Ga naar inhoud

Kat, hond of iets anders?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ze zeggen altijd dat je of een kattenmens bent of een hondenmens.

Maar, wat maakt nu een kattenmens of een hondenmens?

Heeft het met je karakter te maken of iets anders?

Ik denk dat ik meer een kattenmens ben. Ik vind het prachtig om te zien hoe eigenwijs en slim een kat is.

Een kat heeft er geen enkele moeite mee om je te gebruiken als slaaf en als hij niets meer nodig heeft dan mag je een tijdlang opzouten.

Dus ja, waarom kiest iemand een bepaald dier?

Ik bedoel, je hebt ook mensen die slangen houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Sherlock zei:

Ja, een hond is wat meer werk, dat wel.

Ik vind alle dieren leuk.

Je hebt geen gedoe en agenda's zoals bij mensen.

Bij een dier is "what you see is what you get".

En daar kunnen wij mensen nog veel van leren.

Ben ik met je eens. Als kind had ik een paar cavia's, ook wel leuke beesten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt gezegd door psychologen dat het grote verschil van een kattenmens en een hondenmens heel simpel is. Degene die van katten houdt ervaart geen ongemak van andere levende wezens die een eigen wil hebben. Degene die van honden houdt kan daar niet tegen, wezens met een eigen wil. Ik deel de mening van Sherlock trouwens, alle dieren zijn echt GEWELDIG! En zwaar onderschat door de mensheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Pinkeltje zei:

Er wordt gezegd door psychologen dat het grote verschil van een kattenmens en een hondenmens heel simpel is. Degene die van katten houdt ervaart geen ongemak van andere levende wezens die een eigen wil hebben. Degene die van honden houdt kan daar niet tegen, wezens met een eigen wil. Ik deel de mening van Sherlock trouwens, alle dieren zijn echt GEWELDIG! En zwaar onderschat door de mensheid

Dieren zijn geweldig, maar ik heb een probleem met mijn assistent. Hij doet niets, ligt daar maar te liggen.

Zal ik hem ontslaan of nog een kans geven?

rick3.jpg

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Op 2-7-2021 om 21:21, Sherlock zei:

Dieren zijn geweldig, maar ik heb een probleem met mijn assistent. Hij doet niets, ligt daar maar te liggen.

Zal ik hem ontslaan of nog een kans geven?

rick3.jpg

Misschien is het wel een goed idee dat je ook een piano in huis neemt, net als Haburu de pianist 🎹.

 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 2-7-2021 om 21:21, Sherlock zei:

Dieren zijn geweldig, maar ik heb een probleem met mijn assistent. Hij doet niets, ligt daar maar te liggen.

Zal ik hem ontslaan of nog een kans geven?

rick3.jpg

Zelf heb ik geen huisdier, maar ik houd wel van katten.

Wat een kat je ook zou kosten; een lieve vertrouwde blik maakt het weer goed.

FGBMxhkXIAkyda8?format=jpg&name=medium

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dieren heerlijk,had vroeger Cavias was altijd lachen met die rakkers.Nu geen huisdieren meer.altijd op reis en weg.zo ook weer als deze pandemie voorbij is.Als je dieren hebt moet je er goed voor zijn en ze optimaal kunnen verzorgen,met altijd weg en op reis gaat dat niet.

 

Maar mensen dat is wel genieten deze draad met foto,s en filmpjes👏

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...