Ga naar inhoud

Opvallend veel overlijdensadvertenties in de Telegraaf


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik bladerde vanmorgen wat door de Telegraaf en wat mij opviel waren de pagina's vol met overlijdens advertenties. Misschien is dat iedere week wel zo, maar het was mij nog nooit zo opgevallen, maar dit keer wel.

Het is nu niet echt tijd van het jaar dat er veel mensen doodgaan, behalve misschien als ze zijn gevaccineerd. 

Zoals het volgende geval.

Is het mijn verbeelding of gaan er veel mensen dood?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je een jaar na het begin van de vaccinatie een duidelijker beeld krijgt, ook ik volg overlijdens advertenties hier in het plaatselijk blad enkele weken, tot nu toe is mij niets opgevallen, maar het kan dus veranderen.

aangepast door Antoon
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, AnnaB zei:

Zou dat nu echt zo zijn? Of zien jullie nu overal spoken? Er gaan natuurlijk altijd mensen dood. 

Goed punt, want je moet inderdaad uitkijken dat mensen geen dingen gaan zien die ze willen zien. Maar als dat opvalt bij Pieter, dan zal dat ook niet zomaar zijn.

7 uur geleden, Antoon zei:

Ik denk dat je een jaar na het begin van de vaccinatie een duidelijker beeld krijgt, ook ik volg overlijdens advertenties hier in het plaatselijk blad enkele weken, tot nu toe is mij niets opgevallen, maar het kan dus veranderen.

Ja, dat denk ik ook. De komende herfst/winter zal wat dat betreft dan ook heel spannend worden. Zal de griep terugkomen? Zullen dan de griepdoden worden gebruikt voor een nieuwe variant van het virus? Dit, terwijl mensen in werkelijkheid dood gaan aan de gevolgen van het vaccin?

Een teken dat het vaccin verantwoordelijk kan zijn is als je ineens het komende jaar een fikse stijging gaat krijgen in het aantal mensen dat doodgaat als gevolg van hartproblemen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, roos zei:

Hallo Roos, welkom

Heb je artikel gelezen en als ons dit allemaal te wachten staat, dan ziet het beroerd uit.

Ik heb een paar vragen. Je hebt dit plaatje erbij staan.

hier10.png

Zo te zien is het onderdeel van een groter plaatje? Heb je dat ook en mag ik vragen hoe je eraan komt?

Heel nieuwgierig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...