Ga naar inhoud

Ajax supporters schoppen Feyenoordsupporter dood


Pieter65

Aanbevolen berichten

Voetbal is passie, maar als men elkaar gaat vermoorden vanwege een spelletje, dan is er iets goed mis in onze maatschappij. De 27 jarige Carlo, een jongeman die op het eiland Mallorca dusdanig werd afgeranseld door een aantal landgenoten bleek een Feyenoord supporter te zijn. Degenen die hem letterlijk doodschopten waren klaarblijkelijk Ajax supporters.

"Dat het een aanval betreft van zogenaamde ’fans’ van Ajax die doorhadden dat er enkele supporters van Feyenoord waren, wordt bevestigd door meerdere andere aanwezigen aan de boulevard. Ze spreken van blanke jongens uit de (wijde) regio Amsterdam die veel hadden gedronken en doelbewust keken waar ze problemen konden veroorzaken."

Ik vind dit toch wel een absoluut dieptepunt in de sport en vraag me af wat je aan dit soort situaties kunt doen. De clubs als zondig hebben er niets mee te maken, maar is het een teken van deze tijd? Of is het iets van alle tijden en hoort dit gewoon bij het leven?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Skylen zei:

Echt belachelijk. Hopelijk zijn die jongens aangehouden. Over het algemeen denk ik wel dat het hooliganisme aan het uitsterven is. Dat is een goede zaak.

Nee, ze zijn gewoon terug gevlogen naar Nederland en de politie hier zegt niets te kunnen doen omdat ze eerst een verzoek moeten krijgen van de politie uit Spanje om iets te doen en dat is nog steeds niet binnen. Misschien komt het nog, maar voorlopig lopen ze gewoon rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...