Ga naar inhoud

Belangrijk even te lezen


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Justin van Genderen zei:

https://niburu.co/het-complot/16865-veel-vaccinaties-betekent-veel-besmettingen

Belangrijk even door te nemen, hier blijkt zoveel te meer vaccinaties, zoveel te meer besmettingen. 

Veel artsen hadden hier al voor gewaarschuwd, juist de gevaccineerden zorgen voor besmettingen

Misschien moet iemand dit even naar de Tweede Kamer sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Anna dit zullen ze heus wel weten, hoe in godsnaam willen ze dit terugdraaien dan? En hoe zal dit de geschiedenis in moeten, we moeten dit zelf doen, mensen informeren, hoe moeilijk dat ook is, meestal lukt het helemaal niet. Mijn idee is,, als ze beginnen met kinderen te injecteren, en die krijgen problemen of nog ergen die sterven, dat pas dan een hele grote publiek wakker wordt. 

Mag hopen dat de hele kliek met de Jonge voorop zal moeten verschijnen voor een tribunaal. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Justin van Genderen zei:

Nou Anna dit zullen ze heus wel weten, hoe in godsnaam willen ze dit terugdraaien dan? En hoe zal dit de geschiedenis in moeten, we moeten dit zelf doen, mensen informeren, hoe moeilijk dat ook is, meestal lukt het helemaal niet. Mijn idee is,, als ze beginnen met kinderen te injecteren, en die krijgen problemen of nog ergen die sterven, dat pas dan een hele grote publiek wakker wordt. 

Mag hopen dat de hele kliek met de Jonge voorop zal moeten verschijnen voor een tribunaal. 

Ik vraag mij af of ze dit weten.

De meesten krijgen hun informatie voorgeschoteld door het OMT of het RIVM en die zullen echt niet vertellen dat het juist de gevaccineerden zijn die voor besmettingen zorgen. 

Misschien als ze dit zien uit verschillende landen en ook dat er in Afrika niets aan de hand is, dat ze dan bij hun positieven komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...