Ga naar inhoud

Hoe kan Oekraïne nu ineens wel lid worden van de Europese Unie?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik kan mij herinneren dat wij in een referendum ooit tegen een associatieverdrag met Oekraïne hebben gestemd. Toen kwam daar het inlegvelletje van Rutte en daarmee was de kous af.

Tenminste dat dachten wij.

Want nu verschijnen er overal berichten dat de EU bazen vinden dat Oekraïne heel snel lid moet worden van de EU omdat ze 'bij ons horen'.

En dan krijgen we dit:

 

Hebben wij dan helemaal niets meer te zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2022 om 09:56, Pieter65 zei:

Ik kan mij herinneren dat wij in een referendum ooit tegen een associatieverdrag met Oekraïne hebben gestemd. Toen kwam daar het inlegvelletje van Rutte en daarmee was de kous af.

Premier Mark Rutte komt dubieus over, aangezien hij vindt dat Oekraïne nooit lid moet worden van de Europese Unie (EU), terwijl Nederland 200 luchtdoelraketten aan Oekraïne levert, alsof Oekraïne reeds een lid is van de EU.


Thierry Baudet benadrukt dat ze een oorlog met Rusland nodig hebben voor The Great Reset. Ik vermoed dat de gevestigde orde m.b.v. The Great Reset de weg wil banen naar ÉÉN-Wereldregering.


Metronieuws.nl – Veel kritiek op Baudet na uitspraken over Rusland en Poetin: ‘Prachtvent’

5c2dcd0e7ef5457fc31417e8f0fc3c90.jpg

Thierry Baudet, de voorman van Forum voor Democratie (FvD), krijgt van alle kanten kritiek vanwege zijn pro-Russische uitspraken. In de Eerste en Tweede Kamer is met ontzetting gereageerd en op Twitter is de hashtag #Baudetiseenlandverrader trending.

Ik vind het wel vreemd dat Thierry Baudet die het niet eens is met de politieke agenda van het Nederlandse partijkartel en de EU, opeens een landverrader wordt genoemd.

Thierry Baudet die tegen een oorlog met Rusland is, wordt als pro-Russisch beschouwd, terwijl een (winnende) oorlog tegen Rusland nodig is voor The Great Reset. Kennelijk is er dus een tweedeling tussen pro-Great Reset en pro-Russisch. Voor hetzelfde geld is Rusland momenteel de grote held die ons weerhoudt van The Great Reset en de komst van ÉÉN-Wereldregering.

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 2

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Premier Mark Rutte komt dubieus over, aangezien hij vindt dat Oekraïne nooit lid moet worden van de Europese Unie (EU), terwijl Nederland 200 luchtdoelraketten aan Oekraïne levert, alsof Oekraïne reeds een lid is van de EU.


Thierry Baudet benadrukt dat ze een oorlog met Rusland nodig hebben voor The Great Reset. Ik vermoed dat de gevestigde orde m.b.v. The Great Reset de weg wil banen naar ÉÉN-Wereldregering.


Metronieuws.nl – Veel kritiek op Baudet na uitspraken over Rusland en Poetin: ‘Prachtvent’

5c2dcd0e7ef5457fc31417e8f0fc3c90.jpg

Thierry Baudet, de voorman van Forum voor Democratie (FvD), krijgt van alle kanten kritiek vanwege zijn pro-Russische uitspraken. In de Eerste en Tweede Kamer is met ontzetting gereageerd en op Twitter is de hashtag #Baudetiseenlandverrader trending.

Ik vind het wel vreemd dat Thierry Baudet die het niet eens is met de politieke agenda van het Nederlandse partijkartel en de EU, opeens een landverrader wordt genoemd.

Thierry Baudet die tegen een oorlog met Rusland is, wordt als pro-Russisch beschouwd, terwijl een (winnende) oorlog tegen Rusland nodig is voor The Great Reset. Kennelijk is er dus een tweedeling tussen pro-Great Reset en pro-Russisch. Voor hetzelfde geld is Rusland momenteel de grote held die ons weerhoudt van The Great Reset en de komst van ÉÉN-Wereldregering.

Ik vind het ook bizar dat er net wordt gedaan alsof Oekraïne een EU lid is. We hebben als Nederland geen enkele verplichting wat dat betreft en toch wordt alles en iedereen opgehitst.

Wat ik wel heel erg vind is dat de bevolking in Oekraïne zoals zo vaak hier slachtoffer van wordt. 

Een ander probleem is dat er ook geen land is wat onafhankelijk genoeg is om op te kunnen treden als bemiddelaar. China staat aan de kant van Rusland en het enige land dat dit misschien nog zou kunnen doen is Israël. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik vind het ook bizar dat er net wordt gedaan alsof Oekraïne een EU lid is. We hebben als Nederland geen enkele verplichting wat dat betreft en toch wordt alles en iedereen opgehitst.

Wat ik wel heel erg vind is dat de bevolking in Oekraïne zoals zo vaak hier slachtoffer van wordt. 

Een ander probleem is dat er ook geen land is wat onafhankelijk genoeg is om op te kunnen treden als bemiddelaar. China staat aan de kant van Rusland en het enige land dat dit misschien nog zou kunnen doen is Israël. 

Andora zou kunnen bemiddelen of de Efteling dat zijn de enige opties.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik vind het ook bizar dat er net wordt gedaan alsof Oekraïne een EU lid is. We hebben als Nederland geen enkele verplichting wat dat betreft en toch wordt alles en iedereen opgehitst.

Wat ik wel heel erg vind is dat de bevolking in Oekraïne zoals zo vaak hier slachtoffer van wordt. 

Een ander probleem is dat er ook geen land is wat onafhankelijk genoeg is om op te kunnen treden als bemiddelaar. China staat aan de kant van Rusland en het enige land dat dit misschien nog zou kunnen doen is Israël. 

Israel en de Verenigde Staten vormen een alliantie; daarom kan Israël in deze situatie niet functioneren als een geschikte bemiddelaar in het conflict met Rusland. Israël is bovendien een Zionistische staat, dat onder de controle staat van de Rothschilds. 

JewishVirtuaLlibrary.org – U.S.-Israel Relations: A Special Alliance
De betrekkingen tussen de V.S. en Israël: Een Speciaal Bondgenootschap (alliantie)

Israel and the United States signed a secret memorandum of understanding in 1965 that marked the beginning of the strategic alliance with the United States.

Vertaald
Israël en de Verenigde Staten ondertekenden in 1965 een geheim memorandum van overeenstemming dat het begin betekende van het strategisch bondgenootschap met de Verenigde Staten.

Het zijn juist de Amerikaanse elites die pro-Great Reset zijn en ÉÉN-Wereldregering willen. 

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Thierry Baudet die tegen een oorlog met Rusland is, wordt als pro-Russisch beschouwd, terwijl een (winnende) oorlog tegen Rusland nodig is voor The Great Reset. Kennelijk is er dus een tweedeling tussen pro-Great Reset en pro-Russisch. Voor hetzelfde geld is Rusland momenteel de grote held die ons weerhoudt van The Great Reset en de komst van ÉÉN-Wereldregering.


Ik denk dat de elite op hoge plaatsen allemaal onder 1 hoedje zitten. Biden en Poetin werken voor dezelfde vijand van de mensheid.  Door de oorlog met Rusland wordt de Great Reset juist vergemakkelijkt: nog meer argumenten om van het gas af te gaan, de oorlog wordt gebruikt om de geplande instorting van het economische en financiële systeem in de wereld de laatste klap uit te delen, zodat ze een nieuwe crypto wereldmunt kunnen invoeren. En het uitdunnen van de bevolking  is een bijkomend “voordeel” voor hen.   En Rusland is vriendjes met China (denk aan het social credit system). 
Waar ze onderling nog over vechten misschien is wie de baas van dat nieuwe wereldrijk mag zijn.

In Christus alleen ligt onze hoop.

aangepast door Divine_will
  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik begreep van een Russische kennis van vroeger is dat het communisme en de grote achterdocht die in Rusland heerste nooit echt is verdwenen uit Rusland. Altijd als hij naar Rusland ging op familiebezoek werd hij getreiterd en geschaduwd door de geheime dienst daar. Heel benauwend.  Mind control is daar nooit vertrokken. Het Westen kon Rusland dan wel uit het communisme trekken maar niet het communisme uit Rusland. Met de QRcodemaatschappij en de censuur gaat het in de VS en Europa en overal ter wereld dezelfde kant op. 

aangepast door Divine_will
  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oekraïense parlementslid Kira Rudik:
"We vechten voor de Nieuwe Wereld Orde. We zijn de schild voor Europa".

Een Oekraïens parlementslid heeft per ongeluk het stille gedeelte hardop gezegd toen ze Fox News vertelde dat ze vocht voor de Nieuwe Wereldorde.

Op de vraag of ze verbaasd was over de vastberadenheid van de Oekraïners om tegen Rusland te vechten, antwoordde Rudik dat het conflict al langer aan de gang is, maar dat de strijd deze keer "kritieker" is omdat het de NWO dreigt te verstoren.

 

"Ik ben niet verbaasd. We hebben de laatste acht jaar tegen Poetin gevochten en we hebben drie revoluties in ons land gehad toen we het niet eens waren met wat er gaande was met de richting waarin we ons bewegen; maar op dit moment is het een kritieke tijd omdat we weten dat we niet alleen voor Oekraïne vechten, maar ook voor deze Nieuwe Wereldorde voor de Democratische landen. We weten dat we de schild zijn voor Europa.", aldus Rudik.

https://www.newswars.com/ukrainian-mp-we-are-fighting-for-the-new-world-order/

 

  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Oekraïense parlementslid Kira Rudik:
"We vechten voor de Nieuwe Wereld Orde. We zijn de schild voor Europa".

Een Oekraïens parlementslid heeft per ongeluk het stille gedeelte hardop gezegd toen ze Fox News vertelde dat ze vocht voor de Nieuwe Wereldorde.

Op de vraag of ze verbaasd was over de vastberadenheid van de Oekraïners om tegen Rusland te vechten, antwoordde Rudik dat het conflict al langer aan de gang is, maar dat de strijd deze keer "kritieker" is omdat het de NWO dreigt te verstoren.

"Ik ben niet verbaasd. We hebben de laatste acht jaar tegen Poetin gevochten en we hebben drie revoluties in ons land gehad toen we het niet eens waren met wat er gaande was met de richting waarin we ons bewegen; maar op dit moment is het een kritieke tijd omdat we weten dat we niet alleen voor Oekraïne vechten, maar ook voor deze Nieuwe Wereldorde voor de Democratische landen. We weten dat we de schild zijn voor Europa.", aldus Rudik.

https://www.newswars.com/ukrainian-mp-we-are-fighting-for-the-new-world-order/

Ik denk dat net als bij ons de bevolking tot op het bot is verdeeld. Je hebt het ene deel dat lekker is gemaakt met de vooruitzichten 'bij het Westen' te mogen horen en je hebt het andere deel dat zich veel meer Russisch voelt.

Dat betekent dan ook weer volgens mij dat dit conflict ook na een wapenstilstand gewoon door zal gaan en dat dit land voor wat dat betreft altijd een kruitvat zal blijven. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...