Ga naar inhoud

Steeds meer twijfel bij sterfgevallen na vaccinatie


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik lees net per toeval een verslag van iemand die werkt in de uitvaartbranche en die zegt dat er steeds vaker nabestaanden grote twijfel hebben over de werkelijke doodsoorzaak van hun geliefden.

Hier volgt het verhaal met een link eronder naar de originele website. Wat denken jullie, gaan er veel mensen dood als gevolg van vaccinatie en wordt dit onder het tapijt geschoven?

 

Inmiddels ben ik ruim 18 jaar werkzaam in de uitvaartbranche als uitvaartverzorgster en wij krijgen te maken met nabestaanden die oprecht vraagtekens hebben/zetten bij de doodsoorzaak van hun dierbaren. Wij als medewerkers in deze branche hebben een zwijgplicht en geheimhouding. Toch heeft een gedeelte van ons ook oprechte vraagtekens bij de doodsoorzaak en willen we ergens ons verhaal kwijt.

Voor de duidelijkheid; wij zijn geen anti-vaxxers of ‘wappies’ en we geloven wel degelijk dat COVID bestaat. Wij zijn ook geen artsen of verpleegkundigen maar zien in het A/B-formulier dat de doodsoorzaak soms niet rijmt met het verhaal van de direct nabestaanden. Ik werk in een organisatie die landelijk werkt. Na rondvraag te hebben gedaan in ons bedrijf hoor ik steeds vaker dat meer collega’s twijfelen aan de doodsoorzaak.

Nabestaanden vertellen ons dat er niets aan de hand was met hun geliefde en dat zij plots zijn overleden 2/3/4 dagen na hun eerste en/of tweede vaccinatie. Doodsoorzaak is vaak een acute hartstilstand, althans…dat wordt gezegd door de schouwarts. Er vindt geen obductie plaats want de doodsoorzaak is immers bekend. Willen de nabestaanden dit wel, dan draaien zij op voor de kosten (zo wordt gezegd) en je-krijgt-je-geliefde-er-niet-mee-terug. Nabestaanden laten het dan voor wat het is (ze hebben al genoeg aan hun hoofd). De overledenen zijn vaak ouderen (vrouwen) vanaf +/- 65 jaar die makkelijk nog een jaar of 20 mee konden.

Dit alles kan natuurlijk op toeval berusten en nogmaals, wij zijn geen artsen of verpleegkundigen maar het zijn er teveel om hier geen vraagtekens bij te zetten. Vanaf maart 2021 tot heden tellen we (waarvan ik weet) 21 verhalen waarvan nabestaanden zeggen dat hun geliefde niets mankeerde en ze plots kwamen te overlijden en hun dierbare onlangs nog is gevaccineerd. Dit is alleen in de organisatie waar wij werken, ik heb geen zicht op andere uitvaartondernemingen. We vragen ons af waarom dit (overleden na vaccinatie) niet beter wordt onderzocht en vooral waarom dit niet wordt gemeld in de media.

https://zorgmedewerkersverenigd.nl/overleden-na-vaccinatie-toeval/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van  alle sterfgevallen zullen er  misschien een aantal met bewijs niet  gerelateerd kunnen worden aan het vaccin, mensen gaan nu eenmaal dood, ook op onverwachte momenten maar er zijn er veel en veel teveel en te onverwacht en ook jong en gezond  om die lijn in algemeenheid te trekken, echt  je gaat bewust of onbewust maar met goede redenen aan de injectie denken, de toekomst zal meer duidelijkheid geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2021 om 21:22, AnnaB zei:

Ik begin mij steeds meer zorgen te maken. 😒

Ik ook, maar ik ben gelovig dat geeft enige steun, en ik weet waar ik sta door middel van goede berichtgeving in alternatieve sites, let wel ik heb ook bedenkingen tegen een behoorlijk aantal standpunten van hen, dat mag, maar ik heb veel en veel meer bedenkingen tegen de MSM.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Antoon zei:

Ik ook, maar ik ben gelovig dat geeft enige steun, en ik weet waar ik sta door middel van goede berichtgeving in alternatieve sites, let wel ik heb ook bedenkingen tegen een behoorlijk aantal standpunten van hen, dat mag, maar ik heb veel en veel meer bedenkingen tegen de MSM.

Het grote probleem voor ons als leek is dat we worden overspoeld met informatie en je zelf maar moet uitvinden wat wel en niet klopt. Waar ik wantrouwig van wordt is het feit dat men zo loopt te hameren op dat vaccin. Waarom, dat deden ze met de griep nooit en deze ziekte maakt ongeveer hetzelfde aantal slachtoffers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees zoveel mogelijk van verschillende kanten en probeer tot een gedegen standpunt te komen, tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat die spuit gevaarlijk is nu en in de toekomst, als je het aantal doden vlak of snel na de vaccinatie zet tegen de miljoenen die ingespoten zijn en het overleven lijkt het zeer weinig, maar het punt is dat die doden niet nodig waren. Corona is geen gevaarlijke ziekte zoals men suggereert.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Antoon zei:

Ik lees zoveel mogelijk van verschillende kanten en probeer tot een gedegen standpunt te komen, tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat die spuit gevaarlijk is nu en in de toekomst, als je het aantal doden vlak of snel na de vaccinatie zet tegen de miljoenen die ingespoten zijn en het overleven lijkt het zeer weinig, maar het punt is dat die doden niet nodig waren. Corona is geen gevaarlijke ziekte zoals men suggereert.

Ben het helemaal met je eens? Maar waarom wil men zo graag dat iedereen is gevaccineerd? Zou er werkelijk iets achter zitten waarom ze dit doen? Ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen, maar als ik zie wat er allemaal gebeurt en wat men allemaal schrijft, dan begin ik toch te twijfelen. ☹️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zit behoorlijk in tweestrijd, het is zo verschrikkelijk ondenkbaar en onrealistisch om te denken dat Rutte en De Jonge een complot vormen om mensen uit te moorden, ik moet er weleens om lachen maar aan de andere kant krijg je dan berichtgeving in zowel de MSM als alternatieve sites waardoor je een complot gaat vermoeden, wat voor complot dan ook, waarschijnlijk iets met trots en geldstromen, maar dat kan ik kunnen wij ook niet helemaal hard maken.

Enige maanden geleden al weigerde Jonge al in de kamer om op een rapport van de fabrikanten in te gaan, dat rapport was duidelijk, het vaccin zit in een test fase en er kleeft risico aan, als de fabrikant dat al zegt ,en men weigert een debat wat moet je dan nog gaan denken, ik weet het niet meer.

aangepast door Antoon
spelfout
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

Ook ik zit behoorlijk in tweestrijd, het is zo verschrikkelijk ondenkbaar en onrealistisch om te denken dat Rutte en De Jonge een complot vormen om mensen uit te moorden, ik moet er weleens om lachen maar aan de andere kant krijg je dan berichtgeving in zowel de MSM als alternatieve sites waardoor je een complot gaat vermoeden, wat voor complot dan ook, waarschijnlijk iets met trots en geldstromen, maar dat kan ik kunnen wij ook niet helemaal hard maken.

Enige maanden geleden al weigerde Jonge al in de kamer om op een rapport van de fabrikanten in te gaan, dat rapport was duidelijk, het vaccin zit in een test fase en er kleeft risico aan, als de fabrikant dat al zegt ,en men weigert een debat wat moet je dan nog gaan denken, ik weet het niet meer.

Waar jij al een stuk verder mee bent dan heel veel mensen is dat je voor jezelf denkt. Dat is de meest belangrijke stap. 

Want, als je zelf nadenkt, dan zie je dat er heel veel dingen niet kloppen.

Als er normaal gesproken iets van 20 tot 25 vreemde sterfgevallen zijn na een nieuw vaccin, dan wordt dit van de markt gehaald. Dit, omdat duidelijk is dat er iets mis is.

Hoewel de corona vaccins alleen zijn toegelaten onder een noodgoedkeuring (pas eind 2023 komt de goedkeuring als het zover komt) schijnt het niet uit te maken hoeveel doden er vallen. Het experimentele vaccin wordt niet van de markt gehaald, sterker nog, ze gaan er ook kinderen mee inspuiten die totaal geen last hebben van de ziekte.

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die weten dat er alleen al in Europa ondertussen meer dan 17.000 doden zijn gemeld na coronavaccinatie en bijna 1,7 miljoen mensen met ernstige bijwerkingen.

Dus, waarom stoppen ze niet, maar blijven ze maar doorgaan?

pak1.jpg

https://healthimpactnews.com/2021/17503-dead-1-7-million-injured-50-serious-reported-in-european-unions-database-of-adverse-drug-reactions-for-covid-19-shots/

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Antoon zei:

Ook ik zit behoorlijk in tweestrijd, het is zo verschrikkelijk ondenkbaar en onrealistisch om te denken dat Rutte en De Jonge een complot vormen om mensen uit te moorden, ik moet er weleens om lachen maar aan de andere kant krijg je dan berichtgeving in zowel de MSM als alternatieve sites waardoor je een complot gaat vermoeden, wat voor complot dan ook, waarschijnlijk iets met trots en geldstromen, maar dat kan ik kunnen wij ook niet helemaal hard maken.

Enige maanden geleden al weigerde Jonge al in de kamer om op een rapport van de fabrikanten in te gaan, dat rapport was duidelijk, het vaccin zit in een test fase en er kleeft risico aan, als de fabrikant dat al zegt ,en men weigert een debat wat moet je dan nog gaan denken, ik weet het niet meer.

Precies wat ik ook denk. Je wilt al die complotverhalen eigenlijk niet geloven, maar het lijkt alsof ze steeds meer gelijk krijgen. 🙁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, AnnaB zei:

Precies wat ik ook denk. Je wilt al die complotverhalen eigenlijk niet geloven, maar het lijkt alsof ze steeds meer gelijk krijgen. 🙁

Ik probeer gezond en bewust te leven, raad ik iedereen aan ingeval men het nog niet deed en vooral geen angst voor dit virus, het is niet meer dan een zware griep zoals we er zoveel gehad hebben, angst is een slechte raadgever en zeker nu het ondermijnt je natuurlijke immuun systeem.

Ik ga er elke dag vroeg uit rond  half 4 nu ook neem een paar boterhammen met gezond beleg zoals pindakaas of komkommer met kruidenthee, dat doe ik al meer dan 52 jaar sinds mijn trouwen, ja ik ben een jonge oudere man dus midden in de risico groep  volgens MSM en regering instanties, ik heb er maling aan volg mijn eigen plan, maar goed in de morgen in alle stilte in mijn luie stoel overdenk ik alles Corona, 5g, complotten, angst kwekerij van MSM, verfrommeling van gegevens en wat al meer, tot een sluitende synthese ben ik voor mijzelf nog niet gekomen, toch hou ik goed rekening  rekening met een luguber complot, je kan mensen en ook regeerders niet om hun blauwe ogen geloven, we hebben daaromtrent genoeg ervaring, ik heb 2 smerige koloniale oorlogen van Nederland meegemaakt die weinig onderdoen voor Duitsland, er zijn in het geheim delen van atoomwapens of een besturing mechanisme geplaatst onder van Agt, duidelijk tegen de wil van de bevolking en dan wat je recent meemaakt, vroeger dacht ik dat een gemeenteraad er uitsluitend voor de noodzakelijk behoeften van de burgers was, de regering beschouwde ik al super goede intelligente mensen, de dingen zijn gewoon anders, daar kom je met de jaren achter.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

Ik probeer gezond en bewust te leven, raad ik iedereen aan ingeval men het nog niet deed en vooral geen angst voor dit virus, het is niet meer dan een zware griep zoals we er zoveel gehad hebben, angst is een slechte raadgever en zeker nu het ondermijnt je natuurlijke immuun systeem.

Ik ga er elke dag vroeg uit rond  half 4 nu ook neem een paar boterhammen met gezond beleg zoals pindakaas of komkommer met kruidenthee, dat doe ik al meer dan 52 jaar sinds mijn trouwen, ja ik ben een jonge oudere man dus midden in de risico groep  volgens MSM en regering instanties, ik heb er maling aan volg mijn eigen plan, maar goed in de morgen in alle stilte in mijn luie stoel overdenk ik alles Corona, 5g, complotten, angst kwekerij van MSM, verfrommeling van gegevens en wat al meer, tot een sluitende synthese ben ik voor mijzelf nog niet gekomen, toch hou ik goed rekening  rekening met een luguber complot, je kan mensen en ook regeerders niet om hun blauwe ogen geloven, we hebben daaromtrent genoeg ervaring, ik heb 2 smerige koloniale oorlogen van Nederland meegemaakt die weinig onderdoen voor Duitsland, er zijn in het geheim delen van atoomwapens of een besturing mechanisme geplaatst onder van Agt, duidelijk tegen de wil van de bevolking en dan wat je recent meemaakt, vroeger dacht ik dat een gemeenteraad er uitsluitend voor de noodzakelijk behoeften van de burgers was, de regering beschouwde ik al super goede intelligente mensen, de dingen zijn gewoon anders, daar kom je met de jaren achter.

Goed geformuleerd. Ik voel ongeveer hetzelfde. Ik had altijd een soort blind vertrouwen in de overheid en maakte mij wat dat betreft dan ook nergens druk om, want ik had het veel te druk met andere dingen. Wat voor mij voelde als een soort klap in het gezicht was toen bleek dat we een minister president hebben die aan de lopende band liegt. Toen was het voor mij over en sluiten. Want, als je over één ding liegt, zal je ook over andere dingen liegen. Als je weet dat de leider van je land liegt, dan kan je nooit meer een woord geloven van wat zo'n man zegt. 

Zoals in de toeslagenaffaire:

'Het is een beetje alsof je iemand twee keer je portemonnee in bewaring geeft en twee keer is er geld verdwenen. Dan geef je niet een derde keer je portemonnee af', zegt Leijten. Ze doelt daarmee op de formatie, waarin nu de vraag op tafel ligt of partijen Mark Rutte wel weer vertrouwen. Leijten: 'Het was zelfs in het debat over het aftreden van het kabinet dat de premier zei dat hij alles onderschreef van de onderzoekscommissie, behalve dat er informatie om politieke redenen zou zijn achtergehouden. Dat blijkt nu een leugen te zijn. Wéér een leugen van Mark Rutte, en deze keer eentje waar hij niet mee wegkomt.'

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat mensen ondanks al die leugens toch weer op die man stemmen, hem toch weer de leider van een nieuw kabinet maken en daarmee nog veel meer van hetzelfde over zich af roepen.

En dan is het helemaal niet zo moeilijk om zo langzamerhand te geloven dat er met die corona griep ook heel wat anders speelt. Ik vertrouw ze nu voor geen meter meer.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Pieter65 zei:

Goed geformuleerd. Ik voel ongeveer hetzelfde. Ik had altijd een soort blind vertrouwen in de overheid en maakte mij wat dat betreft dan ook nergens druk om, want ik had het veel te druk met andere dingen. Wat voor mij voelde als een soort klap in het gezicht was toen bleek dat we een minister president hebben die aan de lopende band liegt. Toen was het voor mij over en sluiten. Want, als je over één ding liegt, zal je ook over andere dingen liegen. Als je weet dat de leider van je land liegt, dan kan je nooit meer een woord geloven van wat zo'n man zegt. 

Zoals in de toeslagenaffaire:

'Het is een beetje alsof je iemand twee keer je portemonnee in bewaring geeft en twee keer is er geld verdwenen. Dan geef je niet een derde keer je portemonnee af', zegt Leijten. Ze doelt daarmee op de formatie, waarin nu de vraag op tafel ligt of partijen Mark Rutte wel weer vertrouwen. Leijten: 'Het was zelfs in het debat over het aftreden van het kabinet dat de premier zei dat hij alles onderschreef van de onderzoekscommissie, behalve dat er informatie om politieke redenen zou zijn achtergehouden. Dat blijkt nu een leugen te zijn. Wéér een leugen van Mark Rutte, en deze keer eentje waar hij niet mee wegkomt.'

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat mensen ondanks al die leugens toch weer op die man stemmen, hem toch weer de leider van een nieuw kabinet maken en daarmee nog veel meer van hetzelfde over zich af roepen.

En dan is het helemaal niet zo moeilijk om zo langzamerhand te geloven dat er met die corona griep ook heel wat anders speelt. Ik vertrouw ze nu voor geen meter meer.

Als het hebt over de leugens van Mark Rutte, dan heb je weer een prachtig voorbeeld van hoe hij liegt. Zelfs als hij keihard wordt betrapt blijft de man volharden in zijn leugens.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik onderzoek al uren en uren dag na dag de situatie van vaccin doden of vermeende doden, dit ook omdat ik de tijd ervoor heb, en het is echt niet of omdat ik zo slim zou zijn, ben ook maar een leek, daarbij vallen dingen op die ik nu na de allergrootste weerstand, van mij uit dus hier plaats, geen weerstand opdat men mij Wappie zou noemen daar lach ik om en beschouw het als een ere titel, maar weerstand omdat ik mensen kan kwetsen en oude wonden openrijten. Toch plaats ik het even liever hier dan in een apart topic.

Steeds bij zo goed als iedere uitbraak, zeker waar onverklaarbaar doden vallen is in directe nabijheid een 5G mast of past men het op grote schaal toe

 

https://www.catharinaziekenhuis.nl/nieuws/2686-update-uitbraak-van-coronavirus-bij-afdeling-cardiothoracale-chirurgie.html
https://www.catharinaziekenhuis.nl/patient/nieuws/2159-met-5g-begint-ziekenhuiszorg-al-in-de-ambulance.html


https://www.destentor.nl/amersfoort/hoe-bunschoten-de-op-een-na-grootste-coronabrandhaard-van-nederland-werd~a6ed0fcd/170638309/
https://www.ad.nl/amersfoort/coronavirus-slaat-opnieuw-toe-in-woonzorgcentrum-de-haven-in-bunschoten-ruim-40-besmettingen-7-doden~a59bc3d2/

let op de image onderaan

Zo zijn er tientallen meer vergelijkbaar, en het is echt niet opdat er overal masten staan maar absoluut wel bij de gevallen van uitbraak. Aan de ene kant wordt ik gedwongen om zeer scherpe voorbeelden te geven, die er gewoon zijn, aan de andere kant wil ik absoluut geen voortouw nemen, dat past niet bij mijn karakter, ik wacht het af, misschien kom ik met de voorbeelden, ik heb ze allemaal opgeslagen op de computer en in mijn geheugen.

Met klem zeg ik ook dat ik mij erbij neerleg als de wetenschap met een normale aanvaardbare verklaring komt, mijn gevoel zegt dat die achterwege zal blijven


 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5119746/scheveningen-surfen-drama-overleden-lifeguard-schuim
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4046153/dit-zijn-de-slachtoffers-van-het-drama-van-scheveningen-vijf-mannen-die-zo-hielden-van-de-zee
https://www.parool.nl/nieuws/vijf-surfers-overleden-bij-scheveningen~b99b09b1/
https://www.omroepwest.nl/nieuws/3995263/supersnel-5g-netwerk-als-eerste-getest-op-scheveningen
https://denhaag.raadsinformatie.nl/document/8558857/1/RIS304601 Beantwoording SV Scheveningen proeftuin voor experimenten met 5G

Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, wat opvalt is dat rond die tijd 5g getest werd op de boulevard. Hoe waarschijnlijk is het dat zij allemaal omkwamen door schuim, ik heb in mijn hele leven zoiets niet gehoord, ook van mijn zoon niet die in de surfwereld zit en ook niet bij zeer slecht weer. er zijn meer argumenten dat het niet door schuim kwam, ergens gelezen dat er meer surfers waren tot diep in de avond, alleen in de sector waar zij waren vielen doden

men testte voor reddingsboten, dus de stralen waren pulserend op zee gericht lijkt mij.

Ik claim niets en blijf open voor een betere verklaring 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kon het dat mensen met zoveel ervaring op een plek die goed bekend was toch volkomen overvallen zijn. Hoe kon het dat zich bij het ene havenhoofd een drama afspeelt, terwijl zich bij het andere havenhoofd nog geen 100 meter verderop nog tot laat in de avond werd doorgesurft?" 

RTL niews

Dit ter aanvulling, de stralen lijken op een sector gericht te zijn, want let op de 100 meter

MET HOOFDLETTERS

NIEMAND IS SCHULDIG, HET SLECHTE WEER KAN MEDE DEBET ZIJN, EEN COMBINATIE VAN 5G BLUFFEN EN SLECHT WEER IS MOGELIJK

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel interessant Antoon. 

Het is jammer dat wij niet in een open wereld leven, waar mensen allerlei mogelijke oorzaken onderzoeken die mogelijk veel ellende veroorzaken, of kunnen veroorzaken.

5 uur geleden, Antoon zei:

Ik onderzoek al uren en uren dag na dag de situatie van vaccin doden of vermeende doden, dit ook omdat ik de tijd ervoor heb, en het is echt niet of omdat ik zo slim zou zijn, ben ook maar een leek, daarbij vallen dingen op die ik nu na de allergrootste weerstand, van mij uit dus hier plaats, geen weerstand opdat men mij Wappie zou noemen daar lach ik om en beschouw het als een ere titel, maar weerstand omdat ik mensen kan kwetsen en oude wonden openrijten. Toch plaats ik het even liever hier dan in een apart topic.

Steeds bij zo goed als iedere uitbraak, zeker waar onverklaarbaar doden vallen is in directe nabijheid een 5G mast of past men het op grote schaal toe

https://www.catharinaziekenhuis.nl/nieuws/2686-update-uitbraak-van-coronavirus-bij-afdeling-cardiothoracale-chirurgie.html
https://www.catharinaziekenhuis.nl/patient/nieuws/2159-met-5g-begint-ziekenhuiszorg-al-in-de-ambulance.html


https://www.destentor.nl/amersfoort/hoe-bunschoten-de-op-een-na-grootste-coronabrandhaard-van-nederland-werd~a6ed0fcd/170638309/
https://www.ad.nl/amersfoort/coronavirus-slaat-opnieuw-toe-in-woonzorgcentrum-de-haven-in-bunschoten-ruim-40-besmettingen-7-doden~a59bc3d2/

let op de image onderaan

Zo zijn er tientallen meer vergelijkbaar, en het is echt niet opdat er overal masten staan maar absoluut wel bij de gevallen van uitbraak. Aan de ene kant wordt ik gedwongen om zeer scherpe voorbeelden te geven, die er gewoon zijn, aan de andere kant wil ik absoluut geen voortouw nemen, dat past niet bij mijn karakter, ik wacht het af, misschien kom ik met de voorbeelden, ik heb ze allemaal opgeslagen op de computer en in mijn geheugen.

Met klem zeg ik ook dat ik mij erbij neerleg als de wetenschap met een normale aanvaardbare verklaring komt, mijn gevoel zegt dat die achterwege zal blijven


 

Het is inderdaad frappant dat het coronavirus verschijnt, net op het moment dat men overal begint met de uitrol van 5G. Deze techniek is totaal anders dan 4G en ik heb laatst een video gezien waarin een aantal vertegenwoordigers van grote telecombedrijven toegeven dat 5G nog nooit goed is getest, voordat het is losgelaten op de maatschappij.

Ik vind het heel goed wat je doet, en ik zal hier later ook nog wat dingen plaatsen die relevant zijn voor dit onderwerp.

5 uur geleden, Antoon zei:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5119746/scheveningen-surfen-drama-overleden-lifeguard-schuim
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4046153/dit-zijn-de-slachtoffers-van-het-drama-van-scheveningen-vijf-mannen-die-zo-hielden-van-de-zee
https://www.parool.nl/nieuws/vijf-surfers-overleden-bij-scheveningen~b99b09b1/
https://www.omroepwest.nl/nieuws/3995263/supersnel-5g-netwerk-als-eerste-getest-op-scheveningen
https://denhaag.raadsinformatie.nl/document/8558857/1/RIS304601 Beantwoording SV Scheveningen proeftuin voor experimenten met 5G

Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, wat opvalt is dat rond die tijd 5g getest werd op de boulevard. Hoe waarschijnlijk is het dat zij allemaal omkwamen door schuim, ik heb in mijn hele leven zoiets niet gehoord, ook van mijn zoon niet die in de surfwereld zit en ook niet bij zeer slecht weer. er zijn meer argumenten dat het niet door schuim kwam, ergens gelezen dat er meer surfers waren tot diep in de avond, alleen in de sector waar zij waren vielen doden

men testte voor reddingsboten, dus de stralen waren pulserend op zee gericht lijkt mij.

Ik claim niets en blijf open voor een betere verklaring 

Dat verhaal van die surfers is ook interessant. Ik had het wel gelezen, maar er verder niet bij stil gestaan. 

Dit doet mij denken aan een bericht wat ik gisteren las over hoe ambassade personeel van Amerika in Oostenrijk opeens allemaal ziekteverschijnselen vertonen en waarbij ze dan denken aan een soort stralingswapen, zal het later even opzoeken.

 

24 minuten geleden, Antoon zei:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1311816427/oorzaak-tientallen-doden-na-vaccinatie-onbekend

zouden  er wat wakker worden in Nederland, dit is maar het begin, we weten niet wat er nog kan komen,  heb er weinig vertrouwen in

Dat laatste bericht dat je plaatste lijk mij duidelijk:

Bijwerkingencentrum Lareb tast in het duister over de doodsoorzaak van vele tientallen mensen die overleden na een coronaprik, meldt BNR. Het instituut dat bijwerkingen van geneesmiddelen registreert, ontvangt vaak onvoldoende informatie om de oorzaak te achterhalen. Zo werd slechts in een handvol gevallen het lichaam na overlijden onderzocht.

Als mensen gezond zijn, een coronavaccin halen en even later overlijden, dan zijn ze overleden aan de gevolgen van die vaccinatie.

Als mensen gezond zijn en tegen een kogel aanlopen, dan zijn ze overleden als gevolg van die kogel.

Alles zal worden aangewezen als doodsoorzaak zo lijkt het, behalve het vaccin.

Blijf meer dingen plaatsen als je die hebt Antoon, goede zaak. Hoe meer info mensen tot hun beschikking hebben, des te meer kunnen ze zelf besluiten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Antoon zei:

Hoe kon het dat mensen met zoveel ervaring op een plek die goed bekend was toch volkomen overvallen zijn. Hoe kon het dat zich bij het ene havenhoofd een drama afspeelt, terwijl zich bij het andere havenhoofd nog geen 100 meter verderop nog tot laat in de avond werd doorgesurft?" 

RTL niews

Dit ter aanvulling, de stralen lijken op een sector gericht te zijn, want let op de 100 meter

MET HOOFDLETTERS

NIEMAND IS SCHULDIG, HET SLECHTE WEER KAN MEDE DEBET ZIJN, EEN COMBINATIE VAN 5G BLUFFEN EN SLECHT WEER IS MOGELIJK

Dit lijkt mij zeker de moeite van het onderzoeken waard. Goed gevonden. Als op twee plekken vlak bij elkaar op de ene plek iets bijzonders gebeurt met een groep mensen en even verderop niet, dan is heel vreemd. Misschien is er een logische verklaring? Hebben ze hier ooit onderzoek naar gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel moet dan maar door de kerk

 

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210318_58899568?utm_source=google&utm_medium=organic
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20200918_76920158?utm_source=google&utm_medium=organic
1625 NR
1622 grote waal

CATHARINA
https://www.catharinaziekenhuis.nl/nieuws/2686-update-uitbraak-van-coronavirus-bij-afdeling-cardiothoracale-chirurgie.html
https://www.catharinaziekenhuis.nl/patient/nieuws/2159-met-5g-begint-ziekenhuiszorg-al-in-de-ambulance.html

Bunschoten
https://www.destentor.nl/amersfoort/hoe-bunschoten-de-op-een-na-grootste-coronabrandhaard-van-nederland-werd~a6ed0fcd/170638309/
https://www.ad.nl/amersfoort/coronavirus-slaat-opnieuw-toe-in-woonzorgcentrum-de-haven-in-bunschoten-ruim-40-besmettingen-7-doden~a59bc3d2/
let op de image onderaan


Zandvoort / Heemstede
https://antennekaart.nl/blog/mast-van-de-maand-2020-12
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/271554/corona-uitbraak-in-zandvoort-groeit-badplaats-bij-grootste-stijgers-van-het-land

Man valt dood neer bij Leeuwenhorst
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210412_98866505?utm_source=google&utm_medium=organic

5g bij leeuwenhorst
https://www.transitieweb.nl/straling/is-er-een-heimelijke-uitrol-van-5g-gaande-


vrouw valt dood neer bij Ahoy
https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-overleden-in-rij-voor-coronatest-rotterdam-ahoy-testlocatie-urenlang-dicht~a6e2222d/
 

Ahoy test met 5g in die tijd
https://www.ad.nl/rotterdam/kpn-experimenteert-nu-al-in-rotterdam-met-5g~a402b8e1/

 

 Het is het topje van een ijsberg

 

  • Like 2
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Antoon zei:

De kogel moet dan maar door de kerk

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210318_58899568?utm_source=google&utm_medium=organic
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20200918_76920158?utm_source=google&utm_medium=organic
1625 NR
1622 grote waal

CATHARINA
https://www.catharinaziekenhuis.nl/nieuws/2686-update-uitbraak-van-coronavirus-bij-afdeling-cardiothoracale-chirurgie.html
https://www.catharinaziekenhuis.nl/patient/nieuws/2159-met-5g-begint-ziekenhuiszorg-al-in-de-ambulance.html

Bunschoten
https://www.destentor.nl/amersfoort/hoe-bunschoten-de-op-een-na-grootste-coronabrandhaard-van-nederland-werd~a6ed0fcd/170638309/
https://www.ad.nl/amersfoort/coronavirus-slaat-opnieuw-toe-in-woonzorgcentrum-de-haven-in-bunschoten-ruim-40-besmettingen-7-doden~a59bc3d2/
let op de image onderaan


Zandvoort / Heemstede
https://antennekaart.nl/blog/mast-van-de-maand-2020-12
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/271554/corona-uitbraak-in-zandvoort-groeit-badplaats-bij-grootste-stijgers-van-het-land

Man valt dood neer bij Leeuwenhorst
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210412_98866505?utm_source=google&utm_medium=organic

5g bij leeuwenhorst
https://www.transitieweb.nl/straling/is-er-een-heimelijke-uitrol-van-5g-gaande-


vrouw valt dood neer bij Ahoy
https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-overleden-in-rij-voor-coronatest-rotterdam-ahoy-testlocatie-urenlang-dicht~a6e2222d/
 

Ahoy test met 5g in die tijd
https://www.ad.nl/rotterdam/kpn-experimenteert-nu-al-in-rotterdam-met-5g~a402b8e1/

 Het is het topje van een ijsberg

Ik geloof wel dat er een verband is. Het is wel allemaal heel toevallig. Maar, ze zullen dit denk ik nooit toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Godenzoon zei:

Ik geloof wel dat er een verband is. Het is wel allemaal heel toevallig. Maar, ze zullen dit denk ik nooit toegeven.

Ter aanvulling bij het geval dat een vrouw plots dood neerviel bij ahoy, het festival was toch in ahoy of heb ik het fout, mogelijk waren ze aan het testen.

Deze vrouw had nog geen injectie tenminste zo lijkt het, als het waar is wat ik en ook mijn medeleden nu  denken lopen we allemaal gevaar, nogmaals benadruk ik dat ik zal buigen voor een betere uitleg voor de doden, maar dan moet het wel grondig begeargumenteerd worden

https://www.dutchcowboys.nl/media/eerste-5g-concert-in-nederland-is-een-feit-the-voice-of-holland

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Antoon zei:

Ter aanvulling bij het geval dat een vrouw plots dood neerviel bij ahoy, het festival was toch in ahoy of heb ik het fout, mogelijk waren ze aan het testen.

Deze vrouw had nog geen injectie tenminste zo lijkt het, als het waar is wat ik en ook mijn medeleden nu  denken lopen we allemaal gevaar, nogmaals benadruk ik dat ik zal buigen voor een betere uitleg voor de doden, maar dan moet het wel grondig begeargumenteerd worden

https://www.dutchcowboys.nl/media/eerste-5g-concert-in-nederland-is-een-feit-the-voice-of-holland

Deze is een lastige.

Het zou ook zo maar kunnen zijn dat deze vrouw kort daarvoor gevaccineerd is en dat ze bijvoorbeeld op vakantie wilde waardoor ze zich toch nog moest laten testen. Eén van de kenmerken van mensen die plotseling overlijden na een vaccinatie is hartproblemen al dan niet veroorzaakt door bloedstolling.

Het zou ook kunnen dat ze niet was gevaccineerd en dat ze een bepaalde conditie had die is verergerd door het 5G gebeuren in Ahoy. En dan is er een mogelijkheid dat ze een volkomen natuurlijke dood is gestorven door een hartaanval of iets dergelijks.

Er wordt verder ook geen informatie gegeven omtrent de doodsoorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...