Ga naar inhoud

Wat zit er allemaal in ons kraanwater?


Rinus

Aanbevolen berichten

Ik was net op Twitter en kwam een interessante Tweet tegen, waar staat wat er in kraanwater zit. Nou is dit denk ik van een Amerikaanse account, maar ik kan me goed voorstellen dat dit ook in Nederland zo is - of heb ik het mis?

E5uQ0t-UcAE1wlE?format=jpg&name=small

Een goede waterfilter is dus wel aan te raden. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niet al de ingrediënten op je lijstje, maar ik weet wel dat er heel veel medicijnresten in ons drinkwater zitten. Heb het net even opgezocht bij de overheid en die zeiden drie jaar geleden dit:

Van Nieuwenhuizen: 'Jaarlijks belandt er nu nog 140 duizend kilo aan medicijnresten in ons water. Hoewel ziekenhuizen en apotheken al forse stappen zetten, zodat minder resten in het riool verdwijnen, is dat slechts een deel van de oplossing. 

140 ton aan medicijnen en wij drinken dat weer.

Een jaar later wordt het nog erger:

De kwaliteit van onze bronnen voor drinkwater is in gevaar. Dat komt onder meer door chemische stoffen, medicijnresten en mest. De drinkwaterbedrijven slaan groot alarm.

Het grondwater in drinkwaterwingebieden raakt op steeds grotere diepten en met steeds meer stoffen verontreinigd, blijkt uit onderzoek van KWR, het kennisinstituut van de drinkwatersector. Boosdoeners zijn vooral nitraat, bestrijdingsmiddelen en oude bodemverontreinigingen. Daarnaast komen industriële stoffen en (dier)geneesmiddelen op steeds grotere schaal voor in grondwater. Uit dat water wordt meer dan de helft van ons kraanwater gewonnen.

Al die stoffen worden er nooit uitgefilterd en wij drinken dat vrolijk op.

Als we in het buitenland zijn kopen we flessen met water, maar hier drinken we lekker uit de kraan. Geloof dat ik maar een biertje pak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had echt geen idee dat er zo veel medicijnresten in ons water zit. Schokkend eigenlijk. Je zou verwachten dat het uitgefilterd zou worden. Het water wat wij gebruiken word toch "grijs water" genoemd? 

aangepast door Rinus
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, lida zei:

nee grijs water is water dat brak is, niet geschikt om te drinken wel om toilet mee te spoelen, maar idd shocking wat er in zit en steeds meer mensen die aan de medicijnen zijn

Is ons kraanwater dan nog wel veilig om te drinken? Het geeft mij in ieder geval geen prettig gevoel.

aangepast door AnnaB
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, lida zei:

nee grijs water is water dat brak is, niet geschikt om te drinken wel om toilet mee te spoelen, maar idd shocking wat er in zit en steeds meer mensen die aan de medicijnen zijn

 

12 uur geleden, AnnaB zei:

Is ons kraanwater dan nog wel veilig om te drinken? Het geeft mij in ieder geval geen prettig gevoel.

Ik wilde vanmorgen een glas water drinken uit de kraan, heb het toch maar even niet gedaan en een kop thee gezet. Misschien toch tijd om een filter aan te schaffen of flessen water te halen net zoals je doet in het buitenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hallo mensen van Netforum,

Ik heb me net aangemeld voor dit forum, omdat ik een vraag heb aan jullie, die aansluit op dit topic over vervuild drinkwater, en omdat het een onderwerp betreft dat voor iedereen van belang is. Jullie schreven dit topic in 2021, maar ik denk dat dit onderwerp nu - helaas - veel urgenter is geworden. Reden: ik vraag me af - als ongevaccineerde - of  die vaccinatieresten van die Mrna spuiten, die al die gevaccineerden weer uitgescheiden hebben via het riool in ons drinkwater, wel voldoende verwijderd zijn uit ons drinkwater? Hoe denken jullie hierover?

Tweede vraag: zijn er mensen die met name sinds de laatste paar maanden lichamelijke klachten hebben gekregen, met name allergische reacties op de huid? Ikzelf heb namelijk sinds de laatste paar maanden hardnekkige uitslag op m'n beide handen. Zoeken op internet leerde me dat het om netelroos moet gaan. Niet besmettelijk, maar wel lastig omdat het vaak jeukt. en ook lastig omdat de oorzaak meestal moeilijk te achterhalen is, omdat het meestal gaat om allergische reacties op allerlei voedingsmiddelen, zoals noten en pindakaas. Maar ik ben gezond (al vele jaren, nooit allergie gehad, ben 68 jaar nu), eet en drink gezond en bewust, alles biologisch, dus dat kan het niet zijn. Ik heb de pendel geraadpleegd en kreeg als oorzaak van m'n jeukende huid op m'n handen: de kwaliteit van het drinkwater - ondanks dat ik al vele jaren een topkwaliteit filter op m'n drinkwater door het hele huis heb en een extra op de kraan in de keuken. Lijkt nogal overbodig, maar als je al die actuele videos van met name artsen wereldwijd bekijkt en beluisterd, dan is het duidelijk dat die Mrna vaccinaties enorm krachtige substanties bevat - in de negatieve zin van het woord uiteraard. 

Tenslotte las ik toevallig eerder vandaag dat er een opvallende groei is in het aantal mensen dat allerlei huidklachten heeft, zoals gordelroos e.d. (de schurft epidemie onder met name studenten laat ik hier buiten beschouwing, want dat heeft uiteraard heel andere oorzaken). 

Kortom: het zou interessant zijn, lijkt me, om eens te kijken of er meer ongevaccineerden zijn die nu met allerlei onverklaarbare klachten tobben sinds medio 2022. 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Vriendelijke groeten, AnnaNas

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, AnnaNas zei:

Hallo mensen van Netforum,

Ik heb me net aangemeld voor dit forum, omdat ik een vraag heb aan jullie, die aansluit op dit topic over vervuild drinkwater, en omdat het een onderwerp betreft dat voor iedereen van belang is. Jullie schreven dit topic in 2021, maar ik denk dat dit onderwerp nu - helaas - veel urgenter is geworden. Reden: ik vraag me af - als ongevaccineerde - of  die vaccinatieresten van die Mrna spuiten, die al die gevaccineerden weer uitgescheiden hebben via het riool in ons drinkwater, wel voldoende verwijderd zijn uit ons drinkwater? Hoe denken jullie hierover?

Tweede vraag: zijn er mensen die met name sinds de laatste paar maanden lichamelijke klachten hebben gekregen, met name allergische reacties op de huid? Ikzelf heb namelijk sinds de laatste paar maanden hardnekkige uitslag op m'n beide handen. Zoeken op internet leerde me dat het om netelroos moet gaan. Niet besmettelijk, maar wel lastig omdat het vaak jeukt. en ook lastig omdat de oorzaak meestal moeilijk te achterhalen is, omdat het meestal gaat om allergische reacties op allerlei voedingsmiddelen, zoals noten en pindakaas. Maar ik ben gezond (al vele jaren, nooit allergie gehad, ben 68 jaar nu), eet en drink gezond en bewust, alles biologisch, dus dat kan het niet zijn. Ik heb de pendel geraadpleegd en kreeg als oorzaak van m'n jeukende huid op m'n handen: de kwaliteit van het drinkwater - ondanks dat ik al vele jaren een topkwaliteit filter op m'n drinkwater door het hele huis heb en een extra op de kraan in de keuken. Lijkt nogal overbodig, maar als je al die actuele videos van met name artsen wereldwijd bekijkt en beluisterd, dan is het duidelijk dat die Mrna vaccinaties enorm krachtige substanties bevat - in de negatieve zin van het woord uiteraard. 

Tenslotte las ik toevallig eerder vandaag dat er een opvallende groei is in het aantal mensen dat allerlei huidklachten heeft, zoals gordelroos e.d. (de schurft epidemie onder met name studenten laat ik hier buiten beschouwing, want dat heeft uiteraard heel andere oorzaken). 

Kortom: het zou interessant zijn, lijkt me, om eens te kijken of er meer ongevaccineerden zijn die nu met allerlei onverklaarbare klachten tobben sinds medio 2022. 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Vriendelijke groeten, AnnaNas

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder van 91, niet gevaccineerd, nooit een griepprik gehad, mentaal nog heel scherp,  heeft gordelroos gekregen in October en is geheel genezen.

Wel heb ik haar iedere dag supplementen gegeven, 3x daags Calcium Lactate, Cataplex C, Cataplex F, all wholefood, Dr. Schulze en Berry Whey.

Bouillon getrokken van biologische mergpijpjes en groente en weinig eten.

Ik heb bij haar al jaren geleden een filter geinstalleerd  maar deze is alleen in gebruik voor drink- en kookwater,

zelf neem ik altijd een paar mee als ik weer vertrek naar het buitenland want schoon water is een eerste vereiste.

Maar na de gordelroos kreeg ze weer een rode plek, ze heeft de laatste tijd veel aandoeningen aan haar huid, ik zal toch ook eens het was water veranderen in gefilterd water, kijken of dat helpt.

Bedankt Anna, voor de tip !

Wat trouwens altijd goed is om te doen bij ziekte is te vasten, dan kan het lichaam zich schoonmaken en helen, of intermittent vasten.

Ik doe er een link bij van dr. Mercola, die beschrijft de gezondsheidsvoordelen van intermittent vasten  heel goed,

het lichaam kan zich helen, je immuunsysteem versterkt zich en je krijgt er heel veel energie van.

https://www.mercola.com/calendar/2018/fasting.htm

en van een Nederlandse site   https://holistik.nl/intermittent-fasting/

De Japanners (Okinawa) zeggen toch, je moet altijd een beetje honger blijven hebben, daar word je het oudst mee...ze leven een lang, gezond en gelukkig leven

“Hara hachi bu” — a reminder to stop eating when the stomach is 80% full

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kate,

Wij zijn blijkbaar nogal vroege vogels! 

Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Ik heb je tips opgeschreven, die ik overigens allemaal onderschrijf en zoveel mogelijk al in m'n leven ingepast heb. Met name om zo sober mogelijk te eten gedurende slechts een paar uur per dag. Ik ben vegan dus dat is niet zo moeilijk, om simpel te eten, alhoewel het nodig blijft om constant de juiste balans te vinden en te houden, zeker als het, zoals nu, koud is en ik wel voldoende calorieen nodig hebt om warm te blijven. Er zijn blijkbaar mensen die helemaal niets meer hoeven te eten of drinken, ook in Nederland, maar die volkomen gezond zijn en blijven omdat ze zich laten voeden door de Levensenergie. Een dergelijke levensstijl lijkt me ideaal (zeker ook omdat je dan geen drinkwater meer hoeft in te nemen) maar het moet wel bij je passen. 

Ook je tips qua supplementen heb ik opgeschreven, alhoewel ik die aardig voor elkaar heb, wat ik nodig heb aan vitaminen en mineralen, regelmatig aangevuld met een kuurtje van bijv. CBD olie en Echinacea tinctuur. Maar het blijkt helaas dat, niet alleen bij mij maar ook bij jouw moeder, supplementen niet voldoende zijn om die huidklachten te stoppen.

Overigens: Vervelend voor jullie, dat je moeder toch weer huidproblemen heeft terug gekregen, ondanks je goede zorgen voor haar. Maar dit is dus precies wat mij zorgen baart: ook al pas je nog zo goed op je lichaam en heb je je niet laten vaccineren (ook niet tegen griep): hoe wil je je wapenen tegen drinkwater dat vergiftigd is met Mrna vaccinatie residuen?

Gelukkig heb ik een EZY coil van Centurion (ik noem het een Tesla Ring): een fantastisch apparaat dat werkt via pulserende magneetveld therapie en waarmee ik m'n algehele gezondheid prima kan ondersteunen en op peil kan houden (overigens heeft de Canadese producent bepaald dat hiermee niet geadverteerd mag worden in Nederland, alhoewel het apparaat wel verkocht mag worden). Hiermee kan ik ook de symptomen, namelijk die rode en jeukende huid van de bovenkant van m'n handen, weg krijgen; je ziet er na een behandeling niets meer van en de jeuk blijft weg. Maar helaas, omdat het slechts gaat om symptoombestrijding, en ik hiermee blijkbaar niet de oorzaak van deze problemen kan wegnemen, komen de klachten na zo'n behandeling na pakweg twee dagen weer terug. 

Kortom: het lijkt er steeds meer op dat de ongevaccineerden helaas ook een probleem hebben gekregen door die vaccinaties - het voelt alsof ik een soort van bijvangst ben!

Tevens lijkt me een tweede probleem voor ongevaccineerden: bloedtransfusies. Ik las bijv. eerder deze week een bericht uit Australie, waar een ongevaccineerde baby is overleden na een bloedtransfusie in het ziekenhuis. De ouders hadden echter heel duidelijk tegen de artsen gezegd dat de baby alleen bloed mocht ontvangen van niet gevaccineerden. Onder het excuus van dat dit intern niet goed was doorgegeven, heeft die baby toch een bloedtransfusie gekregen van gevaccineerden en is kort daarna overleden. Ik heb om dit (hopelijk!) te voorkomen een handgeschreven codicil in m'n portemonnee gedaan waarin ik aangeef dat, als ik niet aanspreekbaar zou zijn na een ongeval, ik onder geen beding een bloedtransfusie wil, ook al zou dit betekenen dat ik daardoor zou komen te overlijden. 

Maar goed, problemen zijn er om opgelost te worden en de eerste stap daartoe is je er bewust van worden dat er een probleem is. Vandaar dat ik op Netforum reageer, hopelijk om ongevaccineerden te bereiken. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, AnnaNas zei:

Hallo Kate,

Wij zijn blijkbaar nogal vroege vogels! 

Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Ik heb je tips opgeschreven, die ik overigens allemaal onderschrijf en zoveel mogelijk al in m'n leven ingepast heb. Met name om zo sober mogelijk te eten gedurende slechts een paar uur per dag. Ik ben vegan dus dat is niet zo moeilijk, om simpel te eten, alhoewel het nodig blijft om constant de juiste balans te vinden en te houden, zeker als het, zoals nu, koud is en ik wel voldoende calorieen nodig hebt om warm te blijven. Er zijn blijkbaar mensen die helemaal niets meer hoeven te eten of drinken, ook in Nederland, maar die volkomen gezond zijn en blijven omdat ze zich laten voeden door de Levensenergie. Een dergelijke levensstijl lijkt me ideaal (zeker ook omdat je dan geen drinkwater meer hoeft in te nemen) maar het moet wel bij je passen. 

Ook je tips qua supplementen heb ik opgeschreven, alhoewel ik die aardig voor elkaar heb, wat ik nodig heb aan vitaminen en mineralen, regelmatig aangevuld met een kuurtje van bijv. CBD olie en Echinacea tinctuur. Maar het blijkt helaas dat, niet alleen bij mij maar ook bij jouw moeder, supplementen niet voldoende zijn om die huidklachten te stoppen.

Overigens: Vervelend voor jullie, dat je moeder toch weer huidproblemen heeft terug gekregen, ondanks je goede zorgen voor haar. Maar dit is dus precies wat mij zorgen baart: ook al pas je nog zo goed op je lichaam en heb je je niet laten vaccineren (ook niet tegen griep): hoe wil je je wapenen tegen drinkwater dat vergiftigd is met Mrna vaccinatie residuen?

Gelukkig heb ik een EZY coil van Centurion (ik noem het een Tesla Ring): een fantastisch apparaat dat werkt via pulserende magneetveld therapie en waarmee ik m'n algehele gezondheid prima kan ondersteunen en op peil kan houden (overigens heeft de Canadese producent bepaald dat hiermee niet geadverteerd mag worden in Nederland, alhoewel het apparaat wel verkocht mag worden). Hiermee kan ik ook de symptomen, namelijk die rode en jeukende huid van de bovenkant van m'n handen, weg krijgen; je ziet er na een behandeling niets meer van en de jeuk blijft weg. Maar helaas, omdat het slechts gaat om symptoombestrijding, en ik hiermee blijkbaar niet de oorzaak van deze problemen kan wegnemen, komen de klachten na zo'n behandeling na pakweg twee dagen weer terug. 

Kortom: het lijkt er steeds meer op dat de ongevaccineerden helaas ook een probleem hebben gekregen door die vaccinaties - het voelt alsof ik een soort van bijvangst ben!

Tevens lijkt me een tweede probleem voor ongevaccineerden: bloedtransfusies. Ik las bijv. eerder deze week een bericht uit Australie, waar een ongevaccineerde baby is overleden na een bloedtransfusie in het ziekenhuis. De ouders hadden echter heel duidelijk tegen de artsen gezegd dat de baby alleen bloed mocht ontvangen van niet gevaccineerden. Onder het excuus van dat dit intern niet goed was doorgegeven, heeft die baby toch een bloedtransfusie gekregen van gevaccineerden en is kort daarna overleden. Ik heb om dit (hopelijk!) te voorkomen een handgeschreven codicil in m'n portemonnee gedaan waarin ik aangeef dat, als ik niet aanspreekbaar zou zijn na een ongeval, ik onder geen beding een bloedtransfusie wil, ook al zou dit betekenen dat ik daardoor zou komen te overlijden. 

Maar goed, problemen zijn er om opgelost te worden en de eerste stap daartoe is je er bewust van worden dat er een probleem is. Vandaar dat ik op Netforum reageer, hopelijk om ongevaccineerden te bereiken. 

Hallo Ananas,

Leuk dat je hier bent en welkom.

Nu ik dit zo lees, herinner ik mij dat ik een paar weken geleden ook iets geks had met één hand. Mijn linkerhand werd ineens vuurrood aan de bovenkant. Heb nog nooit zoiets gehad. Het jeukte een klein beetje en een paar dagen later was het helemaal verdwenen, alsof het nooit had bestaan.

Ik ben voor zover ik weet nergens allergisch voor, dus wat het was, wie weet?

Ik vind dat trouwens wel een goede opmerking over drinkwater en wat daar eventueel nog in zit. 

Wat ik alleen niet begrijp hoe vaccinatieresten daar in terecht kunnen komen. En wat zijn eigenlijk vaccinatieresten en is dat gevaarlijk?

Eén ding lijkt mij wel zeker en dat is dat waterfilters dat er ook niet uit halen.

Als ze testen op corona dan kijken ze geloof ik ook naar het riool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sherlock,

Dank je wel voor je aardige welkomswoorden.

Zoals jij het beschrijft begonnen die jeukende, rode plekken op mijn beide handen ook: eerst een vrij korte periode die klachten. Jammer genoeg weet ik niet meer precies hoe lang en wanneer, maar het was in het begin van dit jaar. Ik ben meestal zo van "gaat vanzelf wel weer over!" En dat deed het ook, gedurende een paar maanden. Maar sinds de laatste paar weken zijn dezelfde klachten terug gekomen en tot op vandaag niet meer weg gegaan. Het is ook zo lastig, omdat er geen touw aan vast te knopen is wanneer de plekken rustig zijn en wanneer de jeuk weer begint. Want dan zou ik bijv. het verband kunnen leggen met een bepaald voedingsmiddel dat de klachten veroorzaakt. 

Ik vind het trouwens opvallend dat er de laatste tijd opeens zoveel gepraat wordt door allerlei autoriteiten (met name ook door de minister van stikstofzaken) over niet alleen de beschikbaarheid maar ook over de kwaliteit van het drinkwater. Waterleidingmaatschappijen luidden openlijk de noodklok, dat ze aan hun limiet zitten om nog goede kwaliteit drinkwater te kunnen leveren en vandaar dat er allerlei maatregelen genomen (gaan) worden. Zo was er een paar weken geleden op RTVDrenthe een avondvullend programma van de waterleidingmaatschappij Drenthe over drinkwater - en dat deden ze uiteraard niet om mensen eens een gezellige avond te bezorgen want met zo'n onderwerp kijkt er uiteraard geen hond! Dat het drinkwater zo verslechterd is weten de waterleidingmaatschappijen zelf trouwens al veel langer; ik hoorde bijv. van een insider dat werknemers van een waterleidingmaatschappij zelf al lang geen water meer direct uit de kraan drinken, omdat het te zeer vervuild is, bijv. met minuscule plastic deeltjes (PFAS), pesticiden, nitraat en medicijnresten. 

Die stoffen komen overigens in het drinkwater terecht omdat mensen, die chemische medicijnen innemen en/of die gevaccineerd zijn (dus zoals voorgeschreven door de reguliere geneeswijze) die stoffen uiteraard in hun lichaam krijgen. En op die manier worden de restanten van die medicijnen tijdens toiletgebruik weer uitgescheiden, komt allemaal in het riool terecht (vandaar dat testen op rioolslib, om vast te kunnen stellen hoe het gesteld is met de vervuiling van het water) waarna dat ergens op een vaste plek geloosd wordt in oppervlakte water, dat wordt zoveel mogelijk schoongemaakt door de waterleidingmaatschappijen (bijv. in duingebieden) en daarna weer opnieuw gebruikt als ons drinkwater. Dus als bepaalde stoffen zich niet laten verwijderen, blijft het in het drinkwater achter en krijgen we het opnieuw uit de kraan voor onze kiezen - letterlijk en figuurlijk - helaas. 

Die stoffen, met name PFAS en zeker de restanten van Mrna vaccinaties, zijn zeer hardnekkig en inderdaad zoals je zegt: waterfilters halen die er niet meer uit (alhoewel de PFAS deeltjes er volgens de fabrikanten van mijn twee waterfiltersystemen wel uitgehaald worden). Ik ben het met je eens, zeker wat betreft de Mrna vaccinatie residuen: ik heb teveel over die Mrna vaccinaties gelezen en gezien, wat ze doen in een menselijk lichaam, om me te realiseren dat we hier met stoffen te maken hebben, waarvan het de vraag is of daar wel technologie voor bestaat om die bestanddelen te kunnen neutraliseren, zo geavanceerd zijn die stoffen in die Mrna vaccinaties. Ik vergelijk het voor mezelf - tot op zekere hoogte - met nucleaire energie: dat duurt ook honderden (of duizenden? ik kan slecht getallen onthouden) jaren voordat het afgebroken is en er is geen 'tegengif'  tegen bijv. besmetting met nucleair materiaal. Als je daar mee in aanraking komt tot een bepaalde hoeveelheid, is het afgelopen met je, geen arts die je nog kan helpen. 

Over je vraag over vaccinatieresten en of die gevaarlijk zijn: poeh, ik vind het lastig om daar openlijk op te antwoorden. Waarom? Omdat ik, als niet gevaccineerde, me heb voorgenomen geen discussie meer aan te gaan met mensen die wel gevaccineerd zijn; we hebben allebei onze keuze gemaakt en we veranderen toch niet meer van standpunt. Zo ben ik voor mezelf tot de conclusie gekomen dat vaccineren, met name tegen Covid 19, niet bijdraagt aan mijn gezondheid (zowel lichamelijk alsook mentaal). Mocht je echter meer willen weten over Covid 19 vaccinaties: zie bijv. www.nibiru.co, die overigens een advertentie van Netforum op hun startpagina heeft staan, zo ben ik ook terecht gekomen bij dit forum. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AnnaNas zei:

Hallo Sherlock,

Dank je wel voor je aardige welkomswoorden.

Zoals jij het beschrijft begonnen die jeukende, rode plekken op mijn beide handen ook: eerst een vrij korte periode die klachten. Jammer genoeg weet ik niet meer precies hoe lang en wanneer, maar het was in het begin van dit jaar. Ik ben meestal zo van "gaat vanzelf wel weer over!" En dat deed het ook, gedurende een paar maanden. Maar sinds de laatste paar weken zijn dezelfde klachten terug gekomen en tot op vandaag niet meer weg gegaan. Het is ook zo lastig, omdat er geen touw aan vast te knopen is wanneer de plekken rustig zijn en wanneer de jeuk weer begint. Want dan zou ik bijv. het verband kunnen leggen met een bepaald voedingsmiddel dat de klachten veroorzaakt. 

Ik vind het trouwens opvallend dat er de laatste tijd opeens zoveel gepraat wordt door allerlei autoriteiten (met name ook door de minister van stikstofzaken) over niet alleen de beschikbaarheid maar ook over de kwaliteit van het drinkwater. Waterleidingmaatschappijen luidden openlijk de noodklok, dat ze aan hun limiet zitten om nog goede kwaliteit drinkwater te kunnen leveren en vandaar dat er allerlei maatregelen genomen (gaan) worden. Zo was er een paar weken geleden op RTVDrenthe een avondvullend programma van de waterleidingmaatschappij Drenthe over drinkwater - en dat deden ze uiteraard niet om mensen eens een gezellige avond te bezorgen want met zo'n onderwerp kijkt er uiteraard geen hond! Dat het drinkwater zo verslechterd is weten de waterleidingmaatschappijen zelf trouwens al veel langer; ik hoorde bijv. van een insider dat werknemers van een waterleidingmaatschappij zelf al lang geen water meer direct uit de kraan drinken, omdat het te zeer vervuild is, bijv. met minuscule plastic deeltjes (PFAS), pesticiden, nitraat en medicijnresten. 

Die stoffen komen overigens in het drinkwater terecht omdat mensen, die chemische medicijnen innemen en/of die gevaccineerd zijn (dus zoals voorgeschreven door de reguliere geneeswijze) die stoffen uiteraard in hun lichaam krijgen. En op die manier worden de restanten van die medicijnen tijdens toiletgebruik weer uitgescheiden, komt allemaal in het riool terecht (vandaar dat testen op rioolslib, om vast te kunnen stellen hoe het gesteld is met de vervuiling van het water) waarna dat ergens op een vaste plek geloosd wordt in oppervlakte water, dat wordt zoveel mogelijk schoongemaakt door de waterleidingmaatschappijen (bijv. in duingebieden) en daarna weer opnieuw gebruikt als ons drinkwater. Dus als bepaalde stoffen zich niet laten verwijderen, blijft het in het drinkwater achter en krijgen we het opnieuw uit de kraan voor onze kiezen - letterlijk en figuurlijk - helaas. 

Die stoffen, met name PFAS en zeker de restanten van Mrna vaccinaties, zijn zeer hardnekkig en inderdaad zoals je zegt: waterfilters halen die er niet meer uit (alhoewel de PFAS deeltjes er volgens de fabrikanten van mijn twee waterfiltersystemen wel uitgehaald worden). Ik ben het met je eens, zeker wat betreft de Mrna vaccinatie residuen: ik heb teveel over die Mrna vaccinaties gelezen en gezien, wat ze doen in een menselijk lichaam, om me te realiseren dat we hier met stoffen te maken hebben, waarvan het de vraag is of daar wel technologie voor bestaat om die bestanddelen te kunnen neutraliseren, zo geavanceerd zijn die stoffen in die Mrna vaccinaties. Ik vergelijk het voor mezelf - tot op zekere hoogte - met nucleaire energie: dat duurt ook honderden (of duizenden? ik kan slecht getallen onthouden) jaren voordat het afgebroken is en er is geen 'tegengif'  tegen bijv. besmetting met nucleair materiaal. Als je daar mee in aanraking komt tot een bepaalde hoeveelheid, is het afgelopen met je, geen arts die je nog kan helpen. 

Over je vraag over vaccinatieresten en of die gevaarlijk zijn: poeh, ik vind het lastig om daar openlijk op te antwoorden. Waarom? Omdat ik, als niet gevaccineerde, me heb voorgenomen geen discussie meer aan te gaan met mensen die wel gevaccineerd zijn; we hebben allebei onze keuze gemaakt en we veranderen toch niet meer van standpunt. Zo ben ik voor mezelf tot de conclusie gekomen dat vaccineren, met name tegen Covid 19, niet bijdraagt aan mijn gezondheid (zowel lichamelijk alsook mentaal). Mocht je echter meer willen weten over Covid 19 vaccinaties: zie bijv. www.nibiru.co, die overigens een advertentie van Netforum op hun startpagina heeft staan, zo ben ik ook terecht gekomen bij dit forum. 

Gelukkig begint het tij her en der te keren, want er komen steeds meer wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat de mRNA immense schade aanrichten al wordt dit vaak nog niet zo benoemd.

Ik denk dat we een periode tegemoet gaan, waarbij een aantal prominente mensen zullen worden geslachtofferd om straks de gemoederen te bedaren. Want als men echt door gaat krijgen wat ze eigenlijk hebben laten inspuiten, dan ontstaat er volgens mij een soort volksopstand.

Zelfs de Amerikaanse FDA begint nu toe te geven dat de vaccins bloedproppen veroorzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn voor de gevaccineerde heel wat protocols om te detoxen van het vaccin.

Maar ik denk dat het voor niet-gevaccineerden ook niet verkeerd is om eens een kopje dennennaalden thee te drinken, want waarschijnlijk loop je die rode plekken op door shedding ? 

Hier is een lijst met protocols, maar er zijn er veel meer te vinden op het internet.

Ik had een hele goeie site, maar ik kan hem niet meer vinden...

Van ivermectine is aangetoond dat het bindt aan het spike-eiwit, waardoor het mogelijk niet meer effectief kan binden aan het celmembraan.
Verschillende planten die in de natuur voorkomen, waaronder dennennaalden, venkel, steranijs, sint-janskruid en smeerwortelblad, bevatten een stof genaamd shikiminezuur, die kan helpen om het spike-eiwit te neutraliseren. Shikiminezuur kan verschillende mogelijke schadelijke effecten van het spike-eiwit helpen verminderen en wordt verondersteld de vorming van bloedstolsels tegen te gaan.
Regelmatige orale doses vitamine C zijn nuttig bij het neutraliseren van elk toxine.
Dennennaaldenthee heeft krachtige antioxiderende effecten en bevat hoge concentraties vitamine C.
Nattokinase (zie tabel 1), een enzym dat is afgeleid van het Japanse sojabonengerecht 'Natto', is een natuurlijke stof waarvan de eigenschappen kunnen helpen het optreden van bloedstolsels te verminderen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Kate zei:

Er zijn voor de gevaccineerde heel wat protocols om te detoxen van het vaccin.

Maar ik denk dat het voor niet-gevaccineerden ook niet verkeerd is om eens een kopje dennennaalden thee te drinken, want waarschijnlijk loop je die rode plekken op door shedding ? 

Hier is een lijst met protocols, maar er zijn er veel meer te vinden op het internet.

Ik had een hele goeie site, maar ik kan hem niet meer vinden...

Van ivermectine is aangetoond dat het bindt aan het spike-eiwit, waardoor het mogelijk niet meer effectief kan binden aan het celmembraan.
Verschillende planten die in de natuur voorkomen, waaronder dennennaalden, venkel, steranijs, sint-janskruid en smeerwortelblad, bevatten een stof genaamd shikiminezuur, die kan helpen om het spike-eiwit te neutraliseren. Shikiminezuur kan verschillende mogelijke schadelijke effecten van het spike-eiwit helpen verminderen en wordt verondersteld de vorming van bloedstolsels tegen te gaan.
Regelmatige orale doses vitamine C zijn nuttig bij het neutraliseren van elk toxine.
Dennennaaldenthee heeft krachtige antioxiderende effecten en bevat hoge concentraties vitamine C.
Nattokinase (zie tabel 1), een enzym dat is afgeleid van het Japanse sojabonengerecht 'Natto', is een natuurlijke stof waarvan de eigenschappen kunnen helpen het optreden van bloedstolsels te verminderen.

Inderdaad, Kate, nu je het zegt, heb ik eerder gelezen over dennennaaldentoppen en is het nu goed verkrijgbaar. Ik heb op zich alle vertrouwen in kruiden: het is tenslotte een duizenden jaren oude geneeswijze, om kruiden te gebruiken voor je gezondheid. Ik drink iedere dag een liter detox kruidentheemengsel van EKO kwaliteit en gebruik kruiden zoveel mogelijk in m'n voeding. Maar door de enorme, alsmaar groeiende algehele vervuiling van lucht, bodem en oppervlakte water en grondwater wereldwijd, met name door het gebruik van bestrijdingsmiddelen, drijfmest en kunstmest in de landbouw en de schadelijke uitstoot van verkeer en industrie, is niet alleen de voedingswaarde van onze voeding enorm uitgegaan (vandaar dat ik niet meer zonder goeie kwaliteit supplementen kan omdat ik anders beslist een tekort aan vitaminen en mineralen zou hebben), maar ook de kwaliteit - en dus de werking - van kruiden.  Daardoor, tezamen met het feit dat die Mrna vaccinaties van een 'buitenaardse' kwaliteit zijn, waardoor ze onherstelbare schade aan kunnen richten aan het lichaam, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je die Mrna stoffen nog uit je lichaam kunt verwijderen met kruiden en supplementen.

Je enige hoop kan zijn als gevaccineerde dat  de kwaliteit van de partijen geproduceerde Mrna vaccinaties grote onderlinge verschillen vertonen (de batchnummers en hun kwaliteit zijn zelfs op te zoeken op internet, zodat je als gevaccineerde precies kunt achterhalen hoe schadelijk jouw vaccin is): van direct levensbedreigend tot slechts een zoutoplossing, dus met geen enkele schadelijke uitwerking - en die laatste kwaliteit zal uiteraard gegeven zijn aan  alle insiders, onze zgn. elite/de leiders van deze wereld (ik las al verklaringen van mensen uit de directe omgeving van zo'n 'leider', die dat bevestigen). Als je dus geluk hebt en een 'zwak' vaccin hebt ontvangen en zo weinig mogelijk herhaalinjecties en/of boosters hebt genomen, en je wilt echt van je vaccinatie af (want de intentie is denk ik heel belangrijk hier), dan zou ik (als ik in zo'n situatie verkeerde) hulp zoeken bij de energetische geneeswijze, omdat dit een hogere frequentie (4D) bevat dan bijv. kruiden of supplementen, die een lagere (3D) bevatten.

Ik heb zelf - jaren geleden - heel goeie ervaringen opgedaan bij Kaj Alexander (zie www.herstartjegezondheid.nl). Ik had chronische luchtwegklachten (kon niet meer diep inademen want dan begon ik meteen te hoesten), oorzaak: luchtvervuiling (diagnose huisarts na testen). Na drie behandelingen bij Kaj was ik helemaal af van die klachten - en ze zijn tot op de dag van vandaag niet meer terug gekomen. 

Ik heb overigens wel een video gezien op internet waarin meteen na een vaccinatie ingegrepen werd, via een soort van trechter op de injectieplek te zetten en die plek vacuum te zuigen. Helaas heb ik tot nu toe nog nergens gelezen of gezien dat iemand, die gevaccineerd was, die stoffen volledig uit zijn/haar lichaam wist te verwijderen en die geen enkele gezondheidsklacht, die daaraan gerelateerd kan worden, heeft. Maar misschien is het nog te kort dag en komen die hoopvolle berichten binnenkort naar buiten.

Overigens, ik lees/kijk dagelijks diverse buitenlandse YouTube kanalen en websites van wat ik noem de Truth Media, want laten we eerlijk zijn: Complottheorie-sites of Complotdenkers zijn volkomen achterhaalde termen geworden, omdat - bijna - alle zgn. complotten intussen realiteit zijn geworden. Ik kwam er voor het eerst mee in aanraking in 1993 - eerste boek (want nog geen internet) wat ik las was uiteraard van William Cooper "Behold a Pale Horse", en heb sindsdien een constant 'déjà vu' gevoel - helaas! Want wat is een complotdenker: iemand die eerder dan anderen de realiteit of de waarheid achterhaald heeft. Ik las laatst een heel mooie uitspraak van Confucius (vertaald uit het Engels): "Als ze op je spugen achter je rug dan betekent dit dat je ze vooruit bent"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Pieter65 zei:

Misschien als we dit nu ook eens in ons land gaan doen dat er dan duidelijkheid komt?

Ja, er komen nu steeds meer berichten, nu eindelijk ook in de massa media notabene, dat er enorme oversterfte is, zoals in China. Maar daar wordt de schuld uiteraard gelegd bij het virus zelf, Covid 19, omdat ze de draconische lock down maatregelen te snel zouden hebben losgelaten - volgens de Chinese overheid. 

Ik ben het op zich met je eens dat dit feit ook hier naar buiten zou moeten worden gebracht. Aan de andere kant: wat schiet je daar nu nog mee op? Ik heb er best al lang over nagedacht, hoe ik hier tegenover sta, en ben er nog niet helemaal uit. Want nou ben ik even advocaat van de duivel en dan zeg ik: ga ik de massa, die voor bijna 90 procent gevaccineerd is, in dit stadium van de toestand van onze maatschappij (= dat de totale controle over de mensheid nog niet gerealiseerd is) algemeen bekend laten maken wat die vaccinaties voor ze (gaan) betekenen? 

Een simpel voorbeeld: een paar weken geleden hoorde ik tijdens een nieuwsuitzending op een kleine radiozender het bericht dat een vrouw (ik meen in Doesburg) op straat de vrouw had aangevallen, die haar gevaccineerd had; blijkbaar herkende ze haar. Ik heb dat bericht nergens meer verder gelezen of gehoord, ook niet op die radiozender. Ik denk dat dit voorval mijn aarzeling duidelijk genoeg maakt, om de werkelijke oorzaak van de oversterfte algemeen bekend te maken, want deze zaak is niet meer te herstellen of terug te draaien; het is onomkeerbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 9-7-2021 om 21:56, AnnaB zei:

Is ons kraanwater dan nog wel veilig om te drinken? Het geeft mij in ieder geval geen prettig gevoel.

Toen er bij de Action nog van die waterfilterkannen te koop waren kocht ik er eentje. Ze zijn nu niet meer bij de action te koop, maar wel bij de reformwinkels, zoals bijvoorbeeld Holland & Barrett. Het water smaakt aangenaam zachter als het gefilterd is en er ontstaat amper kalk in de waterkoker met gefilterd water.

036688_A.png

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Watchman_Ricky zei:

Toen er bij de Action nog van die waterfilterkannen te koop waren kocht ik er eentje. Ze zijn nu niet meer bij de action te koop, maar wel bij de reformwinkels, zoals bijvoorbeeld Holland & Barrett. Het water smaakt aangenaam zachter als het gefilterd is en er ontstaat amper kalk in de waterkoker met gefilterd water.

036688_A.png

Een water distiller werkt ook goed. Nadat je 4 liter hebt gefilterd blijft er een bruine pruttel achter in de ketel.

nl_ZLSJBXGLYS0000001V2_goods_img-v4_water-distiller-m100-1.2.jpg

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...