Ga naar inhoud

Diepgaande teksten

Aanbevolen berichten

`Well, then,' the Cat went on, `you see, a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry.Therefore I'm mad. '

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Fundamenteel zei:

`Well, then,' the Cat went on, `you see, a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry.Therefore I'm mad. '

and despite all this nonsense, I still love you dearly.

Link naar reactie
Delen op andere sites

If you want to destroy any nation without war, make adultery or nudity common in the young generation.” Saladin

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

“'I can't explain myself, I'm afraid sir', said Alice, 'because I'm not myself, you see'. 'I don't see,' said the Caterpillar.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

For the preaching of the cross is to them that perish foolishness; but unto us which are saved it is the power of God. 1 Corinthians 1:18

• Like 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms is er geen excuus of logisch inzicht, anders dan het besef dat het zo niet meer verder kan. En dan mag je de hele wereld onderschijten of de hele Schelde leegzuipen, niets verandert de realiteit. 

aangepast door Fundamenteel

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dat vind ik nu eens een goede wijsheid. Als mensen zouden stoppen met het oordelen van anderen, dan was de wereld een veel mooiere plek.

Romans 2:1

Therefore you have no excuse, O man, every one of you who judges. For in passing judgment on another you condemn yourself, because you, the judge, practice the very same things.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Ik heb haar tijd gegeven, opdat zij zich zou bekeren van haar hoererij, en zij heeft zich niet bekeerd.

Zie, Ik werp haar te bed, en die met haar overspel bedrijven, in grote verdrukking, zo zij zich niet bekeren van hun werken.

En haar kinderen zal Ik door den dood ombrengen; en al de Gemeenten zullen weten, dat Ik het ben, Die nieren en harten onderzoek. En Ik zal ulieden geven een iegelijk naar uw werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Your glorying is not good. Know ye not that a little leaven leaveneth the whole lump? Purge out therefore the old leaven, that ye may be a new lump, as ye are unleavened. For even Christ our passover is sacrificed for us: Therefore let us keep the feast, not with old leaven, neither with the leaven of malice and wickedness; but with the unleavened bread of sincerity and truth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen riep zijn heer hem bij zich en zei tegen hem: Slechte dienaar, al die schuld heb ik u kwijtgescholden, omdat u mij dat smeekte.

Had ook u geen medelijden moeten hebben met uw mededienaar, zoals ik ook medelijden met u had?

En zijn heer, boos als hij was, gaf hem aan de pijnigers over, totdat hij alles wat hij hem schuldig was, betaald zou hebben.

Zo zal ook Mijn hemelse Vader met u doen, als niet ieder van u van harte de misdaden van zijn broeder vergeeft.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...