Ga naar inhoud

Grote kans dat we dit jaar en een corona en een griep epidemie krijgen


Sherlock

Aanbevolen berichten

Hoeveel jaar hebben we nu al niet een griepprik? 

De griepprik hoort de griep te voorkomen, maar heeft dit nog nooit gedaan.

Sterker nog, tot voor kort leek de griep ieder jaar heftiger te worden.

Kijk naar 2018 toen we geloof ik bijna 10.000 griepdoden hadden en dat was "met de bescherming" van de griepprik.

Nu hebben we de coronaprik die mensen hoort te beschermen tegen covid-19.

Wanneer straks de winter komt zullen er weer zieke en zwakke mensen ziek worden, in het ziekenhuis belanden en doodgaan.

Dit jaar zal dat dan waarschijnlijk in eerste instantie niet gebeuren door het coronavirus omdat ze zeggen dat het vaccin goed werkt, maar door de griep.

Ze hebben al gewaarschuwd dat de griep dit jaar heftiger dan ooit terug kan komen, omdat deze vorig jaar is weggebleven omdat iedereen goed de handen heeft gewassen en het supermarkt karretje heeft schoon gepoetst.

Aangezien de verwachting ook is dat veel gevaccineerde mensen dood zullen gaan omdat hun immuunsysteem in overdrive gaat, zal er uiteraard ook een nieuwe coronavariant opduiken om het waanzinnig aantal dode mensen te verklaren.

Is dit ver gezocht of een mogelijk scenario?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Op 6-7-2021 om 10:00, Sherlock zei:

De griepprik hoort de griep te voorkomen, maar heeft dit nog nooit gedaan.

Sterker nog, tot voor kort leek de griep ieder jaar heftiger te worden.

 Ik zie het ieder jaar opnieuw dat deze mensen kort na die prik stront verkouden worden. Sommigen nog erger dan voordat ze begonnen met het nemen van deze prikken. Ik heb nog nooit enig bewijs gezien van dat deze prikken de griep doen voorkomen of milder maken

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 12-9-2023 om 20:27, De Teruggetrokkene zei:

Ik heb sinds corona wel een grote achterdocht gekregen naar de geneeskunde. Vaccins en sommige medicijnen vertrouw ik niet meer.

 

Big Pharma wil medicijnen verkopen om de vaccinatieschade te behandelen die zij veroorzaken. 

Rumble 🔗 Dr. William Makis: Pfizer & Moderna want to Sell$ you Drugs for the Injuries that THEY are Causing

 

 

isAKm.au1W.jpg

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Big Pharma wil medicijnen verkopen om de vaccinatieschade te behandelen die zij veroorzaken. 

Rumble 🔗 Dr. William Makis: Pfizer & Moderna want to Sell$ you Drugs for the Injuries that THEY are Causing

isAKm.au1W.jpg

Die had ik nog niet gehoord. Door hun ogen bekeken wel logisch eigenlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...