Ga naar inhoud

Is onze aarde plat, een dome of gewoon een ronde bol?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, juroli zei:

Je hebt een openbaring nodig om te weten dat de aarde plat is en je hebt een openbaring nodig dat God bestaat.

Die openbaring heb ik gehad, maar pas op je kan je vergissen of spoken zien, daarom heb ik een studie gemaakt van de schrift, die onafhankelijke studie bevestigd dat ik geen spoken zie. Het schrift woord is realiteit die waargenomen kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Antoon zei:

Die openbaring heb ik gehad, maar pas op je kan je vergissen of spoken zien, daarom heb ik een studie gemaakt van de schrift, die onafhankelijke studie bevestigd dat ik geen spoken zie. Het schrift woord is realiteit die waargenomen kan worden.

Met waarneming kan ook geestelijke waarneming aangeduid worden. Dat is dus buitenzintuiglijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Evert Jan zei:

Mij werd duidelijk dat frictie, confrontatie en botsing noodzakelijk zijn voor het ontstaan van leven. Jaren fietste ik een lege straat in, met slechts een geparkeerde auto. Dan komt er een auto de straat in. Komt mij tegemoet en altijd... ter hoogte van de geparkeerde auto passeerden wij elkaar. Waarom? Dat wist ik ook niet, maar het begon me na de zoveelste keer op te vallen... en toen 'eureka'... wist ik het! En riep ik hardop; 'Kosmos'. Het is een kosmische wetmatigheid. Het moeilijk passeren gebeurde zo vaak, dat het me begon op te vallen. Soms moest ik in de remmen knijpen en afremmen en soms versnelde ik en ook ben ik wel eens tot stilstand gekomen met de banden tegen de stoeprand aan! Frictie, wrijving, confrontatie en botsingen zijn overal in de Kosmos. Planeten botsen op elkaar, planeten in sterren, sterren bosten met elkaar en als ik het mag geloven schuiven hele zonnestelsels in elkaar en zelfs complete galaxies!

Wrijving veroorzaakt warmte en statische elektriciteit. De rest is een hersenspinsel wat je nooit aan kunt tonen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2024 om 22:16, Niburu.co zei:

De meeste mensen zullen geloven dat de aarde een mooie ronde planeet is in ons zonnestelsel.

Er zijn echter ook mensen die steevast geloven dat de aarde plat is. Of een dome, een soort kaasstolp waaronder wij leven.

Wij publiceren vandaag een artikel van Evert Jan Poorterman waarin deze voor eens en voor altijd wil aantonen dat de aarde gewoon een ronde bol is.

Heeft Poorterman gelijk of is de aarde niet rond?

https://niburu.co/lezersbrieven/19444-de-aarde-is-niet-plat-en-ook-leven-wij-niet-onder-een-kaasstolp

Ik geloof er niets van, wel waardeer ik mensen die onderzoeken en dat ook uitdragen, dus wat dat betreft sta ik aan je zijde

ik heb veel studies gemaakt hier is een ervan

Chronologie Jezus Herodes (bloggen.be)

prachtig past alles in elkaar. en dit is nog maar een begin studie, later meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Antoon zei:

Je zou je kunnen afvragen of je de Schrift weleens onbevooroordeeld men een vrije geest gelezen hebt, ik weet zeker van niet, maar net als jij ga ik er geen twistpunt van maken.

Religie is door de goden bedacht om de mens te binden. In een systeem van onzekerheid vast te houden. Het is een mix van waarheid, sterrenkunde, angst, afkeuring, schuld, beloning, vooruitzicht, geloof, hoop en noem het maar op. Voor de 'gezonden vloed' telde een jaar 360 dagen, met 12 maanden van 5 weken van 6 dagen. Een maand telde 30 dagen, een jaar 60 weken. Toen kwam de straf van de Galactische Federatie van Werelden; het onstabiel maken van de toenmalige zuidpoolkap. Bij de eerstvolgende voorbijgang (passage = het Engelse Passover, het Joodse Pascha/Pesach en ons Pasen) van de tweede ster van ons stelsel, de ster Ra of God, brak een deel van de zuidpoolkap af en stootte in de oceaan. Watervloeden rolden over de continenten en koelden die af. Daardoor raakte het uiterst verfijnde regulatie-systeem dat de zeer dichte atmosfeer in tact moest houden, verstoord. De atmosfeer regende in veertig dagen en veertig nachten neer. Het zee-niveau steeg wereldwijd 100 meter of meer. De planeet begon te schommelen, helde over en tolde om. Sindsdien hangen we op de kop en scheef. De rotatie verschilde, de snelheid en afstand tot... de zon?, de planeten? er was iets veranderd. De god Toth moest berekeningen maken in hoeverre de afstanden, rotatie en dergelijke verschilde van voor de zondvloed. Hij berekende en ontdekte dat een jaar nu 365,25 dagen duurde. Hij veranderde de 60 weken in 52 weken en voegde de zevende dag toe aan de week van 6 dagen. De mensen zijn slaven van de goden. Zij kregen de zevende dag kadoo, maar... moesten die extra dat wel de goden en eren en gedenken opdat zij niet vergeten werden. En zo werd de mens in een geloofssysteem gedwongen. De goden hadden ook kunnen zeggen; ga die dag feest vieren, dans en zing, maar nee die ene dag werden zij gebonden aan regels, vaste tijden, bang gemaakt met het hellevuur en een wordt voor gehouden van belofte, hoop en beloning voor een goed en gehoorzaam leven. Met als einddoel opname in de Hemel, bij de Heere God.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Mensen zijn niet niet in staat om het ontstaan van leven te verklaren. Als ze dat wel konden zouden ze ook in staat zijn om zelf leven te creëren. Het is dom en hoogmoedig om als mens jezelf tot god te verheffen. 

En God zei....

Als wij spreken, dan duren die vibraties van die woorden een korte duur om gehoord te worden, te trillen op een trommelvlies.

Als God spreekt, dooft diens Woord niet uit.

 Hebreeën 11:3 Door het geloof zien wij in dat de wereld tot stand gebracht is door het Woord van God, en wel zo dat de dingen die men ziet, niet ontstaan zijn uit wat zichtbaar is.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Hallo Juroli, welkom.

Net voor jouw commentaar zegt Antoon dat er in de bijbel staat dat de aarde rond is.

Staan beide dingen in de bijbel? Want dat is het met elkaar in tegenspraak.

De cirkel van de aarde, ergens in Jesaja. Maarja the flat earth is ook een cirkel.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Evert Jan zei:

Religie is door de goden bedacht om de mens te binden. In een systeem van onzekerheid vast te houden. Het is een mix van waarheid, sterrenkunde, angst, afkeuring, schuld, beloning, vooruitzicht, geloof, hoop en noem het maar op. Voor de 'gezonden vloed' telde een jaar 360 dagen, met 12 maanden van 5 weken van 6 dagen. Een maand telde 30 dagen, een jaar 60 weken. Toen kwam de straf van de Galactische Federatie van Werelden; het onstabiel maken van de toenmalige zuidpoolkap. Bij de eerstvolgende voorbijgang (passage = het Engelse Passover, het Joodse Pascha/Pesach en ons Pasen) van de tweede ster van ons stelsel, de ster Ra of God, brak een deel van de zuidpoolkap af en stootte in de oceaan. Watervloeden rolden over de continenten en koelden die af. Daardoor raakte het uiterst verfijnde regulatie-systeem dat de zeer dichte atmosfeer in tact moest houden, verstoord. De atmosfeer regende in veertig dagen en veertig nachten neer. Het zee-niveau steeg wereldwijd 100 meter of meer. De planeet begon te schommelen, helde over en tolde om. Sindsdien hangen we op de kop en scheef. De rotatie verschilde, de snelheid en afstand tot... de zon?, de planeten? er was iets veranderd. De god Toth moest berekeningen maken in hoeverre de afstanden, rotatie en dergelijke verschilde van voor de zondvloed. Hij berekende en ontdekte dat een jaar nu 365,25 dagen duurde. Hij veranderde de 60 weken in 52 weken en voegde de zevende dag toe aan de week van 6 dagen. De mensen zijn slaven van de goden. Zij kregen de zevende dag kadoo, maar... moesten die extra dat wel de goden en eren en gedenken opdat zij niet vergeten werden. En zo werd de mens in een geloofssysteem gedwongen. De goden hadden ook kunnen zeggen; ga die dag feest vieren, dans en zing, maar nee die ene dag werden zij gebonden aan regels, vaste tijden, bang gemaakt met het hellevuur en een wordt voor gehouden van belofte, hoop en beloning voor een goed en gehoorzaam leven. Met als einddoel opname in de Hemel, bij de Heere God.

Meneer, u spreekt over dingen die bij elkaar gevoegd worden en over samenraapsels. Ik ben niet bang maar ik heb geleerd door de bijbel dat de menselijke wijsheid helemaal niks te bieden heeft. Het besef dat God bestaat heeft er bij mij voor gezorgd dat ik juist in ben gaan zien hoe beperkt ik ben en dat alleen Zijn genade mij kan redden. Het gaat zelfs nog verder. Ik moet God gehoorzamen boven wat aardse leiders van mij eisen. Dat leiders dit verzonnen hebben om mij tot gehoorzaamheid te dwingen klopt dus niet. De bijbel klopt als een bus echter u wil zelf wijs zijn en dan past dat boek niet in uw leven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Meneer, u spreekt over dingen die bij elkaar gevoegd worden en over samenraapsels. Ik ben niet bang maar ik heb geleerd door de bijbel dat de menselijke wijsheid helemaal niks te bieden heeft. Het besef dat God bestaat heeft er bij mij voor gezorgd dat ik juist in ben gaan zien hoe beperkt ik ben en dat alleen Zijn genade mij kan redden. Het gaat zelfs nog verder. Ik moet God gehoorzamen boven wat aardse leiders van mij eisen. Dat leiders dit verzonnen hebben om mij tot gehoorzaamheid te dwingen klopt dus niet. De bijbel klopt als een bus echter u wil zelf wijs zijn en dan past dat boek niet in uw leven. 

Ik spreek over feiten. Wilt u de 'gezonden vloed' ontkennen? Sinds ik besef dat GOD bestaat, een klein rood sterretje, ben ik juist gaan zien hoe rijk ik ben. Zijn toorn is de oorzaak van heel veel ellende in dit zonnestelsel. Het is een 'razende Roel' die wild om zich heen slaat... en zijn kinderen; de 'goden' is ruimtetuig van de richel! Niemand hoeft GOD te gehoorzamen. Het is een rode dwergster. En als u God ziet als een tweebenig wezen u weet wel... de gene die de mens geschapen heeft naar 'zijn beeld en gelijkenis', dan mag u hem eren en dienen, maar helaas is die 'goeie god' dood. De anderen zijn, op een uitzondering na, ook ruimtetuig en als u met God Jezus bedoelt moet ik teleurstellen; hij is slechts een halfgod, half-alien en half-mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ik spreek over feiten. Wilt u de 'gezonden vloed' ontkennen? Sinds ik besef dat GOD bestaat, een klein rood sterretje, ben ik juist gaan zien hoe rijk ik ben. Zijn toorn is de oorzaak van heel veel ellende in dit zonnestelsel. Het is een 'razende Roel' die wild om zich heen slaat... en zijn kinderen; de 'goden' is ruimtetuig van de richel! Niemand hoeft GOD te gehoorzamen. Het is een rode dwergster. En als u God ziet als een tweebenig wezen u weet wel... de gene die de mens geschapen heeft naar 'zijn beeld en gelijkenis', dan mag u hem eren en dienen, maar helaas is die 'goeie god' dood. De anderen zijn, op een uitzondering na, ook ruimtetuig en als u met God Jezus bedoelt moet ik teleurstellen; hij is slechts een halfgod, half-alien en half-mens.

U slaat totale onzin uit meneer. Wat u feiten noemt is uit de lucht gegrepen. Ik laat het hier bij want verder discussiëren gaat ons geen van beiden wat brengen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

U slaat totale onzin uit meneer. Wat u feiten noemt is uit de lucht gegrepen. Ik laat het hier bij want verder discussiëren gaat ons geen van beiden wat brengen. 

Ik sla geen onzin uit. Ik heb meerdere levens gezocht naar GOD, God en de goden. Wilde graag weten wie of wat het is. In dit leven mocht ik het ontdekken; GOD is een rode dwergster en de tweede ster van ons zonnestelsel. Het is een mini-stelsel met vier planeten. Zijn bewoners zijn de 'goden' en dat zijn amfibische dan wel reptielachtige wezens. U bent kennelijk van de oude snit en geloof wellicht de bijbel omdat 'men' al 1700 jaren zegt dat het zo is. Zoek de ets op van Rembrandt van Rijn, waarop hij Adam en Eva heeft afgebeeld samen met God; een reptiel. U zult zeer binnenkort in katzwijm raken als u de 'Heere God' in de Hemel zult zien verschijnen als tweede Zon. De Egyptenaren kenden hem als Ra, de rode ster/zon. Hij zal tweemaal zo groot worden als de Zon. Duizenden mensen zullen dood neervallen van angst als zij GOD aanschouwen. Hij is de 'Heer der Hemelen', de 'Hemelse Vader'. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ik sla geen onzin uit. Ik heb meerdere levens gezocht naar GOD, God en de goden. Wilde graag weten wie of wat het is. In dit leven mocht ik het ontdekken; GOD is een rode dwergster en de tweede ster van ons zonnestelsel. Het is een mini-stelsel met vier planeten. Zijn bewoners zijn de 'goden' en dat zijn amfibische dan wel reptielachtige wezens. U bent kennelijk van de oude snit en geloof wellicht de bijbel omdat 'men' al 1700 jaren zegt dat het zo is. Zoek de ets op van Rembrandt van Rijn, waarop hij Adam en Eva heeft afgebeeld samen met God; een reptiel. U zult zeer binnenkort in katzwijm raken als u de 'Heere God' in de Hemel zult zien verschijnen als tweede Zon. De Egyptenaren kenden hem als Ra, de rode ster/zon. Hij zal tweemaal zo groot worden als de Zon. Duizenden mensen zullen dood neervallen van angst als zij GOD aanschouwen. Hij is de 'Heer der Hemelen', de 'Hemelse Vader'. Sterkte!

U vertoeft veel op de sociale media? If so, dat heeft u doen dwalen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ik sla geen onzin uit. Ik heb meerdere levens gezocht naar GOD, God en de goden. Wilde graag weten wie of wat het is. In dit leven mocht ik het ontdekken; GOD is een rode dwergster en de tweede ster van ons zonnestelsel. Het is een mini-stelsel met vier planeten. Zijn bewoners zijn de 'goden' en dat zijn amfibische dan wel reptielachtige wezens. U bent kennelijk van de oude snit en geloof wellicht de bijbel omdat 'men' al 1700 jaren zegt dat het zo is. Zoek de ets op van Rembrandt van Rijn, waarop hij Adam en Eva heeft afgebeeld samen met God; een reptiel. U zult zeer binnenkort in katzwijm raken als u de 'Heere God' in de Hemel zult zien verschijnen als tweede Zon. De Egyptenaren kenden hem als Ra, de rode ster/zon. Hij zal tweemaal zo groot worden als de Zon. Duizenden mensen zullen dood neervallen van angst als zij GOD aanschouwen. Hij is de 'Heer der Hemelen', de 'Hemelse Vader'. Sterkte!

Ik vind dit een heel interessant verhaal.

Enig idee wanneer dit dan zal gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veritas zei:

Ik vind dit een heel interessant verhaal.

Enig idee wanneer dit dan zal gebeuren?

In de oude Soemerische teksten staat dat veertig jaren voor zijn komst het klimaat verandert. 1995 is vastgesteld als het jaar waar de klimaatverandering begon. Tel daar 40 jaren bij op en je komt uit in 2035. De Exodus vond plaats in het jaar 1565 voor de jaartelling. Tel daar 3600 jaren bij op; dat is een jaar voor de tweede ster die dan een elliptische baan om de Zon gerond heeft. Dan kom je ook uit in 2035! Boodschappen en inzichten die ik mocht ontvangen vertellen mij dat de tweede ster eerder komt dan in 2035. De oude Soemeriers schrijven ook dat kort voor zijn komst de planeet geteisterd zal worden door hevige regens, heftige stormen en watervloeden. Dat is begonnen met de droogte in Australie en de regens die er op volgden die leiden tot overstromingen. Wij zitten dus heel kort voor het einde 'van deze wereld'! Dit is de eindtijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fundamenteel zei:

U vertoeft veel op de sociale media? If so, dat heeft u doen dwalen.

Ik ben amper te vinden op 'socialmedia'. Ben nu even actief vanwege mijn aflevering die de redactie geplaatst heeft. U kunt mij uitgebreid vinden op deze website, waar de redactie 324 afleveringen van mij geplaatst heeft onder de titel; 'Anunnaki, onze Goden'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ik ben amper te vinden op 'socialmedia'. Ben nu even actief vanwege mijn aflevering die de redactie geplaatst heeft. U kunt mij uitgebreid vinden op deze website, waar de redactie 324 afleveringen van mij geplaatst heeft onder de titel; 'Anunnaki, onze Goden'.

Lees Henoch en lees dat die goden de gevallen engelen zijn. Jezus voorspelde dat onze eindtijd identiek aan die eindtijd (zondvloed) ging zijn. Eerst water, nu vuur.

Ze haten u en mij tot in de kern omdat wij in de gelijkenis van God geschapen zijn.

Maak Jezus uw God en redt uzelf van deze dwaalleren.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Evert Jan zei:

In de oude Soemerische teksten staat dat veertig jaren voor zijn komst het klimaat verandert. 1995 is vastgesteld als het jaar waar de klimaatverandering begon. Tel daar 40 jaren bij op en je komt uit in 2035. De Exodus vond plaats in het jaar 1565 voor de jaartelling. Tel daar 3600 jaren bij op; dat is een jaar voor de tweede ster die dan een elliptische baan om de Zon gerond heeft. Dan kom je ook uit in 2035! Boodschappen en inzichten die ik mocht ontvangen vertellen mij dat de tweede ster eerder komt dan in 2035. De oude Soemeriers schrijven ook dat kort voor zijn komst de planeet geteisterd zal worden door hevige regens, heftige stormen en watervloeden. Dat is begonnen met de droogte in Australie en de regens die er op volgden die leiden tot overstromingen. Wij zitten dus heel kort voor het einde 'van deze wereld'! Dit is de eindtijd!

Dat betekent dan dat we niet veel tijd meer hebben als je gelijk hebt.

Is er een kans dan dat we dit gaan overleven of is het over en sluiten voor de wereld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Lees Henoch en lees dat die goden de gevallen engelen zijn. Jezus voorspelde dat onze eindtijd identiek aan die eindtijd (zondvloed) ging zijn. Eerst water, nu vuur.

Ze haten u en mij tot in de kern omdat wij in de gelijkenis van God geschapen zijn.

Maak Jezus uw God en redt uzelf van deze dwaalleren.

Het boek Henoch heb ik nog niet gelezen. Er is maar 1 God en wat zich goden noemen zijn demonen. De toekomst is sowieso niet op dag en datum te voorspellen. Enkel God weet dat. Jezus kent die dag niet eens. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Het boek Henoch heb ik nog niet gelezen. Er is maar 1 God en wat zich goden noemen zijn demonen. De toekomst is sowieso niet op dag en datum te voorspellen. Enkel God weet dat. Jezus kent die dag niet eens. 

https://www.godsplan.eu/index_htm_files/Het boek van Henoch.pdf

Velen zullen de demonen onder het mom van aliens aanvaarden.

Jezus gaf ons wel de tekenen die voor gaan aan de eindtijd. Opvallend is hoe die niet random vervuld worden, maar exact op de volgorde zoals ze uitgesproken werden.

Mensen die zich met die Annunaki en Soemerische teksten bezig hielden, zeiden dat het zou komen in 2012. Maar niets gebeurde... Ik beweer niet dat Soemerische teksten onzin of zoiets zijn, maar de goden die hen kennis brachten zijn geen goden. Ze keerden zich van God af en vonden dat de mens hen moest dienen in plaats van andersom.

Als het teken van het beest ingevoerd wordt, dan zal het wel snel beginnen gaan. Maar snel kan best +100 jaar zijn.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik dus ook. We leven wel in een tijd waarbij die tekenen zich ontvouwen maar niemand kan een datum noemen. Men noemt wel data maar het klopt nooit. Ik hou er wel rekening mee dat de antichrist zich tijdens mijn leven openbaart maar het kan inderdaad ook zomaar nog 100 jaar duren. Die satanische sekte maakt ook fouten en die planning loopt ook waarschijnlijk niet geheel volgens plan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, De Teruggetrokkene zei:

Dat bedoel ik dus ook. We leven wel in een tijd waarbij die tekenen zich ontvouwen maar niemand kan een datum noemen. Men noemt wel data maar het klopt nooit. Ik hou er wel rekening mee dat de antichrist zich tijdens mijn leven openbaart maar het kan inderdaad ook zomaar nog 100 jaar duren. Die satanische sekte maakt ook fouten en die planning loopt ook waarschijnlijk niet geheel volgens plan 

We weten wel door de Bijbel dat de antichrist pas zichtbaar zal worden als den derde tempel gebouwd is.

Met die oorlog in Palestina te Gaza, zal later misschien Jeruzalem volgen, overgenomen worden en de moskee van de tempelberg verdwijnen. En dan zal de derde tempel komen.

Kan ook zijn dat ze er rond bouwen, niets is zeker.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat zei je laatst van die tempel. Vond ik wel een goeie. Wellicht is deze oorlog veroorzaakt om zo die moskee op de tempelberg te verwoesten zodat daar de derde tempel gebouwd kan worden. Is wel iets om in de gaten te houden 

Neen, er was een vrede, wapenstilstand. Maar Hamas heeft dan die aanslag gepleegd en velen ontvoerd. De oorlog stopt als men de gijzelaars vrijlaat.

Maar zie het ook zo, Israël heeft diverse pogingen gedaan naar een tweestatenoplossing. Ze hebben zelfs de hele Gaza van Joodse nederzettingen vrijgemaakt en een grote som geld nagelaten om hun regio op te bouwen. Het mocht allemaal niet baten...

Hoe ga je ook om met een volk dat openlijk uitroept je te willen verdelgen en niet zal stoppen tot de laatste Jood verdreven is?

En links loopt nu zo over van verontwaardiging, maar moest links daar pleiten wat ze hier pleiten; hun kop ging er af.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...