Ga naar inhoud

Diepgaande teksten


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Begrijpend lezen is lager onderwijs. Het gaat gewoon over de hele familie van Christus. Het is niet eens zo’n dubbelzinnige tekst laat staan cryptisch? 

En dan gaat ie me nog beschuldigen...

Als je het niet wilt weten maar tegen beter in negeert, stel dan geen vragen... steek gewoon uw vingers in de oren en ga lalalala roepen. 🙂

Stelletje pubers....

 

ZomboMeme 16072022193021.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Begrijpend lezen is lager onderwijs. Het gaat gewoon over de hele familie van Christus. Het is niet eens zo’n dubbelzinnige tekst laat staan cryptisch? 

En dan gaat ie me nog beschuldigen...

Als je het niet wilt weten maar tegen beter in negeert, stel dan geen vragen... steek gewoon uw vingers in de oren en ga lalalala roepen. 🙂

Stelletje pubers....

Met deze opmerking heb je voor mij een beetje afgedaan. Ik zit niet te wachten op een dergelijke arrogantie, maar misschien zijn andere mensen blij met je wijsheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging jij niet weg blijven? Christenen liegen niet, geven geen ergernis en leggen zeker geen valse getuigenis af.

Dus vervuil uw eigen onderwerp. Puberaal gedrag deel je maar met uw soortgenoten.

image.png.003c7c32072f99d83a3a4f9238d00727.png

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Met deze opmerking heb je voor mij een beetje afgedaan. Ik zit niet te wachten op een dergelijke arrogantie, maar misschien zijn andere mensen blij met je wijsheden.

Je had bij uw arrogante opmerking al afgedaan. Als ik 1 plus 1 zeg stookt Flieko dat het 3 is en ga jij pleasen.

maar als ik op de wereld gekomen was trollen te pleasen, was ik wel geen volger van Christus. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben Rick niet. Wij kennen elkaar van een ander forum..

En als ge denkt het beter te weten, onderbouw het dan grondig. Kunt ge dat niet? Trol dan niet mee met een draadvervuiler die nog niet eens deftig in zijn moedertaal kan schrijven. Wij weten in de gemeenschappen dat het dezen zijn die nooit hoogstaande literatuur lazen, de Bijbel frequent lezen en niet luisteren maar alles denken beter te weten. De vrucht van hun geest spreekt boekdelen. Zij zijn geen wedergeboren christenen maar naamchristen die zich werelds gedragen. Ze spiegelen alles op hun narcistische zelf en kunnen enkel ad hominem omdat de inhoud te moeilijk is... Maar ik kan dat ook, alleen iets genuanceerder als het moet.

 

image.png.52038eda1392cd9637ac8ab5f7e54540.png

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fundamenteel zei:

En ik ben Rick niet. Wij kennen elkaar van een ander forum..

En als ge denkt het beter te weten, onderbouw het dan grondig. Kunt ge dat niet? Trol dan niet mee een draadvervuiler die nog niet eens deftig in zijn moedertaal kan schrijven. Wij weten in de gemeenschappen dat het dezen zijn die nooit lezen/luisteren maar alles denken beter te weten. De vrucht van hun geest spreekt boekdelen. Zij zijn geen wedergeboren christenen maar naamchristen die zich werelds gedragen.

Inderdaad jij denkt alles beter te weten. Zoekt niet naar fatsoenlijke oplossingen en blijft doorgaan. Jij bent ook zo'n vieze gluiperd die steeds geniepige opmerkingen maakt. Om ziek van te worden.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Je had bij uw arrogante opmerking al afgedaan. Als ik 1 plus 1 zeg stookt Flieko dat het 3 is en ga jij pleasen.

maar als ik op de wereld gekomen was trollen te pleasen, was ik wel geen volger van Christus. 

Wow, wat een arrogantie. Doe Toby de groeten als je hem later tegenkomt:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Pieter65 zei:

Wow, wat een arrogantie. Doe Toby de groeten als je hem later tegenkomt:

Ik doorzie mindgames en smoor ze in de kiem. Het is wat het is. Als mensen een cupcake christen hopen te krijgen, zullen ze hier geen zeemzoete siroop vinden. 

De bedoeling was gewoon teksten te plaatsen, Flieko stookt als een puber, Sherlock deed afbreuk aan de Bijbel door Zijn onderwijs te verlagen en zijn mening daarboven te plaatsen. Maar dat was de bedoeling van deze draad niet.  Niet alles hoeft een discussie te worden waar mensen hun “interessante zelven” centraal hoeven te stellen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ik doorzie mindgames en smoor ze in de kiem. Het is wat het is. Als mensen een cupcake christen hopen te krijgen, zullen ze hier geen zeemzoete siroop vinden. 

De bedoeling was gewoon teksten te plaatsen, Flieko stookt als een puber, Sherlock deed afbreuk aan de Bijbel door Zijn onderwijs te verlagen en zijn mening daarboven te plaatsen. Maar dat was de bedoeling van deze draad niet.  Niet alles hoeft een discussie te worden waar mensen hun “interessante zelven” centraal hoeven te stellen.

 

Die eerste zin. Daar kunnen en konden wij elkaar eerst goed in vinden. Maar er is een hoop mis gegaan in het verleden dat heeft veroorzaakt waar we nu zijn. Voornamelijk aan mijn kant ging het mis en hierin veronschuldig ik mij. Sorry.

Maar wij zijn beiden ver afgegleden, jij maakt voldurend geniepige opmerkingen over mij en ik kraak jou helemaal af.

Gaan wij als volwassenen en gelovigen op deze ongezonde voet door en gunnen wij elkaar geen blik of geven wij elkaar een kans en vergeving?

Ik vergeef je van alle opmerkingen die je hebt gemaakt over mijn manier van schrijven, mij uitmaken voor trol en dat je beweert dat ik geen christen ben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sherlock zei:

Met deze opmerking heb je voor mij een beetje afgedaan. Ik zit niet te wachten op een dergelijke arrogantie, maar misschien zijn andere mensen blij met je wijsheden.

 

Proverbs 16:18 ESV / 134 helpful votes Helpful Not Helpful

Pride goes before destruction, and a haughty spirit before a fall

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, randy zei:

Proverbs 16:18 ESV / 134 helpful votes Helpful Not Helpful

Pride goes before destruction, and a haughty spirit before a fall

Inderdaad, wie beweert dat de ander het beter wilt weten; ziet maar beter dat ie eerst begrijpend kan lezen.

Er is een verschil tussen gelijk hebben en willen hebben - Socrates.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fundamenteel zei:

Inderdaad, wie beweert dat de ander het beter wilt weten; ziet maar beter dat ie eerst begrijpend kan lezen.

Er is een verschil tussen gelijk hebben en willen hebben - Socrates.

Ik denk dat hij het over jouw arrogantie heeft beste man. 

Iemand die beweert de wijsheid in pacht heeft en anderen veroordeelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Fundamenteel zei:

image.jpeg.1fcf78cb86ba4dedc9cb2a37af526dbe.jpeg

Jij bent niet 'righteous'. Jij bent arrogant en denkt altijd gelijk te hebben. Leer eerst maar eens de basisregels van Jezus toe te passen in het echte leven. 

Of weet je niet wat dat inhoudt? Tot nu toe kan jou gehele bijbel studie de prullenbak in. Jij hebt er toch geen kaas van gegeten.

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik denk dat hij het over jouw arrogantie heeft beste man. 

Iemand die beweert de wijsheid in pacht heeft en anderen veroordeelt.

Ik heb nooit beweerd de wijsheid in pacht te hebben, maar ik ga ook niet meer in discussie met achterlijke trollen die het beter willen weten en mensen opstoken om dan met mindgames mijn onderwerp onder te trollen. Die tekst ging over Zijn familie? Ja of neen? Op dat simpele antwoord staat of valt iemands on/gelijk. Maar als het zoveel betekent: ge hebt gelijk zenne mannekes. 🙂 zero fox were given.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fundamenteel zei:

Ik heb nooit beweerd de wijsheid in pacht te hebben, maar ik ga ook niet meer in discussie met achterlijke trollen die het beter willen weten en mensen opstoken om dan met mindgames mijn onderwerp onder te trollen. Die tekst ging over Zijn familie? Ja of neen? Op dat simpele antwoord staat of valt iemands on/gelijk. Maar als het zoveel betekent: ge hebt gelijk zenne mannekes. 🙂 zero fox were given.

Misschien moet jij eens stoppen met andere mensen iedere keer trol te noemen, heel irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou het eens langs deze kant moeten meemaken, werkelijk, het is moeilijk bescheiden te blijven.

image.png.7c826134192a8aa34d50146310d118ff.png

  • Haha 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...