Ga naar inhoud

Ik geloof helemaal niets meer van wat de overheid vertelt


Pieter65

Aanbevolen berichten

 

Ik was tot voor kort iemand die eigenlijk nooit zo gek veel nadacht over bepaalde zaken. Ik had het veel te druk met van alles en nog wat. Toen de coronacrisis begon geloofde ik alles wat er mij verteld werd en ik hield mij toch zoveel mogelijk aan de regels.

Maar, naarmate de tijd verder ging begon ik steeds meer een gevoel te krijgen dat er dingen niet klopten. Dat gevoel had ik heel erg toen ik las dat overal de griep opeens was verdwenen. Hoe kan dat nu? De griep is er altijd geweest en ineens was deze helemaal weg.

Een ander vreemd ding vond ik dat de coronagolven wel precies samenvielen met de tijd dat er normaal gesproken de griep heerst.

Nu zijn de ziekenhuizen leeg, niemand gaat ergens aan dood en nu worden mensen gewaarschuwd om de deltavariant niet te verwarren met een verkoudheid.

Langzaam maar zeker krijg ik het gevoel dat ik in de zeik wordt genomen door de overheid. Langzaam maar zeker geloof ik geen woord meer van wat ze er allemaal uitkramen.

Neem vanavond weer met die persconferentie. Ze zijn als een gek aan het testen, Joost mag weten op wat en dan zijn ze verbaasd dat ze “iets” vinden. Het bizarre is dat er niemand ziek is en toch doen we met zijn allen alsof we in een potentiële noodsituatie zitten.

Kom nou, het is nu genoeg geweest. Ik begrijp dat ze graag vaccins verkopen, maar voor mij is het nu mooi geweest, stoppen ermee.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik was tot voor kort iemand die eigenlijk nooit zo gek veel nadacht over bepaalde zaken. Ik had het veel te druk met van alles en nog wat. Toen de coronacrisis begon geloofde ik alles wat er mij verteld werd en ik hield mij toch zoveel mogelijk aan de regels.

Maar, naarmate de tijd verder ging begon ik steeds meer een gevoel te krijgen dat er dingen niet klopten. Dat gevoel had ik heel erg toen ik las dat overal de griep opeens was verdwenen. Hoe kan dat nu? De griep is er altijd geweest en ineens was deze helemaal weg.

Een ander vreemd ding vond ik dat de coronagolven wel precies samenvielen met de tijd dat er normaal gesproken de griep heerst.

Nu zijn de ziekenhuizen leeg, niemand gaat ergens aan dood en nu worden mensen gewaarschuwd om de deltavariant niet te verwarren met een verkoudheid.

Langzaam maar zeker krijg ik het gevoel dat ik in de zeik wordt genomen door de overheid. Langzaam maar zeker geloof ik geen woord meer van wat ze er allemaal uitkramen.

Neem vanavond weer met die persconferentie. Ze zijn als een gek aan het testen, Joost mag weten op wat en dan zijn ze verbaasd dat ze “iets” vinden. Het bizarre is dat er niemand ziek is en toch doen we met zijn allen alsof we in een potentiële noodsituatie zitten.

Kom nou, het is nu genoeg geweest. Ik begrijp dat ze graag vaccins verkopen, maar voor mij is het nu mooi geweest, stoppen ermee.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ze de nieuwe opleving in besmettingen gaan gebruiken om straks het coronapaspoort eisen voor toegang tot de horeca.

Waar vinden nu de explosies aan besmettingen plaats? In en of rond de horeca. We hebben gezien dat er wordt gesjoemeld met toegangsbewijzen en dat mede daardoor de besmettingen enorm zijn gestegen.

Dus wat is de oplossing? Precies dezelfde als die waar ze nu in Engeland mee komen.

Een coronapaspoort als de enige manier om veilig gebruik te kunnen maken van de horeca.

pub.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Antoon zei:

Hugo heeft zijn roeping misgelopen, hij had dealer in 2ehands  auto’ s  moeten worden

Helemaal gelijk, alleen denk je dat mensen zo dom zouden zijn om bij die man een auto te kopen?

Wat zou jij doen als je een autoverkoper zag met die schoenen?

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...