Ga naar inhoud

Levensverzekeringsmaatschappijen weigeren gevaccineerde mensen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Er is al een hele discussie geweest over of verzekeringsmaatschappij de levensverzekering uitbetaald van iemand die is gevaccineerd. Dit, omdat de vaccinaties formeel nog niet zijn goedgekeurd, maar zich nog steeds in de experimentele fase bevinden. Nu komt daar het volgende bericht bij van de Duitse advocaat Reiner Fuellmich die zegt dat hij van mensen hoort in Canada, de VS en Japan dat ze geen levensverzekering kunnen afsluiten als ze zijn gevaccineerd tegen covid-19. Een beetje hetzelfde verhaal, het risico zou te groot zijn voor verzekeringsmaatschappijen omdat er teveel onbekende factoren zijn.

Weet iemand of dit verhaal klopt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook niet of het klopt, Pieter in ieder geval zal de MSM daar geen melding van maken, het is gewoon oorlog, in een echte oorlog weet je ook niet wat de waarheid is en word je ook overspoelt met propaganda, het zou best wel eens waar kunnen zijn omdat het vaccin in een testfase zit en het je eigen risico is

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Antoon zei:

Ik weet ook niet of het klopt, Pieter in ieder geval zal de MSM daar geen melding van maken, het is gewoon oorlog, in een echte oorlog weet je ook niet wat de waarheid is en word je ook overspoelt met propaganda, het zou best wel eens waar kunnen zijn omdat het vaccin in een testfase zit en het je eigen risico is

Ja dat is waar. Dat is ook wat die Duitse advocaat in feite zegt. Maar nu is er een verschil met uitkeren van mensen die al een levensverzekering hebben en zich dan laten vaccineren en mensen die zich laten vaccineren en dan een levensverzekering aanvragen. Ik denk dat ze in het eerste geval wel moeten uitbetalen omdat mensen officieel nooit overlijden aan het vaccin, maar altijd aan iets anders. In het tweede geval zouden ze nieuwe aanvragen heel goed kunnen weigeren. Ik heb wat berichten gezien op sociale media dat dit inderdaad gebeurt bij sommige Amerikaanse maatschappijen, maar ik weet niet of dit waar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...