Ga naar inhoud

Kamer stemt voor einde boeren


Pieter65

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Pieter65 zei:

Twee derde van de Tweede Kamer stemt voor de stikstofplannen van de regering, terwijl twee derde van de bevolking de boeren steunt.

Hoezo, wij hebben nog steeds vertrouwen in de politiek?

Diep triest en protesterende boeren worden in Den Haag gearresteerd door laffe gemaskerde politie agentjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we van deze tante moeten denken? Komt zij echt op voor de boeren of moet ze boel kalm houden?

Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Nu wordt het leger al ingezet tegen de boeren. Het begint aardig op een burgeroorlog te lijken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we van deze tante moeten denken? Komt zij echt op voor de boeren of moet ze boel kalm houden?

Ze heeft gelijk. De boeren dagen de burgers uit. Het blokkeren van wegen is niet doordacht. Hoe raak je Den Haag daar mee? Eén boer zegt iets en de rest kakelt mee

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Flieko zei:

Ze heeft gelijk. De boeren dagen de burgers uit. Het blokkeren van wegen is niet doordacht. Hoe raak je Den Haag daar mee? Eén boer zegt iets en de rest kakelt mee, ik heb het zelf meegemaakt. Eén boer had jaren geleden gezegd voordat de media erover begon: de vliegtuigen vervuilen meer als ons en alle boeren begonnen dit klakkeloos te herhalen.

Iets meer verstand zou fijn zijn, maarja ze werken zo hard dat er geen tijd voor nadenken is. Raak Den Haag in het hart ipv snelwegen blokkeren of te protesteren met domme zielige spandoeken. Ik zou hen keihard uitlachen als politicus zijnde totdat de boeren bij mij op de stoep zouden staan, dan is het niet meer grappig. Eén boer kun je strafrechterlijk vervolgen, maar een paar honderd per huis niet.

Dat hebben ze ook al weer gedaan, gisteren of eergisteren:

 Opnieuw hebben boeren op trekkers bij de woning van stikstofminister Christianne van der Wal in Hierden geprotesteerd. De politie wist dat de boeren zouden komen, ze hadden eerder op de avond al een bemande politiepost geplaatst voor haar huis. Het protest was kortstondig en vredig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat hebben ze ook al weer gedaan, gisteren of eergisteren:

 Opnieuw hebben boeren op trekkers bij de woning van stikstofminister Christianne van der Wal in Hierden geprotesteerd. De politie wist dat de boeren zouden komen, ze hadden eerder op de avond al een bemande politiepost geplaatst voor haar huis. Het protest was kortstondig en vredig.

Deleted

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet me denken aan dat illuminati filmpje waarbij ze het hadden over een protesterende groep: we will crush them like insects, as they are less than that. In de massa zit geen verstand en dat weten de machthebbers. Ze infiltreren de groep en zorgen dat die groep domme dingen gaan doen zoals snelwegen blokkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBB, JA21 en zelfs BVNL behoren allemaal tot de gecontroleerde oppositie, en daarom zal Nederland nooit gaan afwijken van de dictaten van het WEF. Je kunt het duidelijk zien bij het stikstofschandaal/ de stikstofhoax. In plaats van de waarheid te vertellen over de totale idioterie van de Nederlandse stikstof-depositie-normen zijn BBB en JA21 aan de slag gegaan om (uiteraard kansloos) te proberen om marginaal iets te sleutelen aan de verdeling van de stikstof-depositie. Maar daarmee gaan ze gewoon mee met de hele stikstof-hoax, en wordt de principiële discussie die gevoerd moet worden (bijvoorbeeld aanpassing naar Duitse of Deense normen) verlegd naar details in de marge. De boeren zullen het slachtoffer worden, en de Nederlandse landbouwproductie zal drastisch dalen waardoor we veel meer aangewezen zullen zijn op import voor onze voedselvoorziening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Schaakgrootmeester zei:

BBB, JA21 en zelfs BVNL behoren allemaal tot de gecontroleerde oppositie, en daarom zal Nederland nooit gaan afwijken van de dictaten van het WEF. Je kunt het duidelijk zien bij het stikstofschandaal/ de stikstofhoax. In plaats van de waarheid te vertellen over de totale idioterie van de Nederlandse stikstof-depositie-normen zijn BBB en JA21 aan de slag gegaan om (uiteraard kansloos) te proberen om marginaal iets te sleutelen aan de verdeling van de stikstof-depositie. Maar daarmee gaan ze gewoon mee met de hele stikstof-hoax, en wordt de principiële discussie die gevoerd moet worden (bijvoorbeeld aanpassing naar Duitse of Deense normen) verlegd naar details in de marge. De boeren zullen het slachtoffer worden, en de Nederlandse landbouwproductie zal drastisch dalen waardoor we veel meer aangewezen zullen zijn op import voor onze voedselvoorziening.

Ja en dat is precies de bedoeling. Lientje is alleen een beetje moe van al die complottheorieën.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Sherlock zei:

Ja en dat is precies de bedoeling. Lientje is alleen een beetje moe van al die complottheorieën.

Lientje komt uit het CDA, sowieso slappe hap natuurlijk. Ik geloof graag dat ze niet bij Klaus Schwab de deur plat loopt, maar wat zal gebeuren bij BBB is hetzelfde als wat eerder al gebeurd is bij FvD: Judassen zullen naar binnen worden geloodst om de partij van binnenuit over te nemen/ te gaan leiden, en uiteraard zal het kartelpolitiek zijn wat de klok gaat slaan, met een enkele kritische kanttekening als het gaat om boeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Schaakgrootmeester zei:

Lientje komt uit het CDA, sowieso slappe hap natuurlijk. Ik geloof graag dat ze niet bij Klaus Schwab de deur plat loopt, maar wat zal gebeuren bij BBB is hetzelfde als wat eerder al gebeurd is bij FvD: Judassen zullen naar binnen worden geloodst om de partij van binnenuit over te nemen/ te gaan leiden, en uiteraard zal het kartelpolitiek zijn wat de klok gaat slaan, met een enkele kritische kanttekening als het gaat om boeren.

Het is het bekende recept. Zelf de ontevreden boeren afvangen in een partij die je controleert en kunt sturen. Als Lientje echt een gevaar zou zijn geweest voor de gevestigde orde zou ze nooit zoveel media aandacht hebben gekregen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het mis hebben maar landbouw grond dat volgroeid met klavers is toch een teken van een laag stikstof gehalte in de grond? Klavers halen stikstof uit de lucht en bemesten zo de grond.

De natuur is zo gemaakt dat alles altijd weer in balans komt 

aangepast door Flieko
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Flieko zei:

Ik kan het mis hebben maar landbouw grond dat volgroeid met klavers is toch een teken van een laag stikstof gehalte in de grond? Klavers halen stikstof uit de lucht en bemesten zo de grond.

De natuur is zo gemaakt dat alles altijd weer in balans komt.

Het laatste is helemaal waar. Of het eerste klopt weet ik niet, maar het zou mij helemaal niets verbazen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Sherlock zei:

Het laatste is helemaal waar. Of het eerste klopt weet ik niet, maar het zou mij helemaal niets verbazen.

Ik had een boer gesproken en hij vertelde mij dat over stikstof. Om klavers op zijn land te voorkomen voegt hij extra stikstof toe want anders woekert het helemaal over met klavers. Zijn theorie leek heel logisch en dit heb ik ook in iemands tuin gezien dat amper word bemest: de klavers verdrukken al het gras. 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Flieko zei:

Ik had een boer gesproken en hij vertelde mij dat over stikstof. Om klavers op zijn land te voorkomen voegt hij extra stikstof toe want anders woekert het helemaal over met klavers. Zijn theorie leek heel logisch en dit heb ik ook in iemands tuin gezien dat amper word bemest: de klavers verdrukken al het gras. 

Dat hele stikstofverhaal is één grote komedie. Een verhaal dat ook stopt bij de grens met Duitsland. Als je toevallig twee meter over de grens woont bestaat er geen stikstofprobleem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat hele stikstofverhaal is één grote komedie. Een verhaal dat ook stopt bij de grens met Duitsland. Als je toevallig twee meter over de grens woont bestaat er geen stikstofprobleem.

Als een boer zelf geen stikstof toevoegt dan doen de klavers het wel door het uit de lucht te halen.

Dat stikstof verhaal is bullshit om de boeren stuk te krijgen. 

Trouwens: gazon mest zit vol met stikstof met een reden, niet voor de lol

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Alle schappen met fruit leeg, ja daar raak je Den Haag echt mee en krijg je veel mensen achter je staan...

Wat is next? Dat de boeren Schiphol gaan blokkeren omdat zij wel mogen "vervuilen" en de boeren niet? Beetje een zij wel ik niet verhaal gegrond in jaloezie.

Onbedoeld zijn de boeren aan het protesteren voor extinction rebeplion ipv de politiek te raken. Niet alleen dat, door Schiphol te blokkeren helpen boeren aandacht te besteden aan de CO2 uitstoot en aan de afbraak van vliegverkeer/vrijheid. Doe dit nou niet. 

Richt jullie op de politiek.  De boeren die huizen vol pompen met stront: goed bezig! Pak ze allemaal, geen grenade. Jullie zijn harde werkers en hebben het meest belangerijke werk, laat die ratten van het WEF jullie dat niet afpakken.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Flieko zei:

 Alle schappen met fruit leeg, ja daar raak je Den Haag echt mee en krijg je veel mensen achter je staan...

Wat is next? Dat de boeren Schiphol gaan blokkeren omdat zij wel mogen "vervuilen" en de boeren niet? Beetje een zij wel ik niet verhaal gegrond in jaloezie.

Onbedoeld zijn de boeren aan het protesteren voor extinction rebeplion ipv de politiek te raken. Niet alleen dat, door Schiphol te blokkeren helpen boeren aandacht te besteden aan de CO2 uitstoot en aan de afbraak van vliegverkeer/vrijheid. Doe dit nou niet. 

Richt jullie op de politiek.  De boeren die huizen vol pompen met stront: goed bezig! Pak ze allemaal, geen grenade. Jullie zijn harde werkers en hebben het meest belangerijke werk, laat die ratten van het WEF jullie dat niet afpakken.

Wat je nu ziet is dat ze steeds meer noodverordeningen uitvaardigen en dan vervolgens de politie en de ME inzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...