Ga naar inhoud

Iemand liegt hier, maar wie? Media zeggen ongevaccineerden in ziekenhuis, personeel zegt wat anders


Pieter65

Aanbevolen berichten

In verschillende kranten kon je vandaag het volgende plaatje zien.

Eindelijk een indeling van ziekenhuispatiënten met covid-19 en hun vaccinatiestatus.

En dan zie je dit. Je ziet het plaatje bij de Telegraaf en nu.nl en waarschijnlijk nog een aantal anderen:

status.png

Het zijn grotendeels allemaal niet gevaccineerde mensen volgens het RIVM. Op de gewone afdeling is het bijna fifty/fifty, maar op de IC zou dan driekwart niet gevaccineerd zijn. 

Maar, iedere keer als ik op sociale media kijk, zie ik hele andere verhalen zoals de volgende:

Beiden kunnen niet waar zijn, dus wie liegt er?

maf.jpg

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Pieter65 zei:

In verschillende kranten kon je vandaag het volgende plaatje zien.

Eindelijk een indeling van ziekenhuispatiënten met covid-19 en hun vaccinatiestatus.

En dan zie je dit. Je ziet het plaatje bij de Telegraaf en nu.nl en waarschijnlijk nog een aantal anderen:

status.png

Het zijn grotendeels allemaal niet gevaccineerde mensen volgens het RIVM. Op de gewone afdeling is het bijna fifty/fifty, maar op de IC zou dan driekwart niet gevaccineerd zijn. 

Maar, iedere keer als ik op sociale media kijk, zie ik hele andere verhalen zoals de volgende:

Beiden kunnen niet waar zijn, dus wie liegt er?

maf.jpg

Het zijn in ieder geval niet Mark Rutte en Hugo de Jonge, want die liegen niet:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Maya zei:

Ik zag net deze opmerking als antwoord van iemand (bij HLN)

808120DC-7BE9-436C-8AF8-DF9D6ADA5BC5.jpeg.4b7a4f5f044bdebaa4d9e9cab5e24f78.jpeg

Als je dan eens verder zoekt …

66DAF42E-CF2D-43BF-845E-18A73BC9B3D1.jpeg.749c20647ddb725c062cf3a67e22dbfa.jpeg
dan weten we hoe ze aan die genen gekomen zijn. Daar hebben we Google eigenlijk zelfs niet voor nodig.

Tal Zaks is de man die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van het vaccin van Moderna.

Dit is wat hij zegt:

Deze Zaks gaf in 2017 een presentatie waarin hij vertelde dat mRNA je genetische code, oftewel DNA, kan veranderen.

Zak vertelt in die presentatie onder andere:

"Er bevindt zich in iedere cel van je lichaam dit ding dat boodschapper RNA wordt genoemd, mRNA in het kort. Dit geeft belangrijke informatie van het DNA in onze genen door naar het eiwit, het spul waarvan we allemaal gemaakt zijn. Dit is de kritische informatie die bepaalt wat de cel gaat doen".

"Dus, als we dat beschouwen als een operating system… Als je dat in feite zou kunnen veranderen…Als je een regel met code zou kunnen inbrengen of zou kunnen veranderen, dan heeft dat verregaande gevolgen voor alles, van de griep tot kanker".

Volgens een artikel bij Washington Standard, geschreven door Suzanne Hammer, betekent deze uitspraak van Zaks dat wanneer hij spreekt over een stukje of een regel code, hij hiermee bedoelt een deel van het DNA. De code of het DNA wordt dan veranderd naar wat de wetenschappers hebben gecodeerd.

Dit betekent dan weer dat de mens niet langer Gods schepping is, maar dat een individu te maken kan krijgen met een patent.

Zaks gaat in zijn presentatie vervolgens verder met te zeggen dat mRNA de cellen zal vertellen dat ze het eiwit van het virus moeten gaan produceren. Dit virale eiwit is lichaamsvreemd materiaal. Het lichaam van de geïnjecteerde produceert een vreemd eiwit dat aangevallen zal worden door het immuunsysteem. Precies zoals we eerder ook publiceerden met het interview van viroloog Bhakdi waar hij dit fenomeen voor iedereen te begrijpen uitlegt. Als het lichaam een eiwit maakt dat door het immuunsysteem wordt aangevallen, dan valt het immuunsysteem een eiwit aan dat door je eigen lichaam is gemaakt, waardoor er sprake is van een auto-immuun ziekte.

Zaks spreekt in zijn presentatie over “het aanzetten van het systeem”, maar niet over hoe het systeem moet worden uitgezet. Wanneer weten de cellen dat ze moeten stoppen met het produceren van dit betreffende eiwit? Dit weten de cellen niet en daarom zullen ze voor altijd doorgaan met het produceren van dit eiwit.

https://mail.niburu.co/gezondheid/16125-moderna-geeft-toe-dat-mrna-vaccin-dna-wel-degelijk-verandert

Dus je DNA wordt niet alleen verandert, mensen die dergelijke "vaccins" nemen worden aangevallen door het eigen lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In verband met iemand liegt, zijn er nu wel of niet veel ongevaccineerden in het ziekenhuis, metname in de IC.

ik denk er vaak aan en misschien is wat ik schrijf al aan de orde geweest, ik zie het zo, vorig jaar herfst winter was niemand gevaccineerd en mem het grote problemen met de opname op de IC

Dit jaar herfst en winter is bijna 90 procent gevaccineerd en zeker de doelgroepen, toch heeft men nu ook problemen op de IC, Er klopt gewoon iets niet, die hoeveelheid moet uit 10 procent van de bevolking komen, voor mij een argument dat er echt wel gevaccineerden tussenzitten en misschien wel heel veel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Antoon zei:

In verband met iemand liegt, zijn er nu wel of niet veel ongevaccineerden in het ziekenhuis, metname in de IC.

ik denk er vaak aan en misschien is wat ik schrijf al aan de orde geweest, ik zie het zo, vorig jaar herfst winter was niemand gevaccineerd en mem het grote problemen met de opname op de IC

Dit jaar herfst en winter is bijna 90 procent gevaccineerd en zeker de doelgroepen, toch heeft men nu ook problemen op de IC, Er klopt gewoon iets niet, die hoeveelheid moet uit 10 procent van de bevolking komen, voor mij een argument dat er echt wel gevaccineerden tussenzitten en misschien wel heel veel.

Dat heet logisch denken, maar het schijnt dat zoiets niet meer gebeurt.

Ik denk ook dat veel gevaccineerde mensen bewust de kop in het zand steken, want het laatste dat ze willen horen is dat het vaccin niet of niet goed werkt. Ze voelen zich graag veilig met een vaccin, dus hoe meer aandacht op ongevaccineerden des te beter voor hen.

Er zijn te veel personeelsleden van allerlei ziekenhuizen en instellingen die allemaal hetzelfde zeggen als wat hierboven staat. Al deze mensen liegen niet in koor, waarom zouden ze.

Dus, ik geloof de getuigenverklaringen. Dat wil zeggen als ze echt zijn, want iedereen kan natuurlijk zomaar een bericht op sociale media kwakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Wie er liegen is toch duidelijk,het regime in Den Haag en de daaraan verbonden linkse media.

Opvallend is ook hoe meer er geprikt zijn gelijktijdig  rijzen de besmettingen de pan uit,dus er klopt iets niet!!!

Dat klopt het zeker niet en ik vertrouw het personeel dat dingen vertelt:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...