Ga naar inhoud

Wie gelooft er in buitenaards leven?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik lees regelmatig in de kranten dat de Amerikanen nu bekend hebben gemaakt dat er "dingen" rondvliegen waarvan zij niet kunnen zeggen wat ze zijn. Als de Amerikanen al niet kunnen zeggen wat het is, dan kunnen wij dat zeker niet. Als niemand kan zeggen wat die dingen zijn die rondvliegen, waar komen ze dan vandaan? Ze bestaan want ze staan de op de radarbeelden van die vliegtuigen, dus het is geen verzinsel. Als ze niet bij ons vandaan komen zouden ze dan echt van een verre planeet komen om te kijken hoe wij hier dingen doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof in buitenaards leven. Ik weet zeker dat er leven is op heel veel andere planeten. Ik heb zelf helaas nog nooit iets meegemaakt op dat gebied, maar als ik buiten loop kijk ik toch heel vaak naar boven. Ik kan het niet echt uitleggen, maar ik voel dat dat er andere levensvormen om ons heen zijn. En als ze zich eindelijk bekend zullen maken, dan sta ik vooraan om ze te verwelkomen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Rinus zei:

Ik denk niet dat dat aliens zijn. Eerder drones, of videomanipulatie. 

Kijk, hier heb je Amsterdam in 1925:

En hier heb je UFO materiaal:

LewisKraus-UFOreport.thumb.jpg.4d4eff8baf01ceab9feadede308c748f.jpg

Kunnen we het echt niet beter vastliggen? Kom op zeg.

Heel goede vergelijking, zo had ik het nog niet bekeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Godenzoon zei:

Jullie geloven het misschien niet, maar ik ben er van overtuigd. Door de jaren heen zijn er zoveel betrouwbare verhalen geweest van getuigen.

Verhalen zoals de volgende van een jonge vrouw die als kind oog in oog stond met buitenaardse wezens.

Dit was interessant. Ik moest wel naar de website van hun om het hele verhaal te lezen want het geluid was niet goed, maar het was het wel waard. Je hoort wel vaker dat buitenaardsen telepathisch communiceren. 

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn natuurlijk zo veel vreemde dingen die niet te verklaren zijn. Natuurlijk betekent dat niet dat alles wat niet verklaard kan worden buitenaards is, maar zelfs als je maar 1 of 2 procent van alle meldingen mogelijk buitenaards zou kunnen zijn, dan is dat op zich al genoeg.

Iedere dag komen er vreemde en onverklaarbare zaken voor zoals de volgende onlangs in de Indiase stad Gujarat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...