Ga naar inhoud

Verkoudheid gaat maar niet over


Rinus

Aanbevolen berichten

Ik ben nu al 2 maanden verkouden. Of iets dat aanvoelt als een verkoudheid. Het gaat maar niet weg. Mijn keel doet pijn en mijn stem voelt een beetje zwak.

Wat zou dit kunnen zijn? Ik denk niet dat het Covid is. Ik hoest niet of zo. Maar ik heb wel alle andere vervelende symptomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Master87 zei:

Vitamine C, D en zink. Kan ook wel maagzuur zijn. Dat kan zulke symptomen genereren. 

Dat is altijd goed, maar er is misschien ook nog een andere mogelijkheid.

Op 26-2-2024 om 16:42, Rinus zei:

Ik ben nu al 2 maanden verkouden. Of iets dat aanvoelt als een verkoudheid. Het gaat maar niet weg. Mijn keel doet pijn en mijn stem voelt een beetje zwak.

Wat zou dit kunnen zijn? Ik denk niet dat het Covid is. Ik hoest niet of zo. Maar ik heb wel alle andere vervelende symptomen.

Als je toevallig wel covid hebt gehad zou het natuurlijk ook nog long covid kunnen zijn. Er zijn heel veel mensen die daar klaarblijkelijk last van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Long COVID is in werkelijkheid waarschijnlijk vaccinatieschade. 
 

Toch hoorde is ook wel over langdurige verkoudheid voordat er COVID was. 
 

Ik adviseer toch nog een keer zilverwater. Een paar dagen geleden voelde ik ook een verkoudheid opkomen. Ik heb 2 dagen 2x daags een klein slokje zilverwater gedronken en de verschijnselen zijn verdwenen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Long COVID is in werkelijkheid waarschijnlijk vaccinatieschade. 
 

Toch hoorde is ook wel over langdurige verkoudheid voordat er COVID was. 
 

Ik adviseer toch nog een keer zilverwater. Een paar dagen geleden voelde ik ook een verkoudheid opkomen. Ik heb 2 dagen 2x daags een klein slokje zilverwater gedronken en de verschijnselen zijn verdwenen 

Ik ken iemand persoonlijk die niet is gevaccineerd, covid heeft gekregen en daar zes maanden later nog heel veel last van had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat het geen COVID was maar is het vastgesteld met een PCR test? 

Covid bestaat niet. ziektes ontstaan door stress,gif en het eten wat we eten. Het lichaam is aan het genezen vandaar de symptomen een genezingsproces en ga je daar tegen in met medicijnen of weer verkeerd eten dan stopt het proces en denken mensen dat ze beter zijn maar dat is zeker niet zo.

 

Gr e

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, erec zei:

Covid bestaat niet. ziektes ontstaan door stress,gif en het eten wat we eten. Het lichaam is aan het genezen vandaar de symptomen een genezingsproces en ga je daar tegen in met medicijnen of weer verkeerd eten dan stopt het proces en denken mensen dat ze beter zijn maar dat is zeker niet zo.

 

Gr e

Ik heb dat vaker gehoord, maar er is dan toch wel iets waar mensen heel erg ziek van worden. Al die mensen met longproblemen waren er wel. Dus, wat maakt die mensen dan zo ziek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ik heb dat vaker gehoord, maar er is dan toch wel iets waar mensen heel erg ziek van worden. Al die mensen met longproblemen waren er wel. Dus, wat maakt die mensen dan zo ziek?

Stress de omgeving meschien een trauma(van vroeger)steeds maar rommel blijven eten de dagelijkse sleur. Ellende van de tel a vision(tv) het lichaam geeft aan dat er wat mis is je lichaam zal ons nooit aanvallen maar juist helpen vandaar de symptomen ga droog vasten geen water,niet eten(ook niet douche want water drinken is ook eten) en hou dat een paar dagen vol en eet alleen dierlijke dingen.HET LICHAAM IS IETS FANTASTISCH ECHT WAAR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Master87 zei:

Vitamine C, D en zink. Kan ook wel maagzuur zijn. Dat kan zulke symptomen genereren. 

Synthetische rommel die vitamines.doen alleen maar schade en zilverwater moet je niet drinken maar water met zout zilverwater gebruik je af en toe voor op je huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Balthasar Boma zei:

Waarom alleen dierlijke dingen? 

Dat is het enige wat we moeten eten het lichaam herkent dat meteen en doet er wat mee. de rest van het andere eten(planten,fruit,noten enz daar doet het lichaam niks mee maar slaat het op als vet in ons lichaam.kijk maar naar mensen die nog in het wild leven die eten geen groente en fruit maar vlees rauwe melk en ze eten echt alles van het dier. Soms wat bessen of honing maar meer niet hoor.ik doe het zelf ook en ik voel me helder fit en fijn. Dait is de verborgen kennis die je bijna nergens vinden kan.

Gr e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke dag een lepel rauwe honing beginnen consumeren. Niet van de supermarkt, maar van de imker. En je immuunsysteem boosten met soep, kippensoep. Zorg dat je veel vitamine c opdoet want je lichaam maakt dat niet natuurlijk aan. Neem ook pro biotica via yoghurt of gefermenteerde groenten.

Je moet uw lichaam voeden en niet je honger. Vooral de darmflora voeden. 😉 

Ik ben al meer dan een jaar niet meer ziek geweest sedert ik mijn voedsel heel anders ben beginnen aanpakken. Ik eet zelfs kalfslever, verwerkt in het gehakt. In lasagne wordt die sterke smaak ervan wat minder. Vissenkoppen en graten bij de viswinkel ophalen en bouillon van trekken tot die koud tot in gelatine verandert.

Voed uw lichaam!

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fundamenteel zei:

Elke dag een lepel rauwe honing beginnen consumeren. Niet van de supermarkt, maar van de imker. En je immuunsysteem boosten met soep, kippensoep. Zorg dat je veel vitamine c opdoet want je lichaam maakt dat niet natuurlijk aan. Neem ook pro biotica via yoghurt of gefermenteerde groenten.

Je moet uw lichaam voeden en niet je honger. Vooral de darmflora voeden. 😉 

Ik ben al meer dan een jaar niet meer ziek geweest sedert ik mijn voedsel heel anders ben beginnen aanpakken. Ik eet zelfs kalfslever, verwerkt in het gehakt. In lasagne wordt die sterke smaak ervan wat minder. Vissenkoppen en graten bij de viswinkel ophalen en bouillon van trekken tot die koud tot in gelatine verandert.

Voed uw lichaam!

Ziek zijn is een symptoom van genezing en honing is af toe goed (fructose blijft suiker)bouillon is tafel zout(heel slecht)Keltisch zeezout dat is de goede.

 

Gr e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, erec zei:

Ziek zijn is een symptoom van genezing en honing is af toe goed (fructose blijft suiker)bouillon is tafel zout(heel slecht)Keltisch zeezout dat is de goede.

 

Gr e

Oja een immuunsysteem bestaat niet want er is niks in de natuur dat ons aanvalt anders waren we al honderden jaren uitgestorven dat heet logisch denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, erec zei:

Oja een immuunsysteem bestaat niet want er is niks in de natuur dat ons aanvalt anders waren we al honderden jaren uitgestorven dat heet logisch denken.

Euh? Antistoffen bestaan dan ook niet? Je wordt ziek, je geneest, je immuunsysteem heeft nu antistoffen om niet meteen opnieuw ziek te worden. Anders bleef je constant hervallen tijdens een epidemie.

Maar als je met moeite geneest, dan is dat teken dat er iets mis is. En het is wijs je voedingstoffen aan te passen op ziekte.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Euh? Antistoffen bestaan dan ook niet? Je wordt ziek, je geneest, je immuunsysteem heeft nu antistoffen om niet meteen opnieuw ziek te worden. Anders bleef je constant hervallen tijdens een epidemie.

Maar als je met moeite geneest, dan is dat teken dat er iets mis is. En het is wijs je voedingstoffen aan te passen op ziekte.

Onthoud dat niets in de natuur of in onze biologie "fout" of "abnormaal" is.
Je lichaam zal nooit iets doen dat "uit de hand loopt" of iets doen om je pijn te doen. De waarheid is dat je lichaam er altijd alles aan zal doen om te overleven, om je zo lang mogelijk te laten leven, om je alle kansen en mogelijkheden te geven om dingen te veranderen. Het is aan jou of je dit geweldige geschenk van langere tijd herkent en actie onderneemt, of dat je dat niet doet.

Helaas zullen de meeste mensen dat niet doen, omdat ze geïndoctrineerd en getraumatiseerd zijn door angst door de media en het kwaadaardige medische establishment (en ik was daar ook ooit).
Dus blijf alsjeblieft onbevooroordeeld, pas logica en gezond verstand toe en probeer je levensstijl te veranderen voordat je je overgeeft aan de medische wereld of aan wat deze charlatans je ook proberen aan te smeren zodat ze hun zakken kunnen vullen. Als je kanker hebt, verander dan je dieet en ga vasten. Je hebt niets te verliezen, maar alles te winnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, erec zei:

Onthoud dat niets in de natuur of in onze biologie "fout" of "abnormaal" is.
Je lichaam zal nooit iets doen dat "uit de hand loopt" of iets doen om je pijn te doen. De waarheid is dat je lichaam er altijd alles aan zal doen om te overleven, om je zo lang mogelijk te laten leven, om je alle kansen en mogelijkheden te geven om dingen te veranderen. Het is aan jou of je dit geweldige geschenk van langere tijd herkent en actie onderneemt, of dat je dat niet doet.

Helaas zullen de meeste mensen dat niet doen, omdat ze geïndoctrineerd en getraumatiseerd zijn door angst door de media en het kwaadaardige medische establishment (en ik was daar ook ooit).
Dus blijf alsjeblieft onbevooroordeeld, pas logica en gezond verstand toe en probeer je levensstijl te veranderen voordat je je overgeeft aan de medische wereld of aan wat deze charlatans je ook proberen aan te smeren zodat ze hun zakken kunnen vullen. Als je kanker hebt, verander dan je dieet en ga vasten. Je hebt niets te verliezen, maar alles te winnen.

 

Maar cyotinestorm of anafylaxie kunnen wel degelijk door het lichaam veroorzaakt worden.

Ik eet gewoon uitgebreid en gezond 🙂 volgens mij is dat voldoende.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Fundamenteel zei:

Maar cyotinestorm of anafylaxie kunnen wel degelijk door het lichaam veroorzaakt worden.

Ik eet gewoon uitgebreid en gezond 🙂 volgens mij is dat voldoende.

Ik heb het even gelezen en opgezocht maar toch is dit weer het zelfde verhaal (gifstoffen,vezels,koolhydraten,enz dat geeft inderdaad dan een reactie op het lichaam het lichaam reageert daarop en wil het eruit hebben dus vandaar de symptomen dus met goed dierlijk voedsel(rauw) en droog vasten plus elektrolyten (water met zout). En ten 2e geloof ik geen dokter nooit mensen kunnen elkaar niet infecteren mensen oeten anders gaan denken weg uit de matrix sdie elke dag weer voor ons bouwen. 

 

Gr e

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, erec zei:

Ik heb het even gelezen en opgezocht maar toch is dit weer het zelfde verhaal (gifstoffen,vezels,koolhydraten,enz dat geeft inderdaad dan een reactie op het lichaam het lichaam reageert daarop en wil het eruit hebben dus vandaar de symptomen dus met goed dierlijk voedsel(rauw) en droog vasten plus elektrolyten (water met zout). En ten 2e geloof ik geen dokter nooit mensen kunnen elkaar niet infecteren mensen oeten anders gaan denken weg uit de matrix sdie elke dag weer voor ons bouwen. 

 

Gr e

Maar met dierlijk voedsel bedoel je dan boter, melk, eieren en vlees? Rauw? Geen groenten meer eten? Koolhydraten zijn dikmakers. Dat weet ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...