Ga naar inhoud

Waarom zijn ze er zo op gebrand om kinderen te vaccineren?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik ben maar een simpele leek, maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Wat ik weet dat kinderen niet of nauwelijks last hebben van corona. Ze hebben een sterk natuurlijk immuunsysteem, dus wat dat betreft niets te vrezen.

Dan wordt er gezegd dat ze het moeten doen om anderen te beschermen, maar in de praktijk blijkt dat gevaccineerde mensen net zo gemakkelijk het virus doorgeven als niet gevaccineerden.

Dus, waarom moeten die kinderen zo nodig worden gevaccineerd?

Er moet toch een reden voor zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik ben maar een simpele leek, maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Wat ik weet dat kinderen niet of nauwelijks last hebben van corona. Ze hebben een sterk natuurlijk immuunsysteem, dus wat dat betreft niets te vrezen.

Dan wordt er gezegd dat ze het moeten doen om anderen te beschermen, maar in de praktijk blijkt dat gevaccineerde mensen net zo gemakkelijk het virus doorgeven als niet gevaccineerden.

Dus, waarom moeten die kinderen zo nodig worden gevaccineerd?

Er moet toch een reden voor zijn?

Ik denk weleens aan de Franse revolutie, eerst werden de kopstukken van de monarchie en verwanten in de guillotine geplaatst, dat ruimde lekker op, toen gingen agenten het land in om tegenstanders op te sporen, ook onder de bijl, men kreeg er schik in er was zekerheid, die zekerheid moest gehandhaaft worden, dus ging de guillotine het land in en iedereen die niet helemaal recht was in de leer ging er ook aan, het werd een beetje een obsessie om er mee door te gaan.

Nu is er ook die gekte, men beloofd zekerheid als iedereen gehoorzaamd dus dat moet wel goed zijn om het narratief van de regering  te volgen, die doden die er vallen daar moet men niet te lang over nadenken, ze gaan toch niet moorden, er zal vast wel een plausibele reden voor zijn.

aangepast door Antoon