Ga naar inhoud

Beeld van demonstratie in Brussel


nirual

Aanbevolen berichten

Gisteren (zondag 23 januari) was in Brussel een demonstratie georganiseerd om bij de Europese en Nationale politiek kenbaar te maken dat men o.a. geen waarde ziet in een permanent (Europees) vaccinatiebewijs. De registratie van deze demonstratie werd overschaduwd door een kleine groep agressieve raddraaiers.
En dat is het beeld dat blijft hangen. We zien alleen maar beelden van gevechten tussen de politie en deze raddraaiers, waarbij de stad flink wordt vernield. Hiermee wordt een beeld neergezet wat niet representatief is met de werkelijkheid. En daar erger ik me rot aan.

Vandaar dat ik een visualisatie heb gemaakt waarmee ik hoop dat mensen snappen hoe deze "framing" werkt. Het idee van deze visualisatie is gejat van de verhouding gevaccineerden / ongevaccineerden in het ziekenhuis, van een paar maanden terug. Naar mijn idee spreekt dit bij iedereen wel tot de "verbeelding". 

Delen wordt gewaardeerd!! 😉

demo_framing.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Veritas zei:

Dit artikel probeert inderdaad te duiden wat we in de MSM te zien krijgen. En natuurlijk zit er een georganiseerde groep achter die geen positieve motieven hebben.

Mijn punt is dat er totaal geen aandacht is voor die overgrote meerderheid die daar met de beste motieven naar Brussel is afgereisd. En ja, dat is natuurlijk niet zo sensationeel als die rellen, maar die mensen lopen daar om een geluid te laten horen / een verandering teweeg te brengen.
 

Zowel de MSM, de sociale media & de alternatieve media (waaronder ook dus Niburu) verzaken om die boodschap over te brengen. 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, nirual zei:

Dit artikel probeert inderdaad te duiden wat we in de MSM te zien krijgen. En natuurlijk zit er een georganiseerde groep achter die geen positieve motieven hebben.

Mijn punt is dat er totaal geen aandacht is voor die overgrote meerderheid die daar met de beste motieven naar Brussel is afgereisd. En ja, dat is natuurlijk niet zo sensationeel als die rellen, maar die mensen lopen daar om een geluid te laten horen / een verandering teweeg te brengen.
 

Zowel de MSM, de sociale media & de alternatieve media (waaronder ook dus Niburu) verzaken om die boodschap over te brengen. 😞

Ik heb dat artikel ook net gelezen en ik denk dat ze het juist heel goed brengen. Alle grote demonstraties en initiatieven worden altijd geïnfiltreerd, gekaapt of verstoord. Het is nog nooit anders geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geloof ik graag! Dat die gasten gisteren alle aandacht kregen is dus heel normaal.

Maar waarom zijn die 100.000 mensen uit verschillende landen gisteren in Brussel samen gekomen?

Lijkt mij nogal een uniek event in de Europese geschiedenis. En wij hebben het weer over die raddraaiers. Antifa verdient geen podium.

Die 100.000 mensen wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, nirual zei:

Dat geloof ik graag! Dat die gasten gisteren alle aandacht kregen is dus heel normaal.

Maar waarom zijn die 100.000 mensen uit verschillende landen gisteren in Brussel samen gekomen?

Lijkt mij nogal een uniek event in de Europese geschiedenis. En wij hebben het weer over die raddraaiers. Antifa verdient geen podium.

Die 100.000 mensen wel!

Dat is zo, maar in de praktijk werkt het anders. Als je ziet hoeveel demonstraties er iedere week worden gehouden wereldwijd, dan is dat gigantisch veel. Misschien niet allemaal zo groot als in Brussel gisteren. maar wel honderden zo niet duizenden demonstraties.

Geen van die demo's haalt ergens het nieuws. Niets, alsof ze niet bestaan.

En dan moet je je toch afvragen wat voor nut die massale demonstraties hebben. Ik denk gezien de hoeveelheid mensen die zich hier mee bezighouden op ontelbare locaties, dat het rendement heel erg klein is.

Overheden trekken zich er geen bal van aan. De slaapkoppen die televisie kijken zien het niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...