Ga naar inhoud

Kreeg net nieuw stroomtarief van Eneco, ben me rot geschrokken


Sherlock

Aanbevolen berichten

Je leest wel over sterk verhoogde energieprijzen, maar je staat er eigenlijk niet bij stil dat het ook jou kan overkomen.

Kreeg net bericht van Eneco dat mijn stroomcontract per eind deze maand wordt verhoogd naar ruim 33 cent per kilowatt uur. Kijk net op de voorgaande jaarrekening en daar staat een gemiddelde prijs op van 7 cent.

En dan loopt mijn gascontract ook nog eens af per eind januari.

Dat wordt wat. Hebben meer mensen dit gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
Op 5-12-2021 om 16:16, Sherlock zei:

Je leest wel over sterk verhoogde energieprijzen, maar je staat er eigenlijk niet bij stil dat het ook jou kan overkomen.

Kreeg net bericht van Eneco dat mijn stroomcontract per eind deze maand wordt verhoogd naar ruim 33 cent per kilowatt uur. Kijk net op de voorgaande jaarrekening en daar staat een gemiddelde prijs op van 7 cent.

En dan loopt mijn gascontract ook nog eens af per eind januari.

Dat wordt wat. Hebben meer mensen dit gehad?

Ja ook. Ik weet niet meer hoeveel en dan beweren zij dat het om 100% "groene" stroom gaat. Wat natuurlijk helemaal niet kan aangezien het van dezelfde kabels komt, het is niet zo dat ze speciaal een groene kabel gaan leggen... Maar goed, mensen trappen daar in en "grijze" stroom is blijkbaar geen optie

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Flieko zei:

Ja ook. Ik weet niet meer hoeveel en dan beweren zij dat het om 100% "groene" stroom gaat. Wat natuurlijk helemaal niet kan aangezien het van dezelfde kabels komt, het is niet zo dat ze speciaal een groene kabel gaan leggen... Maar goed, mensen trappen daar in en "grijze" stroom is blijkbaar geen optie

In de maand mei krijg ik altijd de jaar afrekening met zes kantjes papier en als ik dat dan lees weet je gewoon dat ze de zaak belazeren zeer zeker met de zogenaamde groene stroom,moest behoorlijk meer gaan betalen en ik kreeg zelfs terug  zie de paradox,Mijn nieuw termijnbedrag heb ik aan gepast aan het oude wel iets meer.

Kortom hou zelf de regie in handen met je maandelijkse bedrag.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...