Ga naar inhoud

Zijn jullie ook zo dol op het koningshuis?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik ben opgegroeid met heel veel ontzag voor de koninklijke familie. Als kind wist je niet beter of toen de koningin was de belangrijkste persoon in het land en het kwam eigenlijk geen moment bij je op om daar aan te twijfelen. In de loop der jaren ben ik behoorlijk minder enthousiast geworden en vraag mij steeds vaker af waarom wij eigenlijk een koning hebben? 

Wat is een koning? Is dat iemand die belangrijker is dan andere mensen omdat hij toevallig in een bepaalde familie is geboren? Vroeger dacht ik altijd dat een koning blauw bloed had, maar ook dat schijnt niet waar te zijn, want ze hebben rood bloed, net zoals wij. Wie bepaalt eigenlijk wanneer en waarom iemand koning is. Waarom ben ik geen koning?

Ik moest aan dit alles denken toen ik het volgende bericht zag. Benieuwd wat andere mensen hiervan vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn twee manieren om ernaar te kijken.

Als je naar de werkelijke geschiedenis kijkt en weet dat ze vroeger aandeelhouder waren van de Nederlandse cocaïnefabriek, dan ben je inderdaad wel geneigd om te zeggen dat de Duitsers ze mogen houden.

https://niburu.co/binnenland/10604-de-dopedealers-van-oranje-lachen-zich-wezenloos

Maar, aan de andere kant, als we geen koning hadden gehad, dan hadden we ook niet de grappige video's van Lucky TV gehad.

En dan vindt ik de volgende echt hilarisch:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, totaal niet! Ik dacht dat dit een grap was. 

1 uur terug, Sherlock zei:

Er zijn twee manieren om ernaar te kijken.

Als je naar de werkelijke geschiedenis kijkt en weet dat ze vroeger aandeelhouder waren van de Nederlandse cocaïnefabriek, dan ben je inderdaad wel geneigd om te zeggen dat de Duitsers ze mogen houden.

https://niburu.co/binnenland/10604-de-dopedealers-van-oranje-lachen-zich-wezenloos

Maar, aan de andere kant, als we geen koning hadden gehad, dan hadden we ook niet de grappige video's van Lucky TV gehad.

En dan vindt ik de volgende echt hilarisch:

Die is echt goud, hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Het gaat niet om geld want het hof van een president kost ook geld en dat is ook niet erg.De Oranjes hebben wel gezorgd dat ons land in 1830 scheurde gelukkig zijn we nu weer een Unie BENELUX.

En er is altijd gedoe met ze ,ze hebben over al lak aan ze doen gewoon hun eigen zin.Op Willen Alexander na hebben we allemaal vorsten  gehad die knettergek waren en niet spoorden.

 

Liever eergisteren nog een  Republiek dan gisteren.

Houzee!!!!!

 

 

Daar staat Hollands admiraal
Nu een man van vuur en staal
De schrik der zee.
't Is een Ruiter naar den aard
Glorierijk zit hij te paard!
Hoezee, hoezee, hoezee, hoezee!

 

 

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernhard was een goede Nazi, dus Beatrix was half-Duits.

Claus was van de Stasi, dus Willem Alexander is 3/4 Duits en 1/4 Nederlands.

Maxima is een Argentijn, dus Amalia, Ariane en Alexia zijn half Duits en Argentijns. Er zit geen Nederlands bloed meer in.

aangepast door Ravenheer
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Ravenheer zei:

Bernhard was een goede Nazi, dus Beatrix was half-Duits.

Claus was van de Stasi, dus Willem Alexander is 3/4 Duits en 1/4 Nederlands.

Maxima is een Argentijn, dus Amalia, Ariane en Alexia zijn half Duits en Argentijns. Er zit geen Nederlands bloed meer in.

Bij het Engelse koningshuis is het nog veel vreemder want de volgende Britse koning is Joods:

 

In Engeland werd enige tijd geleden nogal verbaasd gereageerd toen bekend werd dat Prins William zou gaan trouwen met Kate Middleton. Zij is tenslotte niet van adel, maar zij is wel iets anders.

Kate Middleton is de dochter van Carole Goldsmith die op haar beurt weer de dochter is van Ronald Goldsmith en Dorothy Harrison (beiden Joods). Omdat de moeder van Kate Joods is, is zij ook Joods en zijn haar kinderen, van wie één de toekomstige koning van Engeland, ook Joods.

Maar, prins William, de vader van de toekomstige Joodse koning en die eerst zelf koning zal worden, is ook Joods.

William is zoals bekend de zoon van prinses Diana en haar moeder was Frances Ruth Burke Roche (behoort tot de Rothschild familie).

Dat alleen al is voldoende om niet alleen Diana Joods te maken, maar ook haar zoon William.

Het wordt echter nog vreemder, want de vader van Diana is waarschijnlijk niet Earl Spencer, maar de rijke Joodse bankier Sir James Goldsmith met wie Diana's moeder een affaire heeft gehad. Die affaire was net op het moment dat Diana verwekt is en daarnaast is er een verbluffende gelijkenis tussen Diana en de andere kinderen van James Goldsmith.

Van links naar rechts: Zac Goldsmith, Ben Goldsmith, Diana Goldsmith en Jemima Goldsmith.

gold1.jpg

https://niburu.co/blijvend-actueel/14197-de-volgende-britse-koning-is-joods

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, AnnaB zei:

Bij het Engelse koningshuis is het nog veel vreemder want de volgende Britse koning is Joods:

In Engeland werd enige tijd geleden nogal verbaasd gereageerd toen bekend werd dat Prins William zou gaan trouwen met Kate Middleton. Zij is tenslotte niet van adel, maar zij is wel iets anders.

Kate Middleton is de dochter van Carole Goldsmith die op haar beurt weer de dochter is van Ronald Goldsmith en Dorothy Harrison (beiden Joods). Omdat de moeder van Kate Joods is, is zij ook Joods en zijn haar kinderen, van wie één de toekomstige koning van Engeland, ook Joods.

Maar, prins William, de vader van de toekomstige Joodse koning en die eerst zelf koning zal worden, is ook Joods.

William is zoals bekend de zoon van prinses Diana en haar moeder was Frances Ruth Burke Roche (behoort tot de Rothschild familie).

Dat alleen al is voldoende om niet alleen Diana Joods te maken, maar ook haar zoon William.

Het wordt echter nog vreemder, want de vader van Diana is waarschijnlijk niet Earl Spencer, maar de rijke Joodse bankier Sir James Goldsmith met wie Diana's moeder een affaire heeft gehad. Die affaire was net op het moment dat Diana verwekt is en daarnaast is er een verbluffende gelijkenis tussen Diana en de andere kinderen van James Goldsmith.

Van links naar rechts: Zac Goldsmith, Ben Goldsmith, Diana Goldsmith en Jemima Goldsmith.

gold1.jpg

https://niburu.co/blijvend-actueel/14197-de-volgende-britse-koning-is-joods

Als je die foto van Diana ziet zie je inderdaad dat het een jodin is.

Ach die konings huizen hoeren en snoeren en rommelen al eeuwenlang,dus zo verbazend is het allemaal niet,de Oranjes zijn moffen en nu met een scheut Argentijns bloed,was nodig in  geslachts incest te voorkomen, je kan niet eindeloos met je neef of nicht trouwen.

Zo nu is het tijd voor een REPUBLIEK......................NU!!!!!!!!

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...