Ga naar inhoud

Deze energieverhoging lijkt onwerkelijk


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik kwam het volgende bericht tegen waarbij iemand als nieuw maandbedrag voor energie meer dan 1.000 euro in de maand moet gaan betalen.

Hoe moeten mensen dit ooit opbrengen als meer dan de helft van hun inkomen moet worden gebruikt voor energie?

Dit soort dingen komt volgens mij veel meer voor dan we denken en ik vraag mij af hoe dit de komende winter moet als er heel veel mensen zullen worden afgesneden van stroom en gas.

Heel veel zullen het maandbedrag zo laag mogelijk hebben gezet en wanneer dan de eindafrekening komt met de nieuwe prijzen, dan voorzie ik een bloedbad.

 

vlinder.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn hier heel geslepen. Mijn gas was vorig jaar 30 euro eindfactuur. Je reflex is dan: aha ik kan het gerust wat warmer maken tijdens de winter. En dan besluiten ze na meer verbruik plots meer aan te rekenen.

Mijn reflex nu: gaskraan toe. Koken en verwarmen op hout.

aangepast door Fundamenteel
Volgend = vorig

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ze zijn hier heel geslepen. Mijn gas was vorig jaar 30 euro eindfactuur. Je reflex is dan: aha ik kan het gerust wat warmer maken tijdens de winter. En dan besluiten ze na meer verbruik plots meer aan te rekenen.

Mijn reflex nu: gaskraan toe. Koken en verwarmen op hout.

Opzich hoef het allemaal niet zo duur te zijn het is gewoon diefstal.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...