Ga naar inhoud

Proberen ze ons nu te vertellen dat de coronavaccins niet werken?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Wat ben ik blij dat ik niet naar evenementen ga, want ik lees net als je daar naar toe wilt, dan is 2 keer vaccineren al niet meer voldoende. Daar boven op moet je nog een negatieve test tonen en pas dan mag je naar binnen.

ID&T, de organisatie die tientallen grote festivals vertegenwoordigt, gaat onderzoeken hoe evenementen op korte termijn alsnog veilig georganiseerd kunnen worden. Van groot belang is dat het Testen voor Toegang waterdicht is en er dus geen mensen zonder geldige QR-code op een festivalterrein kunnen komen. De QR-code moet het bewijs zijn dat zeer recent negatief is getest op corona. Twee vaccinaties zouden dan waarschijnlijk geen recht meer geven op toegang.

https://www.ad.nl/binnenland/twee-vaccinaties-straks-waarschijnlijk-niet-meer-voldoende-voor-toegang-tot-festival~aefdae42/

En dan zie ik dingen zoals dit:

vk.png

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/virologen-slaan-alarm-deltavariant-verspreidt-zich-ook-via-gevaccineerden~b800c3e1/

Proberen ze ons nu te vertellen dat de vaccinaties niet werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Rinus zei:

Tja, als je ziet hoeveel mensen alsnog Corona krijgen na een vaccinatie, kun je best wel stellen dat ze sowieso niet werken...

Dat ze niet werken is nog daar aan toe, maar dat ze heel veel doden en gewonden veroorzaken is iets heel anders. Hier zijn het aantal doden en gewonden na vaccinatie alleen in Europa. Daar schrik je toch wel even van.

July-17-injuries-Adr-eu.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dat ze niet werken is nog daar aan toe, maar dat ze heel veel doden en gewonden veroorzaken is iets heel anders. Hier zijn het aantal doden en gewonden na vaccinatie alleen in Europa. Daar schrik je toch wel even van.

July-17-injuries-Adr-eu.jpg

Dat komt vast omdat nog niet iedereen is gevaccineerd

stupid.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...