Ga naar inhoud

In Duitsland nemen ze afscheid van de knuffel, goed idee of niet?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Bij ons hebben we al langere tijd afscheid genomen van de verplichte drie zoenen op de wang wat ik persoonlijk een heel goed idee vindt. Ik heb het nooit prettig gevonden om iets verplicht te moeten doen, maar goed dat is even niet belangrijk.

Wat wel belangrijk is dat er nu berichten verschijnen dat men in Duitsland afscheid wil nemen van de knuffel. Nu lijkt mij dat niet zo'n knuffelig volk, maar toch.

Wat denken jullie: Goed idee om afscheid te nemen van de knuffel of niet?

https://www.rt.com/news/539933-germans-covid-hugs-poll/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Bij ons hebben we al langere tijd afscheid genomen van de verplichte drie zoenen op de wang wat ik persoonlijk een heel goed idee vindt. Ik heb het nooit prettig gevonden om iets verplicht te moeten doen, maar goed dat is even niet belangrijk.

Wat wel belangrijk is dat er nu berichten verschijnen dat men in Duitsland afscheid wil nemen van de knuffel. Nu lijkt mij dat niet zo'n knuffelig volk, maar toch.

Wat denken jullie: Goed idee om afscheid te nemen van de knuffel of niet?

https://www.rt.com/news/539933-germans-covid-hugs-poll/

Geen goed idee. Een welgemeende knuffel zorgt ervoor dat het gelukshormoon vrijkomt. Hoe kan men het nu een goed idee vinden daar afscheid van nemen? Mogen we niet meer gelukkig zijn? 
Enneuh, die drie verplichte zoenen, daar moest ik ook niet echt van weten,  de oprechte vond ik dan weer niet erg.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Maya zei:

Geen goed idee. Een welgemeende knuffel zorgt ervoor dat het gelukshormoon vrijkomt. Hoe kan men het nu een goed idee vinden daar afscheid van nemen? Mogen we niet meer gelukkig zijn? 
Enneuh, die drie verplichte zoenen, daar moest ik ook niet echt van weten,  de oprechte vond ik dan weer niet erg.

Helemaal met je eens. 

Wat er nu gebeurt doet mij heel erg denken aan hetgeen Rudolf Steiner voorspelde in ik geloof 2017.

 

Rudolf Steiner (1861-1925) said:

"In the future, we will eliminate the soul with medicine. Under the pretext of a 'healthy point of view', there will be a vaccine by which the human body will be treated as soon as possible directly at birth, so that the human being cannot develop the thought of the existence of soul and Spirit.

Dat is precies wat er nu gebeurt. Ze zijn bezig om de verbinding tussen mens en ziel te verbreken.

https://mail.niburu.co/gezondheid/14953-de-verbinding-tussen-mens-en-hogere-wereld-wordt-verbroken

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoe het nu is weten wij niet,maar in het begin van deze pandemie toen iedereen zijn handen wasten kwam er geen diarree meer voor in Nederland;kan men na gaan hoe vies eigenlijk handen geven is.Een hoofdknik of een boks zo niet de hand naar je hart als begroeting zou standaard moeten worden.Deze pandemie brengt ook wel weer goede dingen voort.Zelf heb ik altijd handen schudden gemeden alleen als het niet anders kon deed ik het.

Na de pandemie is dus hoofdknik,boks,hand naar het hart perfekt, een een Pax geef je hen die jou na staan en je lief zijn.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Hoe het nu is weten wij niet,maar in het begin van deze pandemie toen iedereen zijn handen wasten kwam er geen diarree meer voor in Nederland;kan men na gaan hoe vies eigenlijk handen geven is.Een hoofdknik of een boks zo niet de hand naar je hart als begroeting zou standaard moeten worden.Deze pandemie brengt ook wel weer goede dingen voort.Zelf heb ik altijd handen schudden gemeden alleen als het niet anders kon deed ik het.

Na de pandemie is dus hoofdknik,boks,hand naar het hart perfekt, een een Pax geef je hen die jou na staan en je lief zijn.

Dat is wel uniek geloof ik. Het feit dat er in een land geen diarree voor komt. Is dat echt waar? Ik kan mij het bijna niet voorstellen. Iemand hoeft maar iets verkeerds te eten en je hebt al diarree.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat is wel uniek geloof ik. Het feit dat er in een land geen diarree voor komt. Is dat echt waar? Ik kan mij het bijna niet voorstellen. Iemand hoeft maar iets verkeerds te eten en je hebt al diarree.

Inderdaad uniek was weinig belangstelling voor maar ik las het in een krant en nog een blad  over medische zaken bij de tandarts,of het nu nog zo is waarschijnlijk niet; wat je al zei......... want een persoon kan ook iets verkeerd gegeten hebben en hoppaaa.

 

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...