Ga naar inhoud

Ik kan bijna niet geloven dat corona nu ineens voorbij is


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik heb vanavond toch maar even naar de persconferentie gekeken en heb mij erover verbaasd dat het eigenlijk zo ineens afgelopen lijkt te zijn. Nog iets meer dan een week en ook wij mogen weer overal naar binnen.

Het is geloof ik nog niet helemaal ingezonken, maar dat zal de komende dagen waarschijnlijk wel gebeuren. Of zit er ergens een adder onder het gras die ik niet zie?

Het lijkt mij dat als het eenmaal is afgelopen ze dit niet zomaar mee nieuw leven in kunnen blazen.

Hoe dan ook, ik ben blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Op een gegeven moment is een pandemie ineens afgelopen,laat men daar maar blij om zijn, en dan ook niet zeuren,want het is nooit goed bij de Hollandsche zeurkous.

Ik hoop niet dat dat op mij slaat, 🙂
maar ik zou het niet kunnen verkroppen dan die gene die 1000'en misschien wel meer mensen levens hebben verwoest er zo maar mee weg zouden komen.

En misschien is de "Gerechtigheid" wel aan God, dan nog denk ik niet dat het handig is dat ze verder regeren nu dat we weten dat ze gecorrumpeerd zijn.

 

nog wat lees voer : https://herstelderepubliek.wordpress.com/2022/02/15/als-de-doodendraad-is-gespannen-de-haagse-tunnels-geinundeerd-pas-dan-kan-er-worden-begonnen-met-opruimen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, NivKing zei:

Ik hoop niet dat dat op mij slaat, 🙂
maar ik zou het niet kunnen verkroppen dan die gene die 1000'en misschien wel meer mensen levens hebben verwoest er zo maar mee weg zouden komen.

En misschien is de "Gerechtigheid" wel aan God, dan nog denk ik niet dat het handig is dat ze verder regeren nu dat we weten dat ze gecorrumpeerd zijn.

nog wat lees voer : https://herstelderepubliek.wordpress.com/2022/02/15/als-de-doodendraad-is-gespannen-de-haagse-tunnels-geinundeerd-pas-dan-kan-er-worden-begonnen-met-opruimen/

De echte schade die de criminelen hebben aangericht is op dit moment nog niet eens te overzien. Wat we nu hebben gezien zijn eigenlijk alleen nog maar de directe doden als gevolg van de vaccins.

Zoals hier:

En dan krijgen we in de komende jaren nog al de indirecte doden zoals door kanker of AIDS.

Dit is de grootste misdaad ooit uit de menselijke geschiedenis.

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik heb vanavond toch maar even naar de persconferentie gekeken en heb mij erover verbaasd dat het eigenlijk zo ineens afgelopen lijkt te zijn. Nog iets meer dan een week en ook wij mogen weer overal naar binnen.

Of zit er ergens een adder onder het gras die ik niet zie?

Op 7 februari 2022 verscheen een bericht op RTL Nieuws:
Minister Ernst Kuipers stelt dat er dit jaar 29,4 miljoen euro extra nodig is
voor het beheren en doorontwikkelen van de COVID-19 Apps van de overheid. 

Achter de schermen gaat men dus door met het ontwikkelen van COVID-19 Apps.
Ik vermoed dat die € 29,4 miljoen nodig zal zijn voor een vloeiende overgang naar de Digitale Identiteit (eID / vID).

What-covid19-really-means.png

 

De Coronapas is in de koelkast en dus niet in de prullenbak. De coronapas kan dus weer uit de koelkast worden gehaald, wanneer het partijkartel het nodig vindt.

En zoals bekend circuleert er Nederland een agressieve variant van het HIV-virus. Dus als de coronapandemie voorbij is, kan HIV/AIDS als nieuwe pandemie worden afgekondigd.

Verkiezingstruck?
Binnenkort zijn er weer verkiezingen. De versoepelingen kunnen ook een verkiezingstruck zijn, dat de versoepelingen na de verkiezingen weer worden teruggedraaid. Bovendien zijn stemmachines ook niet waterdicht tegen stemfraude.

Computerprogrammeur getuigt bij hoorzitting senaat over verkiezingsfraude

aangepast door Watchman_Ricky
  • Bedankt 2

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, NivKing zei:

Ik hoop niet dat dat op mij slaat, 🙂
maar ik zou het niet kunnen verkroppen dan die gene die 1000'en misschien wel meer mensen levens hebben verwoest er zo maar mee weg zouden komen.

En misschien is de "Gerechtigheid" wel aan God, dan nog denk ik niet dat het handig is dat ze verder regeren nu dat we weten dat ze gecorrumpeerd zijn.

nog wat lees voer : https://herstelderepubliek.wordpress.com/2022/02/15/als-de-doodendraad-is-gespannen-de-haagse-tunnels-geinundeerd-pas-dan-kan-er-worden-begonnen-met-opruimen/

Maak je geen zorgen ,het slaat niet op jou.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Op 7 februari 2022 verscheen een bericht op RTL Nieuws:
Minister Ernst Kuipers stelt dat er dit jaar 29,4 miljoen euro extra nodig is
voor het beheren en doorontwikkelen van de COVID-19 Apps van de overheid. 

Achter de schermen gaat men dus door met het ontwikkelen van COVID-19 Apps.
Ik vermoed dat die € 29,4 miljoen nodig zal zijn voor een vloeiende overgang naar de Digitale Identiteit (eID / vID).

What-covid19-really-means.png

De Coronapas is in de koelkast en dus niet in de prullenbak. De coronapas kan dus weer uit de koelkast worden gehaald, wanneer het partijkartel het nodig vindt.

En zoals bekend circuleert er Nederland een agressieve variant van het HIV-virus. Dus als de coronapandemie voorbij is, kan HIV/AIDS als nieuwe pandemie worden afgekondigd.

Verkiezingstruck?
Binnenkort zijn er weer verkiezingen. De versoepelingen kunnen ook een verkiezingstruck zijn, dat de versoepelingen na de verkiezingen weer worden teruggedraaid. Bovendien zijn stemmachines ook niet waterdicht tegen stemfraude.

Computerprogrammeur getuigt bij hoorzitting senaat over verkiezingsfraude

Je kon wel eens helemaal gelijk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dit alles voor de verkiezingen is  is niet zo gek,is altijd al zo geweest verkiezingen op komst en dan doen ze leuk dingen voor het stemvee.

Voorts is het wel zo de pandemie is haast ten einde en ze kunnen ook niet anders want er is geen draagvlak meer.Dat het regime van Den Haag  de burgers in de tang wil hebben is al van voor de pandemie.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

You can fool some people all the time, you can fool all the people some time; but you can’t fool all the people all the time.

Corona zal nooit weg gaan. Zijn we niet dankbaar dat de vorige generaties verstandiger met de griep omgingen? Gaan wij de volgende generatie een fobie meegeven en leren dat angst een middel is om anderen van hun vrijheid te beroven?

I beg to differ.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Fundamenteel zei:

You can fool some people all the time, you can fool all the people some time; but you can’t fool all the people all the time.

Corona zal nooit weg gaan. Zijn we niet dankbaar dat de vorige generaties verstandiger met de griep omgingen? Gaan wij de volgende generatie een fobie meegeven en leren dat angst een middel is om anderen van hun vrijheid te beroven?

I beg to differ.

Vorige generaties hadden niet te maken een enorm propaganda offensief door de media dat twee jaar heeft geduurd en zij hadden niet te maken met lockdowns en alle andere ellende. 

Wat ik niet begrijp dat iedereen het zomaar accepteert dat de griep al twee jaar helemaal weg is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Pieter65 zei:

Vorige generaties hadden niet te maken een enorm propaganda offensief door de media dat twee jaar heeft geduurd en zij hadden niet te maken met lockdowns en alle andere ellende. 

Wat ik niet begrijp dat iedereen het zomaar accepteert dat de griep al twee jaar helemaal weg is.

Laten we wel wezen je kan niet zeggen er is twee jaar niets aan de hand geweest,nu de laatste maanden ja nu kan men zeggen dat het de goede kant uit gaat en de pandemie ten einde is en het draagvlak voor de maatregelen die nu rigide zijn op geheven worden.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Laten we wel wezen je kan niet zeggen er is twee jaar niets aan de hand geweest,nu de laatste maanden ja nu kan men zeggen dat het de goede kant uit gaat en de pandemie ten einde is en het draagvlak voor de maatregelen die nu rigide zijn op geheven worden.

Er is juist heel veel aan de hand geweest. 

Ik refereerde aan het volgende:

56 minuten geleden, Pieter65 zei:

Zijn we niet dankbaar dat de vorige generaties verstandiger met de griep omgingen? Gaan wij de volgende generatie een fobie meegeven en leren dat angst een middel is om anderen van hun vrijheid te beroven?

Wat Fundamenteel hier volgens mij zegt is dat vorige generaties verstandiger omgingen met de griep. Dat ze zich geen angst aan lieten praten en dat dus ook niet doorgaven aan volgende generaties.

Dat is helemaal waar, maar waar wij nu de afgelopen jaren mee te maken hebben gehad is een overdreven voor een groot deel gefabriceerde angstcampagne, waardoor mensen heel ander met corona omgingen dan met de griep.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Pieter65 zei:

Er is juist heel veel aan de hand geweest. 

Ik refereerde aan het volgende:

Wat Fundamenteel hier volgens mij zegt is dat vorige generaties verstandiger omgingen met de griep. Dat ze zich geen angst aan lieten praten en dat dus ook niet doorgaven aan volgende generaties.

Dat is helemaal waar, maar waar wij nu de afgelopen jaren mee te maken hebben gehad is een overdreven voor een groot deel gefabriceerde angstcampagne, waardoor mensen heel ander met corona omgingen dan met de griep.

De vorige generaties stonden ook meer op zichzelf en hadden geen verzorgingsstaat,en nu mensen  althans heel velen zijn zwak geworden en angstig,die dat niet zijn hebben altijd de afgelopen twee jaar de vinger aan de pols gehouden ze worden wappies genoemd maar hebben wel in het algemeen gelijk gekregen.Maar goed nog even en dan weer het normale normaal.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Verkiezingstruck?
Binnenkort zijn er weer verkiezingen. De versoepelingen kunnen ook een verkiezingstruck zijn, dat de versoepelingen na de verkiezingen weer worden teruggedraaid.

Nederland weer open? Van Meijeren (FVD) over de versoepelingen.
Vlak voor de verkiezingen gaat Nederland weer open. Het wettelijk raamwerk blijft echter volledig intact. Gideon van Meijeren waarschuwt terecht: de maatregelen kunnen elk moment weer terugkomen. De QR-code hoort niet in de ijskast, maar in de prullenbak.


We gaan versoepelen want de verkiezingen zijn in aantocht – Niburu 🔗
Met de komende gemeenteraadsverkiezingen in aantocht is het heel handig als de regering het land weer opengooit. 
En hoewel het allemaal met versoepelen heel erg mooi klinkt, blijft de complete corona infrastructuur intact.


PVV en FvD niet welkom: landelijke politici sturen gemeentelijke formatie aan – Cafe Weltschmerz 🔗

rut.jpg

Volgende maand brengen mensen hun stem uit voor het gemeentebestuur van hun woonplaats, maar landelijke politici bemoeien zich er nadrukkelijk mee. Veel lokale politici wijzen een samenwerking met PVV en FvD niet op voorhand af maar minister president Mark Rutte ziet dat liever wel gebeuren. "Desnoods roep ik de VVD-afdelingen ertoe op", aldus Rutte.

Landelijke leiders van grote partijen zoals D66 en GroenLinks zien een samenwerking met PVV en FvD bij voorbaat al niet zitten. Wopke Hoekstra (CDA) zei de keus weliswaar bij de afdelingen te laten, maar vindt tegelijkertijd dat samenwerking met FvD en PVV niet kan.

Over een maand wordt duidelijk in hoeverre de lokale democratie daadwerkelijk (nog) een lokale aangelegenheid is.

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Nederland weer open? Van Meijeren (FVD) over de versoepelingen.
Vlak voor de verkiezingen gaat Nederland weer open. Het wettelijk raamwerk blijft echter volledig intact. Gideon van Meijeren waarschuwt terecht: de maatregelen kunnen elk moment weer terugkomen. De QR-code hoort niet in de ijskast, maar in de prullenbak.


We gaan versoepelen want de verkiezingen zijn in aantocht – Niburu 🔗
Met de komende gemeenteraadsverkiezingen in aantocht is het heel handig als de regering het land weer opengooit. 
En hoewel het allemaal met versoepelen heel erg mooi klinkt, blijft de complete corona infrastructuur intact.


PVV en FvD niet welkom: landelijke politici sturen gemeentelijke formatie aan – Cafe Weltschmerz 🔗

rut.jpg

Volgende maand brengen mensen hun stem uit voor het gemeentebestuur van hun woonplaats, maar landelijke politici bemoeien zich er nadrukkelijk mee. Veel lokale politici wijzen een samenwerking met PVV en FvD niet op voorhand af maar minister president Mark Rutte ziet dat liever wel gebeuren. "Desnoods roep ik de VVD-afdelingen ertoe op", aldus Rutte.

Landelijke leiders van grote partijen zoals D66 en GroenLinks zien een samenwerking met PVV en FvD bij voorbaat al niet zitten. Wopke Hoekstra (CDA) zei de keus weliswaar bij de afdelingen te laten, maar vindt tegelijkertijd dat samenwerking met FvD en PVV niet kan.

Over een maand wordt duidelijk in hoeverre de lokale democratie daadwerkelijk (nog) een lokale aangelegenheid is.

ik denk ook zeker dat het een grote truc is vanwege de verkiezingen. Het beste antwoord is denk ik toch dat mensen stemmen op lokale partijen. Als je stemt op PVV of FvD dan is het eigenlijk een verloren stem, want het kartel zal er toch alles aan doen om die partijen buiten de gemeentebesturen te houden.

Maar, met een lokale partij kunnen ze dat niet doen en een lokale partij kan ook niet worden beïnvloed door Den Haag. Dus, ik zeg: stem lokaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Veritas zei:

Het beste antwoord is denk ik toch dat mensen stemmen op lokale partijen. Als je stemt op PVV of FvD dan is het eigenlijk een verloren stem, want het kartel zal er toch alles aan doen om die partijen buiten de gemeentebesturen te houden.

Maar, met een lokale partij kunnen ze dat niet doen en een lokale partij kan ook niet worden beïnvloed door Den Haag. Dus, ik zeg: stem lokaal.

Je suggereert dat als je stemt op PVV of FvD dat het eigenlijk een verloren stem is, maar als je stemt op een lokale partij kan het net zo goed ook een verloren stem zijn. Het is maar de vraag of lokale partijen standvastig zijn in hun standpunten en of ze in samenhang daarmee ook opkomen voor de belangen van de burgers. Ik vermoed dat lokale partijen zich makkelijker laten beïnvloeden door de gemeentelijke afdelingen van het landelijk partijkartel.

BVNL, PVV en FvD zijn m.i. betrouwbare volksvertegenwoordigende politieke partijen gebleken, die opkomen voor de grondrechten en de belangen de burgers. Op zulke partijen hoort de  meerderheid van het volk te stemmen, want anders gaan de vrijheidsbeperkende COVID-19 maatregelen hoogstwaarschijnlijk ongestoord verder.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Je suggereert dat als je stemt op PVV of FvD dat het eigenlijk een verloren stem is, maar als je stemt op een lokale partij kan het net zo goed ook een verloren stem zijn. Het is maar de vraag of lokale partijen standvastig zijn in hun standpunten en of ze in samenhang daarmee ook opkomen voor de belangen van de burgers. Ik vermoed dat lokale partijen zich makkelijker laten beïnvloeden door de gemeentelijke afdelingen van het landelijk partijkartel.

BVNL, PVV en FvD zijn m.i. betrouwbare volksvertegenwoordigende politieke partijen gebleken, die opkomen voor de grondrechten en de belangen de burgers. Op zulke partijen hoort de  meerderheid van het volk te stemmen, want anders gaan de vrijheidsbeperkende COVID-19 maatregelen hoogstwaarschijnlijk ongestoord verder.

Ik ben het met je eens voor wat betreft landelijke politiek. Maar bij de gemeenten ligt het iets anders. Lokale partijen worden niet buitengesloten en nemen meestal deel aan het bestuur. Als veel gemeenten doen wat Kaag en Klaver willen dan worden PVV en FvD op een zijspoor gezet en kunnen daardoor niet deelnemen aan een coalitie. Dan hebben ze wel stemmen, maar er gebeurt verder niets mee en dat is zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-2-2022 om 22:13, Pieter65 zei:

Ik heb vanavond toch maar even naar de persconferentie gekeken en heb mij erover verbaasd dat het eigenlijk zo ineens afgelopen lijkt te zijn. Nog iets meer dan een week en ook wij mogen weer overal naar binnen.

Het is geloof ik nog niet helemaal ingezonken, maar dat zal de komende dagen waarschijnlijk wel gebeuren. Of zit er ergens een adder onder het gras die ik niet zie?

Het lijkt mij dat als het eenmaal is afgelopen ze dit niet zomaar mee nieuw leven in kunnen blazen.

Hoe dan ook, ik ben blij.


Een adder onder het gras? Een boa constrictor als je het mij vraagt.  Ik denk  niet dat ze in twee jaar tijd een QRmaatschappij gingen optuigen om die dan weer van de hand te doen.Allemaal schijn als je het mij vraagt.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat men gaat stemmen is het in elk geval wel verstandig uit te zoeken door wie een partij wordt gefinancierd. Zo blijkt bijvoorbeeld VOLT te worden gefinancierd door George Soros. https://www.wyniasweek.nl/george-soros-financiert-steeds-radicalere-organisaties/

 

  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Divine_will zei:


Een adder onder het gras? Een boa constrictor als je het mij vraagt.  Je denk  niet dat ze in twee jaar tijd een QRmaatschappij gingen optuigen om die dan weer van de hand te doen.Allemaal schijn als je het mij vraagt.

Ik voel dat ook wel een beetje, maar dat kan alleen als er een nieuw virus verschijnt. Als je de experts moet geloven dan zal een omicron niet in eens gaan muteren in een gevaarlijker variant. In de natuur schijnt zo'n virus altijd meer te verwateren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, AnnaB zei:

Ik voel dat ook wel een beetje, maar dat kan alleen als er een nieuw virus verschijnt. Als je de experts moet geloven dan zal een omicron niet in eens gaan muteren in een gevaarlijker variant. In de natuur schijnt zo'n virus altijd meer te verwateren.

Dat hele Corona virus is een farce. Een straal water of een tomaat testen ook positief.  En we zitten inmiddels met een jeugd die na twee jaar indoctrinatie nergens meer tegen kan.  Vorige week was ik bij de kapper en werd geholpen door een jonge vent van 22 en die vertelde met zeer ernstig gezicht dat hij Corona had gehad en nou nou poe poe zeg.  Dus ik vraag waar ie dan last van had. Nou hij had wel vijf dagen plat gelegen en spierpijn. Dus ik zeg mán dat is gewoon een griepje.  Zegt ie, nou ik ben kerngezond en sport veel en ik heb nooit griep.  22 jaar en niets meer gewend. Het is verschrikkelijk hoe makkelijk de nieuwe generatie te indoctrineren is.    Dus een nieuw virus is niet nodig. Ze hoeven enkel maar een andere naam aan de oude griepvirussen te geven en te roepen dat je niet naar een festival mag en ze staan allemaal in de rij voor hun prikkie. Maakt niet uit wat erin zit.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, AnnaB zei:

Ik voel dat ook wel een beetje, maar dat kan alleen als er een nieuw virus verschijnt. Als je de experts moet geloven dan zal een omicron niet in eens gaan muteren in een gevaarlijker variant. In de natuur schijnt zo'n virus altijd meer te verwateren.

Hoe het nu gaat al duurt het nog even zal inderdaad zo,n virus  verwateren en  ongevaarlijk worden,het gaat de goede kant uit,voorts een pandemie duur altijd 2 tot 5 jaar, en deze pandemie  2 en een half jaar,nog even en we zijn bij het normale normaal.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Divine_will zei:

Dat hele Corona virus is een farce. Een straal water of een tomaat testen ook positief.  En we zitten inmiddels met een jeugd die na twee jaar indoctrinatie nergens meer tegen kan.  Vorige week was ik bij de kapper en werd geholpen door een jonge vent van 22 en die vertelde met zeer ernstig gezicht dat hij Corona had gehad en nou nou poe poe zeg.  Dus ik vraag waar ie dan last van had. Nou hij had wel vijf dagen plat gelegen en spierpijn. Dus ik zeg mán dat is gewoon een griepje.  Zegt ie, nou ik ben kerngezond en sport veel en ik heb nooit griep.  22 jaar en niets meer gewend. Het is verschrikkelijk hoe makkelijk de nieuwe generatie te indoctrineren is.    Dus een nieuw virus is niet nodig. Ze hoeven enkel maar een andere naam aan de oude griepvirussen te geven en te roepen dat je niet naar een festival mag en ze staan allemaal in de rij voor hun prikkie. Maakt niet uit wat erin zit.

Goed punt. Zeker als je ziet dat iedereen het heel normaal vindt dat de griep compleet is verdwenen. Het ene jaar gaan er bijna 10.000 mensen dood aan de griep en het jaar daarop is het helemaal weg en heeft iedereen opeens corona.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Hoe het nu gaat al duurt het nog even zal inderdaad zo,n virus  verwateren en  ongevaarlijk worden,het gaat de goede kant uit,voorts een pandemie duur altijd 2 tot 5 jaar, en deze pandemie  2 en een half jaar,nog even en we zijn bij het normale normaal.

Ik wil terug naar normaal en dit alles niet nog een keer meemaken. Ik ben moe van al dat corona gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...