Ga naar inhoud

Waarom zijn ze er zo op gebrand om kinderen te vaccineren?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik ben maar een simpele leek, maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Wat ik weet dat kinderen niet of nauwelijks last hebben van corona. Ze hebben een sterk natuurlijk immuunsysteem, dus wat dat betreft niets te vrezen.

Dan wordt er gezegd dat ze het moeten doen om anderen te beschermen, maar in de praktijk blijkt dat gevaccineerde mensen net zo gemakkelijk het virus doorgeven als niet gevaccineerden.

Dus, waarom moeten die kinderen zo nodig worden gevaccineerd?

Er moet toch een reden voor zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik ben maar een simpele leek, maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Wat ik weet dat kinderen niet of nauwelijks last hebben van corona. Ze hebben een sterk natuurlijk immuunsysteem, dus wat dat betreft niets te vrezen.

Dan wordt er gezegd dat ze het moeten doen om anderen te beschermen, maar in de praktijk blijkt dat gevaccineerde mensen net zo gemakkelijk het virus doorgeven als niet gevaccineerden.

Dus, waarom moeten die kinderen zo nodig worden gevaccineerd?

Er moet toch een reden voor zijn?

Ik denk weleens aan de Franse revolutie, eerst werden de kopstukken van de monarchie en verwanten in de guillotine geplaatst, dat ruimde lekker op, toen gingen agenten het land in om tegenstanders op te sporen, ook onder de bijl, men kreeg er schik in er was zekerheid, die zekerheid moest gehandhaaft worden, dus ging de guillotine het land in en iedereen die niet helemaal recht was in de leer ging er ook aan, het werd een beetje een obsessie om er mee door te gaan.

Nu is er ook die gekte, men beloofd zekerheid als iedereen gehoorzaamd dus dat moet wel goed zijn om het narratief van de regering  te volgen, die doden die er vallen daar moet men niet te lang over nadenken, ze gaan toch niet moorden, er zal vast wel een plausibele reden voor zijn.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Pieter65 zei:

Wat ik weet dat kinderen niet of nauwelijks last hebben van corona. Ze hebben een sterk natuurlijk immuunsysteem, dus wat dat betreft niets te vrezen.

Dan wordt er gezegd dat ze het moeten doen om anderen te beschermen, maar in de praktijk blijkt dat gevaccineerde mensen net zo gemakkelijk het virus doorgeven als niet gevaccineerden.

Dus, waarom moeten die kinderen zo nodig worden gevaccineerd?

Er moet toch een reden voor zijn?

De reden dat kinderen gevaccineerd worden: "Vaccinatie biedt een geweldige kans om kinderen al vroeg in hun leven een duurzame, draagbare en veilige digitale identiteit te geven,’ schreef de organisatie (ID2020) op Medium."

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Mischien hierom, om mensen te steriliseren? Kijk deze video maar eens "

Goh, daar geven ze wel een hoop prijs zeg.
Het alternatief is een eenvoudiger primitiever leven, maar inderdaad dat is voor de meeste mensen heel lastig. Als je eenmaal gewend bent aan de luxe van de moderne maatschappij.

Een ID is dan een contolemiddel. Controle van de reproductie en consumptie.

Een onderbelicht aspect dat de elite uit beeld laat vind ik, is dat mensen wel steeds meer beginnen te doorzien dat ze in een systeem gevangen zitten.
Naast dreigende tekorten is dat voor hen in de toekomst ook een bedreiging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...