Ga naar inhoud

Alkmaarse rechter hoopt dat vaccinatie het DNA van wappies gaat veranderen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Pauline van Steijnen is rechter-commissaris bij de Rechtbank Noord-Holland en daarnaast heeft ze nog een aantal belangrijke functies.

pauline1.jpg

 

Deze dame denkt het het intelligentieniveau van mensen die geen vaccin willen zo laag is dat ze hoopt dat een vaccin het DNA van deze mensen zal veranderen. 

pauline2.jpg

Gezien de uitspraken lijkt het erop dat zij zelf is gevaccineerd.

De vraag is nu of dit soort uitlatingen één tot nu toe onbekende bijwerkingen van het vaccin is of dat ze een sherry te veel heeft genuttigd. 

Ze stuurt deze berichten op de persoonlijk titel internet op en denkt dan dat ze onpartijdig kan zijn als er een paar ongevaccineerde wappies bij haar worden voorgeleid.

Ik vindt dit niet kunnen. Een rechter hoort zich ver te houden van dit soort stemmingmakerij op social media.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Pieter65 zei:

Pauline van Steijnen is rechter-commissaris bij de Rechtbank Noord-Holland en daarnaast heeft ze nog een aantal belangrijke functies.

pauline1.jpg

Deze dame denkt het het intelligentieniveau van mensen die geen vaccin willen zo laag is dat ze hoopt dat een vaccin het DNA van deze mensen zal veranderen. 

pauline2.jpg

Gezien de uitspraken lijkt het erop dat zij zelf is gevaccineerd.

De vraag is nu of dit soort uitlatingen één tot nu toe onbekende bijwerkingen van het vaccin is of dat ze een sherry te veel heeft genuttigd. 

Ze stuurt deze berichten op de persoonlijk titel internet op en denkt dan dat ze onpartijdig kan zijn als er een paar ongevaccineerde wappies bij haar worden voorgeleid.

Ik vindt dit niet kunnen. Een rechter hoort zich ver te houden van dit soort stemmingmakerij op social media.

Ik vind dit ongehoord voor een rechter. Ik keek altijd een beetje op tegen rechters en dergelijke, maar nu ik zie hoe deze vrouw zich totaal respectloos gedraagt ten opzichte van mensen die een andere mening hebben, is die achting bij deze flink gedaald!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Pieter65 zei:

Pauline van Steijnen is rechter-commissaris bij de Rechtbank Noord-Holland en daarnaast heeft ze nog een aantal belangrijke functies.

pauline1.jpg

Deze dame denkt het het intelligentieniveau van mensen die geen vaccin willen zo laag is dat ze hoopt dat een vaccin het DNA van deze mensen zal veranderen. 

pauline2.jpg

Gezien de uitspraken lijkt het erop dat zij zelf is gevaccineerd.

De vraag is nu of dit soort uitlatingen één tot nu toe onbekende bijwerkingen van het vaccin is of dat ze een sherry te veel heeft genuttigd. 

Ze stuurt deze berichten op de persoonlijk titel internet op en denkt dan dat ze onpartijdig kan zijn als er een paar ongevaccineerde wappies bij haar worden voorgeleid.

Ik vindt dit niet kunnen. Een rechter hoort zich ver te houden van dit soort stemmingmakerij op social media.

Och Pauline.. kind, heb je enig idee wat je hebt gedaan? Je oorspronkelijke tweet en in het bijzonder je daarop volgende pittige reactie naar Rita dat het allemaal grappig bedoeld was, zijn een schoolvoorbeeld van cyberpesten. Van het niveau lagere school, groep 6 t/m 8. De meesten kinderen groeien daar vroeg of laat overheen dus er is nog hoop voor je. Ga nou maar zoet door met mensen blocken, dan ben je tenminste niet bezig met tweeten en daar knapt het niveau waarop discussies in de wereld als geheel worden gevoerd een stuk van op.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Zonnebloem70 zei:

Och Pauline.. kind, heb je enig idee wat je hebt gedaan? Je oorspronkelijke tweet en in het bijzonder je daarop volgende pittige reactie naar Rita dat het allemaal grappig bedoeld was, zijn een schoolvoorbeeld van cyberpesten. Van het niveau lagere school, groep 6 t/m 8. De meesten kinderen groeien daar vroeg of laat overheen dus er is nog hoop voor je. Ga nou maar zoet door met mensen blocken, dan ben je tenminste niet bezig met tweeten en daar knapt het niveau waarop discussies in de wereld als geheel worden gevoerd een stuk van op.

Helemaal mee eens Zonnebloem. Rechters zijn natuurlijk ook mensen met een eigen mening, maar of ze die op sociale media moeten uiten is voor mij nog maar de vraag.

Stel je wordt opgepakt bij een demonstratie tegen coronamaatregelen en vervolgens sta je voor rechter Pauline. Die zal toch nooit onpartijdig kunnen zijn omdat ze op sociale media precies laat weten wat ze van mensen vindt die het vaccin weigeren. Daarnaast lijkt het mij ook niet echt een prettig mens die inderdaad reageert op het niveau kleuterschool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...