Ga naar inhoud

Hoeveel Nederlanders zullen boos zijn na de persconferentie?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Als je het had willen plannen dan had je geen beter of slechter moment kunnen uitkiezen. Net voor de meest gezellige tijd van het jaar voor heel veel mensen het land volledig op slot gooien voor een dreiging die niet bestaat.

Het is toch wel knap hoe ze dat iedere keer weer voor elkaar weten te krijgen. Nog nooit is er in ons land iemand doodgegaan aan omicron en ik geloof wereldwijd pas één persoon en toch moet iedereen bang zijn voor deze nieuwste bedreiging.

En dan Rutte: Je kunt nog altijd een stukje gaan fietsen of lopen. Van welke planeet komt die malloot?

Zou hij dat ook gezegd hebben tegen de toeslagouders: We hebben jullie onterecht helemaal afgeperst en kaalgeplukt maar jullie kunnen altijd nog een stukje gaan fietsen of wandelen, want dat is heel gezond.

Ik denk dat ik vanaf dit moment nooit meer naar die tv ga kijken. Als je geen tv kijkt, dan heb je ook geen pandemie en hoef je je ook niet dood te ergeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Flieko zei:

Ben jij niet bang voor omicron? Er is nog niet veel over deze nieuwe virusmutatie bekend dus vandaar deze vervelende maar noodzakelijke maatregelen

Nee, ik ben niet bang voor omicron en dat zou helemaal niemand moeten zijn. Kijk maar nieuwsberichten in Zuid Afrika, het is niets meer dan een simpele verkoudheid waar wereldwijd geloof ik 1 iemand aan is doodgegaan. Die persoon zal al wel op sterven hebben gelegen en positief getest zijn.

Dit is bangmakerij van de hoogste orde, gebaseerd op helemaal niets.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Pieter65 zei:

Nee, ik ben niet bang voor omicron en dat zou helemaal niemand moeten zijn. Kijk maar nieuwsberichten in Zuid Afrika, het is niets meer dan een simpele verkoudheid waar wereldwijd geloof ik 1 iemand aan is doodgegaan. Die persoon zal al wel op sterven hebben gelegen en positief getest zijn.

Dit is bangmakerij van de hoogste orde, gebaseerd op helemaal niets.

Dat is toch 1 persoon teveel. Hoe zou jij het vinden als je op de IC terecht kwam happend naar adem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Flieko zei:

Dat is toch 1 persoon teveel. Hoe zou jij het vinden als je op de IC terecht kwam happend naar adem?

Ik denk niet dat iemand dat prettig zou vinden, maar de kansen dat jij als je normaal gezond bent happend naar adem op een IC terecht komt vanwege omicron zijn te verwaarlozen. De verslagen uit Zuid Afrika tonen aan dat het om een heel milde griep/verkoudheid gaat.

Er sterven iedere week meer dan 1.000 mensen in ons land, niet aan corona, maar bovenop het normale aantal doden. 

Je zou toch verwachten dat men daar aandacht aan zou besteden,  in plaats van een fictieve bedreiging.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Ik denk niet dat iemand dat prettig zou vinden, maar de kansen dat jij als je normaal gezond bent happend naar adem op een IC terecht komt vanwege omicron zijn te verwaarlozen. De verslagen uit Zuid Afrika tonen aan dat het om een heel milde griep/verkoudheid gaat.

Er sterven iedere week meer dan 1.000 mensen in ons land, niet aan corona, maar bovenop het normale aantal doden. 

Je zou toch verwachten dat men daar aandacht aan zou besteden,  in plaats van een fictieve bedreiging.

Volgens de experts zitten wij middenin een levensgevaarlijke pandemie. Denk je dat de experts zomaar gaan liegen? De NOS heeft ook niets vermeld over de extra doden dus ik vraag me af waar jij je desinformatie vandaan haalt

 

Hugo de Jonge zegt dat we moeten vaccineren om uit deze pandemie moeten komen. Of ben jij zo'n wappie?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Flieko zei:

Volgens de experts zitten wij middenin een levensgevaarlijke pandemie. Denk je dat de experts zomaar gaan liegen? De NOS heeft ook niets vermeld over de extra doden dus ik vraag me af waar jij je desinformatie vandaan haalt

Hugo de Jonge zegt dat we moeten vaccineren om uit deze pandemie moeten komen. Of ben jij zo'n wappie?

Die desinformatie haal ik bij het CBS

In de tweede week van december (week 49, 6 tot en met 12 december 2021) overleden naar schatting 4 100 mensen. Dat zijn er ongeveer 1 050 meer dan verwacht, maar wel minder dan in de week ervoor (4 327). De sterfte is verhoogd onder alle leeftijdsgroepen, en zowel onder Wlz-zorggebruikers als onder de overige bevolking. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.

De week ervoor waren de cijfers nog hoger. 

Een onverklaarbare oversterfte in alle leeftijdsgroepen. Een oversterfte die is begonnen in de zomer en die steeds verder oploopt.

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/50/weeksterfte-daalt-licht-maar-opnieuw-oversterfte-in-week-49

Of ik een wappie ben? Wat is een wappie.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Madeliefje zei:

Flieko is een angstig Staatswappie.  Die heeft nog steeds vertrouwen in Pinokkio Rutte en snuiver Hugo😭

Hij heeft geen flauw idee wat wat voor oversterfte er gaande is sinds het vaccineren opgestart is.

De oversterfte in Israël is ook weer verder gestegen na de booster van het testvaccin.

Zijn daar cijfers van? Israël bedoel ik. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar omdat zij verder zijn dan ons en dan weten we ook wat we hier kunnen verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Sherlock zei:

Die desinformatie haal ik bij het CBS

In de tweede week van december (week 49, 6 tot en met 12 december 2021) overleden naar schatting 4 100 mensen. Dat zijn er ongeveer 1 050 meer dan verwacht, maar wel minder dan in de week ervoor (4 327). De sterfte is verhoogd onder alle leeftijdsgroepen, en zowel onder Wlz-zorggebruikers als onder de overige bevolking. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.

De week ervoor waren de cijfers nog hoger. 

Een onverklaarbare oversterfte in alle leeftijdsgroepen. Een oversterfte die is begonnen in de zomer en die steeds verder oploopt.

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/50/weeksterfte-daalt-licht-maar-opnieuw-oversterfte-in-week-49

Of ik een wappie ben? Wat is een wappie.

Als het echt waar is dan kon je de informatie wel vinden op nu.nl of nos.nl maar ik zie nog niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Flieko zei:

Als het echt waar is dan kon je de informatie wel vinden op nu.nl of nos.nl maar ik zie nog niets

Wakkere kijken niet naar deze niet onafhankelijk verzwijgende propaganda kanalen.

Ga is wakker worden en je er is echt in verdiepen inpv op dit soort nieuwsbrengers te gaan zitten wachten.

 

Doe is onderzoek naar de fabrikanten en hun velen rechtzaken en leugens. Je zal schrikken.  Ga is de onafhankelijke onderzoeken lezen over de testvaccins etcetc….

 

Gebruik dan wel de zoekmachine DuckDuckGo want Google censureert veel of is selectief.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

De NOS begint dus ookal desinformatie te verspreiden. Dan ben ik aangewezen op nu.nl voor betrouwbare informatie

Haha steek je kop maar in het zand. Echt intelligente mensen gaan zelf op onderzoek uit en laten zich niet de geschreven waarheid vertellen door Nu.nl .  Alleen schapen en deugmensjes kijken naar die onzin. Ze zijn bang voor de waarheid. Ze kiezen de makkelijkste weg.  Tja het geeft wel lekker veel rust.  Het zijn meestal niet de slimste die naar deze staatspropaganda kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Madeliefje zei:

Haha steek je kop maar in het zand. Echt intelligente mensen gaan zelf op onderzoek uit en laten zich niet de geschreven waarheid vertellen door Nu.nl .  Alleen schapen en deugmensjes kijken naar die onzin. Ze zijn bang voor de waarheid. Ze kiezen de makkelijkste weg.  Tja het geeft wel lekker veel rust.  Het zijn meestal niet de slimste die naar deze staatspropaganda kijken. 

Ben jij een viroloog dan? Volgens mij weet jij niets van het virus en hoe het muteert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moge intussen wel duidelijk zijn dat we worden voorgelogen. Omicron is zelfs door Anthony Fauci als "mild" bestempeld. Moet het hele land echt op slot voor dat piepklein deel van be bevolking dat risico loopt? Suiker eten, alcohol drinken, autorijden. Allemaal gevaarlijk. Waarom die dan niet illegaal maken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Flieko op zoek is naar nieuwe betrouwbare nieuwsbronnen nu zowel de NOS als nu.nl wat hem betreft door de mand zijn gevallen.

30 minuten geleden, Madeliefje zei:

Ik luister en kijk wereldwijd naar virologen die onafhankelijk zijn en ik kijk niet naar die NPO slaven. Ga is zelf op onderzoek en toon intelligentie. Er gaat dan een nieuwe wereld voor je open😑

Misschien is het beter om naar geen enkele viroloog te luisteren. Als je geen televisie kijkt en geen kranten leeft en je leeft een klein beetje normaal, dan bestaat er helemaal geen pandemie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Master87 zei:

Het moge intussen wel duidelijk zijn dat we worden voorgelogen. Omicron is zelfs door Anthony Fauci als "mild" bestempeld. Moet het hele land echt op slot voor dat piepklein deel van be bevolking dat risico loopt? Suiker eten, alcohol drinken, autorijden. Allemaal gevaarlijk. Waarom die dan niet illegaal maken?

Zo gevaarlijk is die nieuwe variant

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik denk dat Flieko op zoek is naar nieuwe betrouwbare nieuwsbronnen nu zowel de NOS als nu.nl wat hem betreft door de mand zijn gevallen.

Misschien is het beter om naar geen enkele viroloog te luisteren. Als je geen televisie kijkt en geen kranten leeft en je leeft een klein beetje normaal, dan bestaat er helemaal geen pandemie.

jaap van dissel weet heel veel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...