Ga naar inhoud

Prinsessen willen zich laten vaccineren


AnnaB

Aanbevolen berichten

Ik zie een bericht dat de dochters van Koning Willem Alexander en Koningin Maxima zich alle drie willen laten vaccineren. Er wordt heel veel nadruk gelegd op het feit dat de ouders zich niet hebben bemoeid met de keuzes die hun dochters hebben gemaakt. 

En dan staat er dit:

De prinsessen Amalia, Alexia en Ariane willen zich alle drie laten vaccineren tegen het coronavirus. Koning Willem-Alexander en koningin Máxima zijn blij dat hun dochters hun bijdrage leveren tegen het ‘verschrikkelijke’ virus. Amalia, die in december 18 jaar wordt, heeft haar oproep voor de prik zelfs al binnen.

Ik ben nogal goedgelovig meestal, maar dit klinkt wel zo gemaakt dat zelfs ik het niet geloof!!

https://www.ad.nl/show/koning-willem-alexander-en-maxima-blij-dat-hun-dochters-zich-laten-vaccineren-tegen-corona~abc616a0/

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo  Antoon, welkom.

Ik denk dat je gelijk hebt en dat bij veel mensen ondertussen toch wel de ogen beginnen open te gaan.

Op het moment dat mensen een beetje logisch gaan denken, valt het hele kaartenhuis in elkaar.

Ik vraag mij of wat er gaat gebeuren als blijkt dat bij één van die prinsessen ernstige bijwerkingen optreden.

Zouden ze dit bekend maken of zou niemand daar iets over horen?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...