Ga naar inhoud

Zullen de militairen ook hier de macht overnemen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Sherlock zei:

Dit soort dingen moet je echt niet willen. Ieder regime is verkeerd in wat formeel een democratie is.

Ik proef hier nu ook al een beetje een sfeertje zoals ik dat vroeger heb meegemaakt achter het IJzeren Gordijn. Mensen die als de dood waren om iets te zeggen omdat ze nooit wisten wie wie zou verraden.

Iemand zei toen een keer tegen mij: Wij leven in een land waar de ene helft van de bevolking de ander controleert.

Wij leven nog steeds in een vrij land waar iedereen mag zeggen wat hij/zij denkt.

En als ik zo het nieuwe regeringsprogramma lees, dan heeft het D66 kabinet al bij voorbaat haar eigen ondergang in werking gezet en krijgen we tussen nu en twee jaar nieuwe verkiezingen en dan kan er zomaar iets heel anders uit de bus rollen.

Dit zogenaamde kabinet zal binnen een jaar vallen,al zo dat ze nooit het vertrouwen terug zullen krijgen.Hoe eerder het valt hoe  beter.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...