Ga naar inhoud

Getuigen of beelden gezocht van mishandeling veteraan door politie


Pieter65

Aanbevolen berichten

We hebben allemaal kunnen zien hoe de verhalen over de demo afgelopen zondag in Amsterdam door de media werden omgedraaid. Het was de politie die de vreedzame betogers aanviel en dan vooral ook de veteranen die meededen.

Ze hebben zelfs één van hen gearresteerd en nu zoeken zijn vrienden en familie naar beelden of getuigen van zijn mishandeling door de politie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach mensen laten we niet zielig doen als je gaat rellen weet je dat je klappen kan krijgen.Heb heel de demonstratie gezien rechtstreeks en wat zag ik de normale schermutselingen die je hebt tussen politie en de demonstranten.

 

Voorst nog maals je weet als je  bij een politie linie komt en je gaat ze uitdagen dat je klappen kan krijgen wil je dat niet blijf dan thuis .zijn net kleine kinderen o o ik ben geslagen,wees een vent wees een wijf dat weet je  nou een maal in dat soort situaties dus niet zeuren.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Ach mensen laten we niet zielig doen als je gaat rellen weet je dat je klappen kan krijgen.Heb heel de demonstratie gezien rechtstreeks en wat zag ik de normale schermutselingen die je hebt tussen politie en de demonstranten.

Voorst nog maals je weet als je  bij een politie linie komt en je gaat ze uitdagen dat je klappen kan krijgen wil je dat niet blijf dan thuis .zijn net kleine kinderen o o ik ben geslagen,wees een vent wees een wijf dat weet je  nou een maal in dat soort situaties dus niet zeuren.

Als jij gekeken hebt, dan heb je waarschijnlijk met je ogen dicht gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Ach mensen laten we niet zielig doen als je gaat rellen weet je dat je klappen kan krijgen.Heb heel de demonstratie gezien rechtstreeks en wat zag ik de normale schermutselingen die je hebt tussen politie en de demonstranten.

Voorst nog maals je weet als je  bij een politie linie komt en je gaat ze uitdagen dat je klappen kan krijgen wil je dat niet blijf dan thuis .zijn net kleine kinderen o o ik ben geslagen,wees een vent wees een wijf dat weet je  nou een maal in dat soort situaties dus niet zeuren.

Ik zou je willen aanraden een bezoek te brengen aan Hans Anders. Ik geloof dat ze deze week een leuke aanbieding hebben.

Het politiegeweld was zodanig buiten proportioneel dat zelfs dat Nils Melzer, de speciale gezant van de Verenigde Naties, een onderzoek gaat instellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Veritas zei:

Ik zou je willen aanraden een bezoek te brengen aan Hans Anders. Ik geloof dat ze deze week een leuke aanbieding hebben.

Het politiegeweld was zodanig buiten proportioneel dat zelfs dat Nils Melzer, de speciale gezant van de Verenigde Naties, een onderzoek gaat instellen.

Niet zeuren als je gaat rellen krijg je klappen de politie leeft zich uit maar ook de demonstranten, en wat heeft het opgeleverd naks helemaal naks. Men zal het toch over een ander boog moeten gooien dan wat gillen en schreeuwen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er doen steeds meer verhalen de ronde dat die politie agenten die begonnen met geweld tegen veteranen helemaal geen politieagenten zijn.

Hier worden ze van te voren betrapt. Verzamelen op een afgelegen plek en dan de busje in.

 

Maar wat als deze mensen lid zijn van deze enge club?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Niet zeuren als je gaat rellen krijg je klappen de politie leeft zich uit maar ook de demonstranten, en wat heeft het opgeleverd naks helemaal naks. Men zal het toch over een ander boog moeten gooien dan wat gillen en schreeuwen.

Ik kan mij niet voorstellen dat jij de hele demonstratie live hebt bekeken.

Hier heb je het getuigenverslag van een beroepsfotograaf:

guus.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik kan mij niet voorstellen dat jij de hele demonstratie live hebt bekeken.

Hier heb je het getuigenverslag van een beroepsfotograaf:

guus.jpg

Toch wel via youtube rechtstreeks door Noord Holland TV..........Maak mij niet voor leugenaar uit.

.

https://www.youtube.com/watch?v=4XH0dHCzwNY

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Toch wel via youtube rechtstreeks door Noord Holland TV..........Maak mij niet voor leugenaar uit.

.

https://www.youtube.com/watch?v=4XH0dHCzwNY

Daar heb je het al. Wat denk je dat je te zien krijgt op beelden die via de mainstream kanalen worden uitgezonden?

De waarheid of het beeld dat zij willen dat je ziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Veritas zei:

Daar heb je het al. Wat denk je dat je te zien krijgt op beelden die via de mainstream kanalen worden uitgezonden?

De waarheid of het beeld dat zij willen dat je ziet?

Alles was te zien het rammen van de politie als het gek doen van de  demonstranten maar dat wil jij niet horen,je lijk wel een mohammedaan beginnen ook te gillen tegen een boek wat ze nog nooit gelezen hebben.voorts heb ik nog andere beelden van mensen die daar waren geven het zelfde beeld.

Voorts een demonstratie moet wat op leveren en dat heeft het niet gedaan.de maatregelen die onze samenleving ontwrichten zijn nog steeds van kracht.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Alles wat te zien het rammen van de politie als het gek doen van de  demonstranten maar dat wil jij niet horen,je lijk wel een mohammedaan beginnen ook te gillen tegen een boek wat ze nog nooit gelezen hebben.voorts heb ik nog andere beelden van mensen die daar waren geven het zelfde beeld.

Waarom die jij zo agressief? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, nirual zei:

Lekker stukje polarisatie hier, mensen! Het is ze toch weer gelukt!

Probeer begrip en respect te houden voor elkaar!

Je hebt helemaal gelijk.

Wat ik zelf heel interessant vind in dit hele verhaal dat ik net lees dat een expert op dit gebied zegt dat we met die knapen in zwarte jacks met het woord politie erop en spijkerbroeken te maken met hebben staatsveiligheidsdiensten. Dit zijn speciale eenheden die buiten de reguliere kanalen vallen, direct worden aangestuurd door de leiders van het land en die absolute vrijwaring hebben voor alles wat ze doen. Dat is ook de reden dat ze zo wild tekeer gaan.

Hij vergelijkt deze units met de SS van Hitler en zegt dat wat hier gebeurt een levensgevaarlijke ontwikkeling is.

En die man lijkt mij ook niet de eerste de beste.

https://www.baretzky.com

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

Je hebt helemaal gelijk.

Wat ik zelf heel interessant vind in dit hele verhaal dat ik net lees dat een expert op dit gebied zegt dat we met die knapen in zwarte jacks met het woord politie erop en spijkerbroeken te maken met hebben staatsveiligheidsdiensten. Dit zijn speciale eenheden die buiten de reguliere kanalen vallen, direct worden aangestuurd door de leiders van het land en die absolute vrijwaring hebben voor alles wat ze doen. Dat is ook de reden dat ze zo wild tekeer gaan.

Hij vergelijkt deze units met de SS van Hitler en zegt dat wat hier gebeurt een levensgevaarlijke ontwikkeling is.

En die man lijkt mij ook niet de eerste de beste.

https://www.baretzky.com

Op Telegram kan je veel filmpjes zien hoe deze agenten uitdagen en ruzie zoeken. En de ME kijkt dan alleen toe. Echt bizar en eng om te zien.

De demonstranten zijn inmiddels gewend aan deze Staatsruziezoekers dus reageren daar niet meer op. En dan beginnen ze te meppen met knuppels in de hoop dat de demonstranten gaan terugvechten.  Je moet toch wel een laffe hond zijn om dit soort werk te gaan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Oud en Nieuw is bouwmateriaal etc… streng verboden op straat invb rellen en slopen met de jaarwisseling. De gemeente is daarover streng in.

Er waren bronnen bij de politie dat er diverse materialen geplaats waren in de hoop dat men dit zou gaan gebruiken om te slopen.  En bleek dus te kloppen. Op Telegram kwamen diverse foto’s binnen van verdacht bouwmateriaal.

 

CF200FC2-5F0C-4426-91EA-746707A08E00.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Sherlock zei:

Je hebt helemaal gelijk.

Wat ik zelf heel interessant vind in dit hele verhaal dat ik net lees dat een expert op dit gebied zegt dat we met die knapen in zwarte jacks met het woord politie erop en spijkerbroeken te maken met hebben staatsveiligheidsdiensten. Dit zijn speciale eenheden die buiten de reguliere kanalen vallen, direct worden aangestuurd door de leiders van het land en die absolute vrijwaring hebben voor alles wat ze doen. Dat is ook de reden dat ze zo wild tekeer gaan.

Hij vergelijkt deze units met de SS van Hitler en zegt dat wat hier gebeurt een levensgevaarlijke ontwikkeling is.

En die man lijkt mij ook niet de eerste de beste.

https://www.baretzky.com

Ook hier niks nieuws  onder de zon bij dat soort gebeurtenis dat er kans is op revolutie worden de staatsveiligheidsdiensten in gezet,een uiting van angst van het regime in Den Haag.

Ach en dat wild te keer gaan was van bij de kanten, er lopen er genoeg rond van die demonstranten als er wat te rellen valt zijn ze er bij waar dan ook tegen gedemonstreerd  wordt maakt hen niet uit als ze maar kunnen rellen,wel heel deze zaak,wel heel deze zaak in de juiste  licht zien.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Madeliefje zei:

Met Oud en Nieuw is bouwmateriaal etc… streng verboden op straat invb rellen en slopen met de jaarwisseling. De gemeente is daarover streng in.

Er waren bronnen bij de politie dat er diverse materialen geplaats waren in de hoop dat men dit zou gaan gebruiken om te slopen.  En bleek dus te kloppen. Op Telegram kwamen diverse foto’s binnen van verdacht bouwmateriaal.

CF200FC2-5F0C-4426-91EA-746707A08E00.jpeg

De politie vind het niet prettig als ze door de Verenigde Naties op het matje worden geroepen.

En dus gaan ze maar in de tegenaanval.

Ze kunnen het vertrouwen in Nils Melzer wel opzeggen, maar er zijn te veel beelden en te veel getuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...