Ga naar inhoud

Zo ben je gezond en zo ben je dood na een vaccinatie


Pieter65

Aanbevolen berichten

Het ene moment ben je een gewone normale gezonde vrouw en het volgende moment ben je er gewoon niet meer.

Gelukkig beginnen er nu ook in de media her en der verhalen te verschijnen van slachtoffers van vaccinaties.

alk.jpg

Ik heb zo'n gevoel dat dit geval het topje van de ijsberg is en dat er veel meer doden zijn gevallen na vaccinaties dan wordt toegegeven. 

 

aangepast door Pieter65
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik heb zo'n gevoel dat dit geval het topje van de ijsberg is en dat er veel meer doden zijn gevallen na vaccinaties dan wordt toegegeven. 

Dat gevoel heb ik ook, het zou weleens een lange reeks kunnen worden, om zomaar iets op te pakken, de dochter van Gert Timmermans overleed plotseling, en zij is niet de enigste op  middelbare leeftijd die ineens dood is, natuurlijk het kan een normale oorzaak hebben, toch slaat de twijfel meer en meer toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Antoon zei:

Dat gevoel heb ik ook, het zou weleens een lange reeks kunnen worden, om zomaar iets op te pakken, de dochter van Gert Timmermans overleed plotseling, en zij is niet de enigste op  middelbare leeftijd die ineens dood is, natuurlijk het kan een normale oorzaak hebben, toch slaat de twijfel meer en meer toe.

Het probleem wordt nu zo langzamerhand dat je niets van "het nieuws" meer kunt vertrouwen. Er zal alles aan worden gedaan om te doen voorkomen dat vaccinaties veilig zijn en dat wanneer er iemand dood gaat dit een enorme uitzondering is. Maar, ik heb ondertussen al zoveel verhalen gelezen van mensen die kort na een vaccinatie zijn overleden dat de werkelijke aantallen ondertussen schrikbarend hoog moeten zijn. 

En wat ik helemaal erg vind is dat ze nu kinderen willen vaccineren. Deze hebben normaal gesproken nergens last van en zij zouden dan gevaccineerd moeten worden om anderen te beschermen. Dit, terwijl ze dan wel alle mogelijke risico's lopen op bijwerkingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pieter65 zei:

En wat ik helemaal erg vind is dat ze nu kinderen willen vaccineren. Deze hebben normaal gesproken nergens last van en zij zouden dan gevaccineerd moeten worden om anderen te beschermen. Dit, terwijl ze dan wel alle mogelijke risico's lopen op bijwerkingen.

Als er kinderen gaan overlijden vlak na een vaccinatie zou dat weleens tot een volksopstand kunnen uitdraaien, niet dat ik verwacht dat die gewonnen wordt, het aantal vaccinatie gelovigen zal denk ik toch de meerderheid blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Als er kinderen gaan overlijden vlak na een vaccinatie zou dat weleens tot een volksopstand kunnen uitdraaien, niet dat ik verwacht dat die gewonnen wordt, het aantal vaccinatie gelovigen zal denk ik toch de meerderheid blijven

Ja dat denk ik ook. Ik vind het echt raar hoe men zo makkelijk accepteert dat het vaccin goed/normaal is terwijl er zoveel bewijs is dat het gevaarlijk en/of dodelijk is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...