Ga naar inhoud

RTL betrapt op nepnieuws


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik wist wel dat er ze er alles aan doen om mensen te bewegen om zich te laten vaccineren, maar wat ik niet wist is nieuwsorganisaties daarbij ook gebruik maken van regelrecht nepnieuws.

De laatste dagen kon je de onderstaande foto regelmatig voorbij zien komen. 

nep1.png

En hier is de werkelijke foto uit 2015.

nep2.png

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, nirual zei:

Dat is niet waar. Zie onderstaande thread waarin word uitgelegd hoe die foto bij diverse zoekresultaten verschijnt:

https://twitter.com/JPeterBurger/status/1481608145357131777?t=OjwRScAZdWFWDFaaX2RaoA&s=19

Lekker dom van mij, ben ik dan mooi ingetrapt. Maar, het is ook wel verwarrend zoals Google dat doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Lekker dom van mij, ben ik dan mooi ingetrapt. Maar, het is ook wel verwarrend zoals Google dat doet.

Let dan is beter op tjonge   .................LOL

Zonder gekheid het is heel erg oppassen geblazen met  het nieuws wat is waar en niet.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woon je in het oerwoud ver weg van de bewoonde wereld ga je naar de stad voor een spuitje tegen de griep🤪de wereld op ze kop het is begonnen ,nog net 300 op de ic en nog steeds cafe,s dicht zodat ze wel geld moeten gaan lenen van criminelen,de pachters zijn bijna allemaal al aan het gas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2022 om 22:50, Pieter65 zei:

Lekker dom van mij, ben ik dan mooi ingetrapt. Maar, het is ook wel verwarrend zoals Google dat doet.

RTL greep de situatie, dat veel "wappies weer eens de plank mis sloegen", ook met beide handen aan door via diverse kanalen deze fout onder de aandacht te brengen. Die malle wappies ook 😉

Het is inderdaad verwarrend wat Google doet en ik snap ook niet wat ze ermee winnen. Een niet relevant beeld bij een zoekresultaat zou toch doorgaans geen click opleveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...