Ga naar inhoud

Bijna niets in het nieuws over grote demonstratie in Utrecht


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik was mij daar vroeger nooit zo van bewust, maar nu zie ik op wat voor geweldige manier de mensheid wordt beduveld door de NOS.

En dan te bedenken dat dit allemaal wordt betaald van mijn belastinggeld.

Uitgebreid aandacht in het NOS Journaal van zes uur voor de lange rij mensen die denken dat ze een boostershot nodig hebben. Dan een uitgebreid bericht over een arts die in een winkelcentrum vaccins staat te verkopen en een hele grote mond heeft over mensen op sociale media die volgens hem desinformatie verspreiden.

Dan ongeveer 20 seconden over een grote demo in Utrecht. Ze filmen het dan zo dat je her en der wat mensen ziet en dan vervolgens de opmerking: Er waren er naar schatting 3.000 mensen hoewel ze toestemming hadden voor 5.700. Met andere woorden, er zijn maar heel weinig mensen komen opdagen.

Als ik zo het volgende bericht zie dan betwijfel ik of er maar 3.000 waren. Het zullen er eerder 30.000 zijn geweest.

Ik begin echt te walgen van die NOS zo langzamerhand. Er moet toch een manier zijn om die propaganda aan te pakken?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik was mij daar vroeger nooit zo van bewust, maar nu zie ik op wat voor geweldige manier de mensheid wordt beduveld door de NOS.

En dan te bedenken dat dit allemaal wordt betaald van mijn belastinggeld.

Uitgebreid aandacht in het NOS Journaal van zes uur voor de lange rij mensen die denken dat ze een boostershot nodig hebben. Dan een uitgebreid bericht over een arts die in een winkelcentrum vaccins staat te verkopen en een hele grote mond heeft over mensen op sociale media die volgens hem desinformatie verspreiden.

Dan ongeveer 20 seconden over een grote demo in Utrecht. Ze filmen het dan zo dat je her en der wat mensen ziet en dan vervolgens de opmerking: Er waren er naar schatting 3.000 mensen hoewel ze toestemming hadden voor 5.700. Met andere woorden, er zijn maar heel weinig mensen komen opdagen.

Als ik zo het volgende bericht zie dan betwijfel ik of er maar 3.000 waren. Het zullen er eerder 30.000 zijn geweest.

Ik begin echt te walgen van die NOS zo langzamerhand. Er moet toch een manier zijn om die propaganda aan te pakken?

Al  jaren kijk ik niet meer naar de linkse leugen staats omroep.als iedereen dat zou doen is het snel afgelopen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit werkt dus niet.

Het speelveld is volgens mij bewust afgebakend door mensen de route te laten lopen van "de overheid verslaan" door met gelijkgestemden bij elkaar te komen en te protesteren. Uiteraard gaat de media dat niet melden.

Zo'n 15% heeft geen vaccin en is waarschijnlijk tegen het beleid.
Even een snelle rekensom: 15% van 18 miljoen is ongeveer 3 miljoen mensen zijn er.
Zo'n 1% daarvan is dus op deze demo aanwezig geweest. Ze hebben het gezellig gehad en zich gesteund gevoeld dat ze niet alleen staan. Maar verder doet het niet erg veel.

Wat nou als die 3 miljoen mensen ieder 6 personen uit hun directe omgeving kunnen overtuigen dat vaccinatie geen zin heeft? Wellicht zijn dit vrienden of familieleden waar ze het contact mee hebben laten afkoelen door meningsverschillen over wat er speelt? Of omdat ze bang zijn om veroordeeld te worden omdat ze denken dat de ander er anders over denkt.

Er zijn waarschijnlijk meer dan 3 miljoen mensen die tegen het beleid zijn, omdat veel mensen alleen het vaccin hebben genomen om niet buitengesloten te worden.
Waarschijnlijk hoeven we dus minder dan 6 mensen te overtuigen. Ook omdat iemand die eenmaal overtuigd is, ook weer een ander kan overtuigen.

Dit is het tegenovergestelde van tegenstanders afzonderen van volgzamen.
Makkie zou ik zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even nauwkeurig met behulp van https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/dashboard-bevolking/leeftijd/jongeren.

totale aantal mensen dat in aanmerking komt voor vaccin:

17475415 - 681662 - 1457912 = 15.335.841 mensen

83,4% met vaccin = 12.790.091 mensen

Dus 2.545.750 mensen zonder vaccin. Dat is 16,6% van de NL bevolking, wat een behoorlijk percentage is.
Dit zijn mensen die nu tegen zijn en zelfs als ze toch onder de druk bezwijken, zijn ze alsnog tegen want ze doen het omdat ze zich gedwongen voelen.

Ieder persoon zonder vaccin moet dus maximaal 12.790.091 / 2.545.750 = 5 personen zien te overtuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik was mij daar vroeger nooit zo van bewust, maar nu zie ik op wat voor geweldige manier de mensheid wordt beduveld door de NOS.

Als je mensen kent die door de NOS worden beduveld, dan kun je het volgende plaatje naar ze doorsturen.

FFxQ2gEXIAMhQTL?format=jpg&name=small

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Carver zei:

Toch nog even nauwkeurig met behulp van https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/dashboard-bevolking/leeftijd/jongeren.

totale aantal mensen dat in aanmerking komt voor vaccin:

17475415 - 681662 - 1457912 = 15.335.841 mensen

83,4% met vaccin = 12.790.091 mensen

Dus 2.545.750 mensen zonder vaccin. Dat is 16,6% van de NL bevolking, wat een behoorlijk percentage is.
Dit zijn mensen die nu tegen zijn en zelfs als ze toch onder de druk bezwijken, zijn ze alsnog tegen want ze doen het omdat ze zich gedwongen voelen.

Ieder persoon zonder vaccin moet dus maximaal 12.790.091 / 2.545.750 = 5 personen zien te overtuigen.


Het minimale aantal te overtuigen mensen is ongeveer 2.
Namelijk als 3 miljoen mensen allemaal 1 persoon weten te overtuigen zit je al op 6 miljoen.
Vervolgens als die 6 miljoen allemaal weer 1 persoon overtuigen, zit je op 12 miljoen. Dat is dan al de grote meerderheid.

Dus alles wat we moeten doen is binnen onze eigen contactenkring 2 mensen zien te overtuigen.
Als dit eenmaal begint kan het snel gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat er nog eens over na te denken, ook inspiratie gekregen van een artikel van Maurice, ons aantal zal toenemen inplaats van afnemen, waarom, er werd daar gesteld dat een groot deel van de gevaccineerden de boost niet neemt en na verloop van tijd tot de ongevaccineerden behoren.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...