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...