Ga naar inhoud

Wat zit er nou in het vaccin?


Skylen

Aanbevolen berichten

Wat denk jij? Ik zie de laatste tijd allemaal van die rare video's, van mensen die bijvoorbeeld magnetisch zijn geworden na de prik. Of dat ze opeens als Bluetooth-apparaten worden herkend door smartphones en dergelijke.

Vind het allemaal erg bizar.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 10 maanden later...

@De Teruggetrokkene

Ik denk zelf dat ze 3 varianten van de spuiten hebben gebruikt destijds

1 = placebo oplossing met zout en water ofzo. (deze groep heeft er niks van gemerkt)

2 = deels vaccin of afgezwakt vaccin (deze groep kreeg allerlei rare kwalen)

3 = volledig vaccin (deze stierven direct of op een later moment)

De reden hiervoor zou in mijn ogen zijn als zij een ieder het volledige vaccin zouden toedienen zouden er wel heel veel mensen ineens sterven en dat gaat natuurlijk opvallen. Hierdoor hebben zij het een beetje verspreidt.

Dat is hoe ik het zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, AME zei:

@De Teruggetrokkene

Ik denk zelf dat ze 3 varianten van de spuiten hebben gebruikt destijds

1 = placebo oplossing met zout en water ofzo. (deze groep heeft er niks van gemerkt)

2 = deels vaccin of afgezwakt vaccin (deze groep kreeg allerlei rare kwalen)

3 = volledig vaccin (deze stierven direct of op een later moment)

De reden hiervoor zou in mijn ogen zijn als zij een ieder het volledige vaccin zouden toedienen zouden er wel heel veel mensen ineens sterven en dat gaat natuurlijk opvallen. Hierdoor hebben zij het een beetje verspreidt.

Dat is hoe ik het zie.

Slim bedacht. Ik geloof dit wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote kans dat het klopt. Het is ook logisch inderdaad. Ik ken iemand die waarschijnlijk alle herhaalprikken heeft gehad. Dan zit je toch wel aan een stuk of 6-7 spuitjes. Een persoon die zich overal tegen indekt. Een doorn in mijn oog is dat. Het leven is niet in te dekken. Toch lijkt die man fit te zijn. Dat je 2x een zoutoplossing krijgt kan ik me goed indenken, maar bij 6 spuitjes moet de kans toch erg groot zijn dat er ook een schadelijke tussen zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AME zei:

@De Teruggetrokkene

Dat is inderdaad wel bijzonder.

Heeft die persoon vrienden in de hogere kringen of heel veel geluk, of een sterk gestel?

Soms weet je het gewoon niet denk ik.🤔

Laatst hier ook weer een collega verloren aan turbokanker. Ik weet dat hij gespoten is, blijft natuurlijk altijd de vraag of het daar door komt.

Geen idee, hij is al vrij oud en leeft op regeltjes. Zonder regels klapt ie dicht. Ik hou het maar op een sterk lichaam. Geestelijk is ie al dood. Misschien compenseert het lichaam het zo een beetje. 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geeft ook te denken...... De ongevaccineerden zijn volgens dit filmpje de enige mensen die nog normale kinderen kunnen verwekken. 
Er wordt ook verwezen naar de tijd van Noach. In die tijd hadden de Nephilim wezens ook contact met mensen en verwekten wezens met niet menselijk DNA. 
 

https://rumble.com/v41mmqi-ongevaccineerde-mensen-zijn-heel-belangrijk.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...