Ga naar inhoud

Wat ga jij doen bij de vaccinatieplicht?


Madeliefje

Aanbevolen berichten

Dat de vaccinatieplicht er komt is kwestie van tijd.

Hoe ga jij daar op reageren?

Welke maatregelen ga je nemen of ga je dan wel gewoon in de rij staan?

Ik overweeg voorlopig verschillende opties. Het ligt ook aan de hoogte van de boetes en lengte van de gevangenisstraf.

Er zijn nu nog maar 4000 plaatsen vrij in de gevangenis!

 

Emigreren naar een land wat voorlopig geen vaccinatieplicht invoert.

 

Op de vlucht met de caravan.

 

Boete betalen.

 

Gevangenisstraf uitzitten.

 

Onderduiken.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Madeliefje zei:

Dat de vaccinatieplicht er komt is kwestie van tijd.

Hoe ga jij daar op reageren?

Welke maatregelen ga je nemen of ga je dan wel gewoon in de rij staan?

Ik overweeg voorlopig verschillende opties. Het ligt ook aan de hoogte van de boetes en lengte van de gevangenisstraf.

Er zijn nu nog maar 4000 plaatsen vrij in de gevangenis!

Emigreren naar een land wat voorlopig geen vaccinatieplicht invoert.

Op de vlucht met de caravan.

Boete betalen.

Gevangenisstraf uitzitten.

Onderduiken.

Op dit moment zijn er nog een paar miljoen mensen die weigeren.

Er zullen een aantal toegeven wanneer die plicht er eenmaal door is, maar er zullen ook heel veel voet bij stuk houden, waaronder ik.

Als ze daadwerkelijk die plicht gaan invoeren, dan verwacht ik een soort halve burgeroorlog. Een soort ondergrondse net zoals in de oorlog en ook weer mensen die zich zullen uitschrijven uit de basis administratie en "verdwijnen".

Als er zeg anderhalf miljoen mensen niet toegeven, dan zijn dat er veel te veel om in een gevangenis te stoppen. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat willen aanpakken. 

Eén ding lijkt mij zeker en dat is dat het een grote chaos gaat worden in dit land. Of linksom of rechtsom.

Ik wordt alleen maar meer vastberaden. Ze blijven van mijn lijf af.


 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Madeliefje zei:

Dat de vaccinatieplicht er komt is kwestie van tijd.

Hoe ga jij daar op reageren?

Welke maatregelen ga je nemen of ga je dan wel gewoon in de rij staan?

Ik overweeg voorlopig verschillende opties. Het ligt ook aan de hoogte van de boetes en lengte van de gevangenisstraf.

Er zijn nu nog maar 4000 plaatsen vrij in de gevangenis!

Emigreren naar een land wat voorlopig geen vaccinatieplicht invoert.

Op de vlucht met de caravan.

Boete betalen.

Gevangenisstraf uitzitten.

Onderduiken.

Vind het een hele goede vraag, maar ik heb daar eerlijk gezegd nog niet over nagedacht. Dit, omdat hij mij zo absurd lijkt dat een overheid kan verplichten om een naald in je steken en in te spuiten met iets dat je niet wil.

Ik weiger daarom voorlopig te geloven dat ons land zo ver is gezonken. Misschien tegen beter weten in.

Nog is het niet zover en laten we hopen dat het toch niet zo ver komt. Stel dat er de komende maanden duizenden en duizenden mensen doodgaan aan de gevolgen van die boosterprik. Dan heb je kans dat ook de grote meute nog op het laatste moment zal wakker schrikken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Pieter65 zei:

Op dit moment zijn er nog een paar miljoen mensen die weigeren.

Er zullen een aantal toegeven wanneer die plicht er eenmaal door is, maar er zullen ook heel veel voet bij stuk houden, waaronder ik.

Als ze daadwerkelijk die plicht gaan invoeren, dan verwacht ik een soort halve burgeroorlog. Een soort ondergrondse net zoals in de oorlog en ook weer mensen die zich zullen uitschrijven uit de basis administratie en "verdwijnen".

Als er zeg anderhalf miljoen mensen niet toegeven, dan zijn dat er veel te veel om in een gevangenis te stoppen. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat willen aanpakken. 

Eén ding lijkt mij zeker en dat is dat het een grote chaos gaat worden in dit land. Of linksom of rechtsom.

Ik wordt alleen maar meer vastberaden. Ze blijven van mijn lijf af.


 

Verbaas je niet als ze concentratiekampen in richten diep in de bossen van Drenthe,mensen denken dat is niet mogelijk in Nederland nou alles is mogelijk.

Maar dat er opstanden uit breken kan men op wachten. En de mensen zijn het goed zat tja ook niet zo gek allemaal sprokkelhout voor een groot vuur

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verwachting is dat er behoorlijk veel mensen zwichten, denk ongeveer een op de 5 of 6, daarna blijft er een homogene groep over, in aantal nog groot genoeg om een vuist te maken, je kan ze toch niet allemaal opsluiten, ze zullen zich blijven roeren, gemotiveerde mensen die weten waarom het gaat waaronder waarschijnlijk ook artsen en juristen.

Kunnen  we wat berijken, ik weet het niet, nogmaals als het echt een profetie is die uitkomt zullen we de beker tot de laatste drup moeten drinken, de Schepper geeft wel zijn woord dat niemand boven zijn vermogen beproefd wordt, zo staat het in de schrift. 

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan een psychologisch spel zijn waaronder een deel zal bezwijken en alsnog vrijwillig zal doen wat gevraagd wordt.
Als het verplicht wordt, lijkt me dat overheden in een heel andere situatie terecht komen.

In mijn ogen is de weerstand tot nu toe juist onzichtbaar geweest. Wat ik nu zie gebeuren is dat mensen die er niet in mee gaan meer naar buiten gaan treden in de echte wereld (dus niet alleen op internet), elkaar opzoeken en ook zich meer uitspreken naar mensen die wel braaf alles doen dat gevraagd wordt.
Ik zie mensen die tegen het beleid zijn waar ik het helemaal niet van had verwacht.

De overheid kan heel veel willen, maar er moet wel draagvlak voor zijn. Ze kunnen niet zomaar een paar miljoen mensen afzonderen.
We moeten elkaar weer gaan opzoeken en eerlijk uitkomen waar we voor staan. En dan liefst zonder ruzie te maken.
Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een normaal leven leiden. En bijna niemand wil daarvoor zijn medemens laten elimineren. Dat is slechts een heel klein groepje verbitterde mensen.

aangepast door Carver
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Carver zei:

Het kan een psychologisch spel zijn waaronder een deel zal bezwijken en alsnog vrijwillig zal doen wat gevraagd wordt.
Als het verplicht wordt, lijkt me dat overheden in een heel andere situatie terecht komen.

In mijn ogen is de weerstand tot nu toe juist onzichtbaar geweest. Wat ik nu zie gebeuren is dat mensen die er niet in mee gaan meer naar buiten gaan treden in de echte wereld (dus niet alleen op internet), elkaar opzoeken en ook zich meer uitspreken naar mensen die wel braaf alles doen dat gevraagd wordt.
Ik zie mensen die tegen het beleid zijn waar ik het helemaal niet van had verwacht.

De overheid kan heel veel willen, maar er moet wel draagvlak voor zijn. Ze kunnen niet zomaar een paar miljoen mensen afzonderen.
We moeten elkaar weer gaan opzoeken en eerlijk uitkomen waar we voor staan. En dan liefst zonder ruzie te maken.
Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een normaal leven leiden. En bijna niemand wil daarvoor zijn medemens laten elimineren. Dat is slechts een heel klein groepje verbitterde mensen.

Geheel mee eens.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Carver zei:

Het kan een psychologisch spel zijn waaronder een deel zal bezwijken en alsnog vrijwillig zal doen wat gevraagd wordt.
Als het verplicht wordt, lijkt me dat overheden in een heel andere situatie terecht komen.

In mijn ogen is de weerstand tot nu toe juist onzichtbaar geweest. Wat ik nu zie gebeuren is dat mensen die er niet in mee gaan meer naar buiten gaan treden in de echte wereld (dus niet alleen op internet), elkaar opzoeken en ook zich meer uitspreken naar mensen die wel braaf alles doen dat gevraagd wordt.
Ik zie mensen die tegen het beleid zijn waar ik het helemaal niet van had verwacht.

De overheid kan heel veel willen, maar er moet wel draagvlak voor zijn. Ze kunnen niet zomaar een paar miljoen mensen afzonderen.
We moeten elkaar weer gaan opzoeken en eerlijk uitkomen waar we voor staan. En dan liefst zonder ruzie te maken.
Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een normaal leven leiden. En bijna niemand wil daarvoor zijn medemens laten elimineren. Dat is slechts een heel klein groepje verbitterde mensen.

Ook geheel mee eens.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Carver zei:

Het kan een psychologisch spel zijn waaronder een deel zal bezwijken en alsnog vrijwillig zal doen wat gevraagd wordt.
Als het verplicht wordt, lijkt me dat overheden in een heel andere situatie terecht komen.

In mijn ogen is de weerstand tot nu toe juist onzichtbaar geweest. Wat ik nu zie gebeuren is dat mensen die er niet in mee gaan meer naar buiten gaan treden in de echte wereld (dus niet alleen op internet), elkaar opzoeken en ook zich meer uitspreken naar mensen die wel braaf alles doen dat gevraagd wordt.
Ik zie mensen die tegen het beleid zijn waar ik het helemaal niet van had verwacht.

De overheid kan heel veel willen, maar er moet wel draagvlak voor zijn. Ze kunnen niet zomaar een paar miljoen mensen afzonderen.
We moeten elkaar weer gaan opzoeken en eerlijk uitkomen waar we voor staan. En dan liefst zonder ruzie te maken.
Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een normaal leven leiden. En bijna niemand wil daarvoor zijn medemens laten elimineren. Dat is slechts een heel klein groepje verbitterde mensen.

Het toeval wil dat ik net het volgende bericht kreeg doorgestuurd van iemand.

Ik geloof dat dit wel aardig bij dit topic past.

waar.jpg

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderduiken

Boetes betalen

Gevangenisstraf uitzitten 

heb toch niets te verliezen, dus een gevangenisstraf/coronakamp maakt me niet uit, al hakken ze me kop eraf. mijn ziel is niet te koop

 

wat zou Jezus doen? Geen vaccine.

aangepast door Flieko
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan elk scenario wel bedenken, maar je weet pas écht wat je doet als je er voor staat. Maar wetende dat je met Russische roulette minder kans hebt om dood te gaan.........Gelukkig gebeurt er achter en voor de coulissen van alles. WVG heeft toegegeven dat Covid 19 alleen een A-status heeft gekregen (wat je in twijfel kan trekken omdat het nog niet door de 1e kamer heen is) omdat ze anders deze maatregelen niet hadden mogen nemen. Er lopen wereldwijd allerlei rechtszaken etc etc.

Doordat ze steeds meer moeten liegen om dit verhaal in stand te houden en omdat de oversterfte maar door gaat, vertrouw ik toch op het gezond verstand van de mensen (hoewel, mind control doet rare dingen)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2021 om 12:11, Flieko zei:

Onderduiken

Boetes betalen

Gevangenisstraf uitzitten 

heb toch niets te verliezen, dus een gevangenisstraf/coronakamp maakt me niet uit, al hakken ze me kop eraf. mijn ziel is niet te koop

wat zou Jezus doen? Geen vaccine.

Het zal mij benieuwen naar welk kamp ze een paar miljoen mensen willen brengen.

Vroeger werden Engelse misdadigers verbannen naar Australië. Kan je nu heel goed zien trouwens.

Maar, wat moeten ze met een leger ongevaccineerden?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, DaDev zei:

Ik weiger tot het eind. Het is alles of niets.

Gelukkig komen er steeds meer ongevaccineerden. Ik hoor van mensen die al wel tweemaal zijn gevaccineerd dat ze absoluut zullen weigeren om een boosterprik te halen, dus die tellen straks weer gewoon als ongevaccineerd.

Bijkomend probleem is dat als die tweemaal gevaccineerde mensen toch doodgaan als gevolg van het vaccin ze dan ook als ongevaccineerd geteld zullen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het regime gaat  het verliezen maar daar door worden ze wel steeds gevaarlijker,ze kunnen ook besluiten tot standrecht,niet geprikt en je komt op straat wordt je dood geschoten sluit niets uit bij deze doorgeslagen gekken.

 

Voorts lijk het er op dat de mensen wakker worden en het zal is tijd worden.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Sherlock zei:

Gelukkig komen er steeds meer ongevaccineerden. Ik hoor van mensen die al wel tweemaal zijn gevaccineerd dat ze absoluut zullen weigeren om een boosterprik te halen, dus die tellen straks weer gewoon als ongevaccineerd.

Bijkomend probleem is dat als die tweemaal gevaccineerde mensen toch doodgaan als gevolg van het vaccin ze dan ook als ongevaccineerd geteld zullen worden.

En omdat die doden dan onder 'ongevaccineerd' zullen vallen hebben 'ze' weer een stok om mee te slaan.

Ik heb ook al gevraagd aan enkele medestanders die ik ken, waar hun grens ligt. 'Als ze mijn geld blokkeren', dus een deel zal uiteindelijk, zoals sommigen hier al zeiden toch zwichten. Maar misschien compenseert dat t.o. een deel van gevaccineerden die nu ook een streep trekken. Alleen, als die wel binnen 12 tot 24 maanden het loodje leggen, worden 'we' wel weer een minderheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Het regime gaat  het verliezen maar daar door worden ze wel steeds gevaarlijker,ze kunnen ook besluiten tot standrecht,niet geprikt en je komt op straat wordt je dood geschoten sluit niets uit bij deze doorgeslagen gekken.

Voorts lijk het er op dat de mensen wakker worden en het zal is tijd worden.

Ze schieten maar raak, niet mijn karma. Dan zou mijn duty erop zitten, op naar huis...

Slechts een paar stappen vooruit denken, heel af en toe wat verder zoals jij nu doet, gewoon om het in het achterhoofd te houden en geen valse hoop te koesteren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, DaDev zei:

Ze schieten maar raak, niet mijn karma. Dan zou mijn duty erop zitten, op naar huis...

Slechts een paar stappen vooruit denken, heel af en toe wat verder zoals jij nu doet, gewoon om het in het achterhoofd te houden en geen valse hoop te koesteren.

Vind ik een mooi statement.

Het gaat zoals het gaat en ook ik zal nooit vrijwillig mijn arm uitsteken. Pak maar wat ik heb, interesseert mij niets. Maar je pakt niet mijn vrijheid om zelf te mogen beslissen over mijn eigen lichaam.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, DaDev zei:

Ze schieten maar raak, niet mijn karma. Dan zou mijn duty erop zitten, op naar huis...

Slechts een paar stappen vooruit denken, heel af en toe wat verder zoals jij nu doet, gewoon om het in het achterhoofd te houden en geen valse hoop te koesteren.

Wie heeft het over valse hoop wordt is wakker!!!!!

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Pieter65 zei:

Vind ik een mooi statement.

Het gaat zoals het gaat en ook ik zal nooit vrijwillig mijn arm uitsteken. Pak maar wat ik heb, interesseert mij niets. Maar je pakt niet mijn vrijheid om zelf te mogen beslissen over mijn eigen lichaam.

Zo is dat! Als 'ze' elk detail van je leven kunnen beheersen en controleren in hun nieuwe wereld en je misschien die human 2.0 wordt, als een cyborg dan is het leven het leven niet waard. In het andere geval overleef je de spuit toch niet. Dan kun je beter als een waardig mens ten onder gaan zonder hun gentech en/of zonder de lijdensweg van de gevolgen van die spuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Pieter65 zei:

Vind ik een mooi statement.

Het gaat zoals het gaat en ook ik zal nooit vrijwillig mijn arm uitsteken. Pak maar wat ik heb, interesseert mij niets. Maar je pakt niet mijn vrijheid om zelf te mogen beslissen over mijn eigen lichaam.

Ze kunnen je ook oppakken en plat spuiten en je dan die corona prik geven,sluit niets uit he.Maar al dat zaken moet men voor blijven door  echt in opstand te komen,maar de mensen hebben het te goed om echt de strijd aan te gaan .In het kleine Luxemburg doen ze het beter bestormen kerstmarkt en de controle had het na kijken.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Wie heeft het over valse hoop wordt is wakker!!!!!

Ik bedoel met valse hoop, dat je beter een beetje gereserveerd moet denken, overigens praat ik dan over mijzelf. Ik beaam verder wat je zegt: ze gaan dit waarschijnlijk niet winnen, maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken. Geen valse hoop  koesteren betekend gewoon dat een beetje realistisch zijn geen kwaad kan en alle scenarios in alle rust kunt aftasten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftasten en denken zoals Schoenenprins denkt, dan weet je wat er komt , vooraf een plan opstellen, onderzoek wat je uitvalswegen kunnen zijn, beschouw ook sites van juristen die antivaccers zijn, hou genoeg contant geld in huis, heb geen angst want dat is de slechtste raadgever

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Ze kunnen je ook oppakken en plat spuiten en je dan die corona prik geven,sluit niets uit he.Maar al dat zaken moet men voor blijven door  echt in opstand te komen,maar de mensen hebben het te goed om echt de strijd aan te gaan .In het kleine Luxemburg doen ze het beter bestormen kerstmarkt en de controle had het na kijken.

Ik ben wel eens op protestmarsen geweest. Het viel me tegen dat men daar selectief omgaat met 'verbinden'. De mensheid is verdeeld tot op het bot. Ik laat dat soort strijd wel over aan jongere generaties, het is hun toekomst. 

Wat was je concreet van plan btw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...