Ga naar inhoud

Egoïstische man weigert tweede prik nadat zijn vrouw sterft na vaccinatie


Pieter65

Aanbevolen berichten

Wat kunnen sommige mensen toch egoïstisch zijn. Mark, een man uit het Engelse Leicestershire weigert om zijn tweede coronaprik te halen, alleen maar omdat zijn vriendin Lucy en moeder van drie kinderen dood ging nadat zij haar prik had gehaald. Deze man kan een coronapaspoort dan ook wel vergeten met dit soort gedrag.

"Ik denk niet dat ik mijn tweede prik ga halen na alles wat er is gebeurd. Ik zeg niet dat mensen zich niet moeten laten vaccineren. Dat is een keus die iedereen voor zich moet maken".

1_Lucyjpeg.jpg

Wat die man zeker niet begrijpt is dat als hij zich niet laat vaccineren, de vaccinaties van andere mensen ook niet goed zullen werken.

Bovenstaande is eens stukje uit een Engels artikel dat nogal satirisch aandoet, maar waar het slachtoffer wel degelijk is overleden aan de gevolgen van de vaccinatie. Dertien dagen na haar vaccinatie kreeg ze te maken met trombose, gevolgd door een hersenbloeding. Ze werd uiteraard naar de IC gebracht waar ze kort daarop stierf.

Mark blijft achter met de kinderen en heeft uiteraard spijt dat ze zich hebben laten vaccineren en zou graag willen dat hij de klok kon terugdraaien.

1_DSC_5496JPGjpgMark-Tomlin-with-son-Ors

https://anti-empire.com/horrible-man-wont-take-second-dose-of-vaccine-after-wife-died-of-blood-clot/

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de ene kant begrijp ik het wel dat ze cynisch doen, maar aan de andere kant is het natuurlijk diep triest dat mensen zich zo laten overhalen om een experimenteel vaccin te nemen.

Je kunt mensen letterlijk van alles wijsmaken.

Zag net dit plaatje. Wedden dat een groot deel van de bevolking dit ook daadwerkelijk zou doen.

mad.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...